33. Bölüm

9.1K 166 93
                                    

Ballarım selamlarr!
Nasıl gidiyor? Umarım her şey yolundadır.
Bölümü okurken bol bol yorum yazmayı unutmayın, yorumlar çok düştü...
Size güveniyorum 🥹
İyi geceler diliyorum...
____

Şaşkınca bir kadına bir de Çelik'e bakarken yanıma gelip önce bana, sonra da kadına baktı, "Anne?"

"Bölmedim değil mi?" Huzursuz bir oflamayla cevap veren Çelik'ten sonra ne olduğunu anlamaya çalıştım, bu kadın annesi miydi?

"Bölmedin anne, geç içeri."

Kadının kısa topuklu ayakkabıları zeminde tok bir ses çıkarırken Çelik'e bir bakış attım, o da aynı şekilde baktığında "yapacak bir şey yok" der gibiydi bakışları.

"Şoförüm İsmet'le alış verişe çıkmıştım, geçerken uğrayım dedim. Sesiniz dışarı kadar geliyordu gençler, bir sorun mu var?" Kadının bana kitlenmesiyle sonunda ağzımı açıp konuşabildim.

"Şey, hayır efendim bir sorun yok. Basit tartışmalar sadece," diye cevap verdim. Ben Çelik'in yanına oturmuştum, annesi de karşı koltuktaydı.

"Her neyse kapatalım bunu. Ben Zerrin, Çelik'in annesiyim," dedi. "Asel, memnun oldum."

"Böyle bir tanışma olsun istemezdim tabi ama yapacak bişey yok. Senin burada olduğunu bilmiyordum tatlım," dedi ve üzerindeki pahalılık kokan ceketi koltuğun üzerine bıraktı. Çok kokoş bir kadına benziyordu.

"Sen nasılsın oğlum görüşmeyeli?"

Çelik, "İyiyim anne sağ ol, sen nasılsın diyeceğim ama en son 2-3 gün önce görüştük," dedi.

"Görüştük ama bugün seninle başka bir şey konuşmaya gelmiştim. Asel'ciğim denk geldi şansımıza," dedi ve güldü.

"Ben size engel olmayım Zerrin Hanım, yukarı çıkabilirim isterseniz?" Çelik'le kadına sorarcasına bir bakış attım.

"Hayır bebeğim kal, annem senin yanında da söyleyebilir," dediğinde Zerrin Hanım Çelik'e tek kaşı havada bakıyordu. Bebeğim neden demişti!

"İyi o zaman. Olga benim yurt dışından arkadaşım Katie'nin kızıdır. Katie'yle yıllarca samimiyetimiz ve dostluğumuz sürdü. Ailesi iflas ettikten sonra Katie'nin ölümü üzerine kız dımdızlak ortada kaldı. Babası deseniz ortalarda yok. Kız geldi, benden iş istedi. Ben de Çelik'in evinde çalış, oğlumun evi büyüktür yetişemez dedim."

"Anne anlamıyor musun bilmiyorum ama kızın niyeti evi temizlemek falan değil. Bak o gün Asel'le de aramızın bozulmasına sebep oluyordu. Kızı işten çıkardım bir kaç gün sonra geldi bana evime hırsız girdi diye ağlayarak yardım istedi."

"Evine gittiğimde hiç bişey yoktu. Bu kızın amacı iş falan değil anne, eğer kıza çok yardım etmek istiyorsan şirketinden bir iş ayarla. Asel'i üzmesine izin vermiyorum Olga denen kızın," diyen Çelik'le artık her şeyin çok geç olduğunu anladım.

Zerrin kesinlikle benden nefret edecekti.

"Pekâla, sen bilirsin oğlum. Ben senin sevgilin olduğunu bilmiyordum, kusura bakma. Bir sene önce miydi neydi, bir sevgilin vardı senin? Heh hatırladım, Nehir. Onunla tanıştırmıştın bir tek beni, o yüzden yani-

"Anne yeter! Bilerek mi yapıyorsun? Farkındaysan sevdiğim kadın yanımda oturuyor ve eskileri açmanın kimseye bir faydası yok. Eğer söyleyeceklerin bittiyse, gidebilirsin," dedi Çelik. Alnı kıpkırmızı olmuştu.

Ben sadece susup bir Çelik'i, bir annesini izliyordum. "Öyle mi Çelik? Ben sadece Nehir'in seni bu kadar etkilemediğini ve kendi düşüncelerine hakim olduğunu söylemek istedim. Gidiyorum zaten!"

ASEL +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin