– Most azonnal beszélnünk kell! – Jace-nek elege volt parabatai-a idióta viselkedéséből. Amióta Clary megjelent az életükben, Alec állandóan mogorva és feszült volt.
– Mi a kínod? – kérdezte Alec szemforgatva.
– Nekem? Inkább neked! Borzasztó undok vagy nemcsak Claryvel, hanem mindenki mással is. Mi a fene ütött beléd? – kérdezte felháborodva Jace.
– Velem minden rendben van. Menj csak a kislány után, hátha megszegtek még pár törvényt – Alec dühös volt, amiért Jace nem vette észre, milyen bajba sodorja magát folyamatosan egy lány miatt.
– Már megint itt tartunk? Mindenért Claryt hibáztatod. Nem okolhatod őt minden hülyeségért – Jace türelme fogytán volt. – Ha hajlandó vagy beszélni velem a tényleges problémáidról, tudod hol találsz.
– Miről hadoválsz? Most mondtam el, de oda se figyelsz rám. De ha ennyire tudod, mondd el te, mi a bajom – válaszolta Alec széttárt karokkal.
– Nem Clary a te bajod, vagy a szabályszegések. Hanem én, és az érzéseid irántam. Elegem van abból, hogy semmit nem vagy hajlandó megbeszélni velem. És tudod mi az ennél is szarabb érzés? Hogy azt gondolod, ezért megutálnálak, vagy undorodnék tőled. A parabatai-om nem bízik bennem annyira, hogy őszinte legyen velem – adta ki minden sérelmét Jace.
– Honnan a fenéből... – Alec megijedt. Nemcsak azért, mert Jace tudta. Azért is, mert neki arról fogalma sem volt, hogy már nem érzett úgy iránta. Nem állt készen beszélni az érzéseiről, és egy bizonyos boszorkánymesterről, aki elterelte a figyelmét Jace-ről. Ez egyszerre túl sok volt neki.
– Annyira régóta várom már, hogy leülj velem beszélni. Hogy elmondd ezt nekem. De soha nem történt meg. Tudtam, ha nem kezdeményezek, te magadtól nem fogsz megnyílni – a mondandója végére könnyek szöktek a szemébe. Nagyon fájt neki, hogy Alec félt a reakciójától.
– Nem azért nem mondtam el, mert nem bízom benned, hanem azért, mert teljesen össze voltam zavarodva. Nem tetszel nekem, nem vonzódom hozzád, kizárólag testvérileg szeretlek. Sokáig azt hittem, többről van szó, aztán rájöttem, hogy csak azért éreztem így, mert te voltál az egyetlen srác a közelemben. Sajnálom, hogy megbántottalak, nem volt szándékos. Nem is sejtettem, hogy tudsz erről – lépett közelebb hozzá Alec.
– Szóval, csak hogy tisztázzuk. Ha már nem érzel így irántam, akkor miért vagy ennyire feszült mostanában? – kérdezte zavartan Jace.
– Anyáék azt akarják, hogy megnősüljek. Magnus pedig próbál erről lebeszélni, és elég sokat veszekedtem vele emiatt. Két tűz közé kerültem, és én... egyszerűen elfáradtam Jace – vallotta be Alec.
– Kedveled Magnust? – kérdezte Jace. Hangjában nyoma sem volt undornak vagy ítélkezésnek.
– Azt hiszem – motyogta a cipője orrát bámulva.
– Akkor keresd meg, mondd el neki, és hívd el randizni – javasolta egy támogató mosollyal.
– Ez nem biztos, hogy jó ötlet.
– Ha vele akarsz lenni, akkor ez a legjobb dolog, amit tehetsz. Ne a szüleinknek akarj megfelelni, csak éld az életed úgy, ahogy te akarod. Senki sem hozhat döntést helyetted, ezt egyedül kell megoldanod – válaszolta Jace, majd átölelte a kissé még bizonytalan bátyját.