Fájdalmas döntés

58 2 0
                                    

Alec úgy érezte, mintha ezer darabra tört volna a szíve. Elmondta Magnusnak, hogy megkérte Lydia kezét, így a varázsló elbúcsúzott tőle.

– Minden rendben? Mintha máshol járnál – kérdezte aggódva Izzy.

– Jól vagyok – tudta le ennyivel a beszélgetést.

Alec egész nap morcos volt, még a küldetéseken sem tudott koncentrálni. Eléggé megviselték a történtek, képtelen volt kiverni a fejéből a boszorkánymestert. A nap végére Izzy megelégelte bátyja viselkedését, és elhatározta, hogy beszél vele. A szobájában talált rá, könnybe lábadt szemekkel ült az ágyán.

– Miért vagy ma ennyire rosszkedvű? Látom, hogy valami baj van, ne is próbáld tagadni – figyelmeztette Izzy, miközben lehuppant mellé az ágyra.

– Elmondtam Magnusnak, hogy Lydia és én összeházasodunk.

– És hogy fogadta?

– Gratulált, aztán elbúcsúzott.

– Akkor ezt érezte Jace – jegyezte meg egy sóhajjal Izzy.

– Ezt hogy érted? – kérdezte zavartan Alec.

– Jace megérezte a fájdalmad. Miután beszéltél Magnusszal, elkezdett lüktetni a parabatai rúnája. Nagyon aggódott érted, ahogy én is – magyarázta kezét a bátyja vállára téve.

– Majd elmúlik, nem halok bele – jelentette ki Alec.

– Ha valami ennyire megvisel téged, annak oka van. Közel került hozzád Magnus, ezt mi is észrevettük. Adj neki egy esélyt, és hívd el randizni – már szinte könyörgött neki Izzy, hogy ne tegye tönkre az életét.

– A családunkért teszem – makacskodott Alec.

– Annyi mindent tettél már a családért, itt az ideje, hogy végre magadért is tegyél valamit – győzködte tovább a lány.

– Ez nem helyes. Nem lehetek ennyire önző.

– Ezt kell tenned Alec, ez a helyes döntés. A szüleink idővel meg fogják érteni – válaszolta Izzy, majd átölelte bátyját.

💘Malec💘Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu