34. Bölüm (+18)

31.3K 211 143
                                    

70K 🔥
Bu aralar fazla aktifim arkadaşlar, sınavlar bitti şükürler olsun

Bölümü çok içime sinerek atıyorum, arka plandaki "Call Out My Name" şarkısı ile dinlemenizi tavsiye ederim!
Hele bazı sahneler kesinlikle bu şarkının vibeını veriyor.

Bol bol yorum yazmayı unutmayınız! Keyifli okumalar...
____

"Önümde bu şekilde dururken seni sikmemeyi nasıl beceririm bilmiyorum."

Yanıma yaklaşırken bakışlarımı yüzünden bir saniye dahi çevirmiyordum. Bana yaklaşırken gözlerindeki arzuyu, çok farklı duyguları görmek içimi cız ediyordu.

Üzerimi giymeyi bıraktım, elimdeki pijama takımının parmaklarımın arasından süzülüp gitmesine izin verdim. Şayet giysem de üzerimde durmayacaktı.

Aramızdaki boşluk yok denecek kadar azdı. Ben başımı kaldırmış bir şekilde ona bakarken, o vücudumu süzüyordu.

Eliyle belimi kavradığında diğer eli çoktan yanağımı bulmuştu. Yanağımdaki eli hissedilemeyecek kadar hafif ve nazikti.

"Sessiz olmanı istiyorum bebeğim," diye fısıldadı kulağıma.

"Sessiz olabileceğimi sanmıyorum," diye cevapladım. Yutkunduğunu görmem bile bana hazzı yaşatmaya yetiyordu.

Bir hamleyle beni yatağa itti, yatağın ucunda gözlerini benden ayırmadan üzerindekileri hızlıca çıkardı. Yatağa çıkıp yanıma yaklaştı.

Ben yatakta arkama yaslanmış bir şekildeyken bacaklarımın arasına girdi. Boynumdan aşağıya bıraktığı öpücüklerle nefesimi tutuyordum. Göğüslerimin üzerine geldiğinde kafasını kaldırıp yüzüme baktı, "En çok da göğüslerini seviyorum."

Sırtımın aşağısına elini getirip südyenimin kopçasını bir hamlede çıkarıp yatağın kenarına bıraktı. Bir eliyle göğsümü yoğurup ucunu sıkarken diliyle diğer göğsüm buluşmuştu. Islakça öpüp emerken bazen ucuna sert davrandığı oluyordu, saçlarını çekiştirip altında kıvranıyordum.

Göğüslerimden ayrılıp hafifçe doğruldu. Bir saniye içinde külodumu çıkardı. Bacaklarımı iki yana sonuna kadar açıp kadınlığımı talan etmeye başladı. "Sana bilmediğin bir şey söyleyeceğim," dedi o kalın sesiyle. "Söyle?"

"Düşük yaptığında bebeği almaları için vajinanı önce kesip, sonra sıkıca diktiler. Hiç farkettin mi bilmiyorum ama bu dar amcığın şuan dapdar. Bu küçük ıslak deliğini öyle bir sikeceğim ki Asel, oturamayacaksın."

Dedikleri nefes alış verişlerimi hızlandırırken Yağız'la ilk gecemde çektiğim acı geldi aklıma, çok acıyacaktı. Kadınlığımı nazikçe yalayıp iki parmağıyla hızlıca klitorisimi okşarken kısık sesli inlemelerimden kendimi alamıyordum.

Islaklığımı eliyle her yere yayıp doğruldu. Altında sadece boxerı vardı ama sertliği şimdiden dimdik haldeydi. Boxerını bir hamlede çıkarıp eliyle kendi erkekliğini okşamaya başladı. Önümde kendini sıvazlaması o kadar yükseltici bir şeydi ki!

Islaklığıma bakıp kendini okşarken ucundan hafifçe zevk suyu akıyordu. Sıvazlamayı bırakıp bir bacağımı omzuna aldı, diğer bacağım yana doğru açıktı.

ASEL +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin