Makacs árnyvadász

66 2 0
                                    

Magnus és Alec között alakult valami. Ezt tudta Izzy, Jace, Clary, de még Simon is. Csak Alec nem vette észre, vagy inkább nem akarta észrevenni. Izzy ezért úgy döntött, hogy beszél Magnusszal, mert a bátyjával semmire sem jutott volna, túl makacs volt egy ilyen beszélgetéshez.

– Mi járatban errefelé, Isabelle? – mosolyodott el Magnus, mikor meglátta a lányt az ajtajában állni.

– Beszélnünk kell – mondta, majd belépett a varázsló ajtaján. Magnus a nappaliba vezette, és leültek a kanapéra.

– Miről maradtam le? – kérdezte játékosan Magnus.

– Alec-ről van szó. Tudom, mennyire elviselhetetlen és makacs tud lenni, de ha valaki nem beszél azzal a bolond fejével, a saját életét fogja tönkretenni – magyarázta hevesen Izzy. Magnus látta rajta, hogy mennyire aggódott a bátyjáért.

– Isabelle, én már próbáltam lebeszélni az esküvőről, nem is egyszer. Nem hallgat az észérvekre – válaszolta egy sóhaj kíséretében.

– Ezért is jöttem hozzád. Alec nagyon nehezen nyílik meg, mintha falakat emelt volna maga köré. Nem igazán tudja elfogadni, hogy meleg. Fél, hogy a szüleink és a Klávé mit gondolna erről, ezért inkább a szőnyeg alá sepri az összes problémáját. Mintha nem is léteznének.

– Én hiába hívnám el randizni, úgyis nemet mondana. Szóval nem értem, miért hozzám jöttél ezzel – értetlenkedett a boszorkánymester.

– Azt reméltem, tudsz valami jó tanácsot adni, amivel Alec-nek tudnánk segíteni – vetette fel Izzy.

– Alec zárkózott fiú. Megértem őt, mert sokáig én is elérhetetlen voltam, elzárkóztam a világtól és az érzéseimtől is. Féltem, hogy újra megsérülök. Alec-nek idő kell, hogy átgondolja a döntéseit. Túl nagy a teher, ami nyomja a vállát, ezért meg akar felelni mindenkinek. Képtelen meglátni a különbséget a kötelesség és az értelmetlen elvárás között. Kötelessége megvédeni a mondéneket, de nem kell megházasodnia, ha nem akar. Sajnos még túl fiatal ahhoz, hogy ezt megértse – Magnus nem ítélte el a fiút, amiért nem tudott azonnal helyesen cselekedni, de bízott benne, hogy még időben észhez tér.

– Ha számít még neki a saját boldogsága, akkor lefújja az esküvőt – jegyezte meg Izzy.

– Pontosan ez a lényeg, drágám. Ha számít neki, meg fog keresni – válaszolta egy mosollyal Magnus.

💘Malec💘Where stories live. Discover now