Karşı tarafın endişelendiğini bilen Zhang Xuan konuştu, "Bu yalnızca bir satranç oyunu, oyun tahtasını parçalamamın mümkün olduğunu düşünmüyorum..."
Daha önce yaşananlar... tamamen dikkatsizlikti. Artık kuralları bildiğine göre, önlemini alarak yalnızca altı hamle yapabilirdi... Kendisini biraz tuttuğu sürece, işlerin önceki birkaç testte olduğu gibi kontrolden çıkması imkansızdı.
Zhang Xuan'i görmezden gelen Usta Hong elini sallayarak konuştu.
"Neden bir kez daha yaşa göre gitmiyoruz? En yaşlı olandan başlayacağız!"
Ben de önceki testte hiçbir şeyin ters gidemeyeceğini düşünmüştüm! Ne de olsa test yalnızca kitap okumakla ilgiliydi. Kim karargahtan ödünç aldığım Boşalmış Nehrin Kitabının ikiye ayrılacağını hayal edebilirdi?
Turnuva başladığından beri neden olduğun hasarı bir düşün! Ve hala ilk sen mi başlamak istiyorsun? Rüyanda görürsün!
"Pekala."
5 yıldızlı bir usta hocanın bile bu kadar korktuğunu, kendisini açıklama fırsatı bile vermediğini gören Zhang Xuan çaresizce omuzlarını silkti.
Görünüşe göre burada oyalanıp, kendi sırasının gelmesini beklemekten başka çaresi yoktu.
"Usta Hong'un geri adım atmaması iyi oldu! Aksi halde kim bilir bu turda neler yaşanacaktı..." Köşk Efendisi Kang ve diğerleri de manzarayı görünce alınlarında biriken soğuk terleri sildiler.
Zhang Xuan ilk başlamayı teklif ettiğinde, hepsi şok içinde yerlerinde sıçramışlardı.
Bir satranç oyununda bir şeyler yaşanması mümkün görünmese de, söz konusu kişi Zhang Xuan'di! İşlerini halletmek için kullandığı geleneksel olmayan yöntemler düşünülürse, emin olmalarına imkan yoktu!
Her şekilde, en güvenli yöntem onu en sona bırakmaktı.
Onlar kurallara karar verirken, Mingxia İmparatorluğundan Liu Quan'ın göz kapakları durmadan seğiriyordu.
Gruptaki en yaşlı kişi oydu... Her seferinde ilk başlamak için kimi kızdırmıştı?
Hiçbir yanlış yapmamıştı, yalnızca adaylar arasındaki en yaşlı kişi oydu. Gerçekten de her seferinde önce onun başlamasına gerek var mıydı?
Ancak her şekilde, ilk ya da son yarışmak testi nasılsa etkilemeyecekti. Bu yalnızca ruh halinde farklılık yaratırdı.
Derin bir nefes alarak Ruhsal Derinliğini harekete geçirdi ve Asude Suyun Kalbini aktifleştirdi. Ardından, Usta Hong'a doğru yumruklarını kavuşturarak çardağa doğru yürüdü.
Diğerleri de bakışlarını hemen ona çevirdiler.
Liu Quan çardağı destekleyen dört sütunu sırasıyla gezdi ve ardından derin düşüncelere daldı. Tütsünün süresinin dolması uzun sürmemişti. Kaşlarını çatarak kuklanın karşısına yürüyüp, bir taş alarak hafifçe boş bir noktaya yerleştirdi.
Huala!
Taş yavaşça satranç tahtasına düşmeden önce bir an havada süzüldü.
"Taşı yerleştirmeyi başardı..."
"Görünüşe göre doğru bir hamle yaptı!"
Taşın başarıyla yerini aldığını görünce herkes rahat bir nefes verdi.
Usta Hong daha önce geçersiz ya da kaybeden bir hamlede taşın yerleştirilemeyeceğini söylemişti.
Puf!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...