Alec és Magnus az első találkozásuk óta elég sokat beszélgettek, ami Jace-nek nem igazán tetszett. Nem bízott a boszorkánymesterben.
– Magnus olyan aranyos – jegyezte meg Izzy mosolyogva. Éppen a varázsló lakásától sétáltak vissza az Intézethez.
– Aranyosan döf hátba az első adandó alkalommal. Ez egy alvilági – válaszolta mogorván Jace.
– Most miért beszélsz így róla? Semmi rosszat nem tett. Attól, hogy alvilági, még nem lesz megbízhatatlan – Izzy dühös volt bátyja hozzáállása miatt.
– Nem hiszem, hogy miatta kellene aggódnod – értett egyet Clary Izzyvel, amivel kiérdemelt egy hálás pillantást a lánytól.
– Nem azért mondtam, mert alvilági, csak nem szimpatikus. Mintha nem is érdekelné ez az egész, pedig ő lesz nagyobb bajban, ha Valentine megidézi Razielt – fejtette ki Jace ellenszenve okát.
– A srác már 800 éves. Biztosan érdekli, de Valentine-nál sokkal rosszabb dolgokat is túlélt már. Azért viselkedik így, mert tudja, hogy le fogja tudni győzni, ha harcra kerül a sor – szállt be Alec is a beszélgetésbe.
– Én is erre gondoltam. Amikor az a Kör tag rátámadt, meg sem rezzent, csak rávágott valami varázslatot, és el is intézte. Nem szívbajos – tette még hozzá kuncogva Clary.
– Addig vagánykodik, meg játssza a sérthetetlen szuperhőst, hogy a végén megölik – jelentette ki Jace.
– A közelébe sem tud jutni senki. Meghal, aki megpróbálja. Hogy a fenébe tudnák őt megölni? – kérdezte már nevetve Izzy.
– Nem hinném, hogy puszta szerencsével botladozott át nyolc évszázadon. Intelligens, erős, ravasz és bátor. Gyilkos kombináció – válaszolta Alec, aki nem igazán értette, miért fúj az öccse ennyire a varázslóra. Neki nagyon is szimpatikus volt a férfi.
– Vagy végig csak bujkált. Úgy könnyű túlélni mindent, hogy az árnyékból figyeled az eseményeket – forgatta a szemét Jace.
– Nem tartom valószínűnek, hogy Magnus Bane bármikor is bujkált volna. Ő inkább harcos típusnak tűnik – vont vállat Alec. Izzy nagyon büszke volt a bátyjára, amiért megvédte Magnust.
KAMU SEDANG MEMBACA
💘Malec💘
Fiksi PenggemarEgyrészes történetek, a Shadowhunters első évada újragondolva.