Semavi Yolun Demircilik Sanatı

275 58 2
                                    

Bu sözleri duyan Luo Qiqi'nin gözleri anında kızardı. Farkında olmadan, Zhang Xuan çoktan önüne geçmişti.

Etrafa bakınca, yüzden fazla düzen bayrağının çevrede dikildiğini gördü. Eşsiz bir düzene göre yerleştirilmiş olsalar da, en ufak bir dalgalanma yaratmıyorlardı.

"Hocam, düzeni kurmayı tamamladınız mı?"

"Neredeyse!"

Hafifçe kıkırdayan Zhang Xuan bileğini çevirdi ve bir düzen levhası havaya fırladı.

Çın!

Düzen levhası havada aktifleşti ve ruhsal enerji bir anda ona çekilerek büyük bir girdap oluşturdu.

"Bu... bir Ruh Toplama Düzeni mi?"

Luo Qiqi şaşırmıştı.

Hocası salonda bir düzen kurmuyor muydu? Şimdi neden bir Ruh Toplama Düzenini aktifleştirmişti?

Ayrıca, Ruh Toplama Düzenleri eğitim için kullanılırdı. Daha önce dövüşte kullanıldıklarını hiç duymamıştı, özellikle de Aziz gücüne sahip birine karşı.

Grav!

Kukla da düzen levhasına şaşırmış gibi göründü, ancak hiçbir şey olmadığını fark ettikten sonra, kızgın bir boğa gibi ileri atıldı.

Karşı taraf aralarındaki mesafeyi hızla kapatırken, Luo Qiqi daha çok gerildi. Ancak tam o anda, önündeki genç adam soğuk bir tavırla dudak büktü.

Hemen ardından, ayağını yere vurdu ve önündeki bölge aniden biçimsizleşti. Kukla kayboldu ve salon sessizliğe gömüldü.

Sanki önceki manzara hayal gücünün bir ürünü gibiydi.

"Neler oluyor?"

Luo Qiqi çevreyi endişeyle süzdü, ancak Kızıl Ateş Kazanının ve kitapların hala burada olduklarını gördü. Ancak, kuklanın daha önce durduğu yer tamamen ortadan kaybolup, derin bir karanlıkla yer değiştirmişti.

Sanki genç adamın ayağını yere vuruşu uzayı yararak o alanı farklı bir boyuta göndermişti.

"Bu... bir Gizli Düzen mi?"

Aklında aniden bir düşünce ortaya çıktı.

Bu tür bir etkiyi yaratabilecek tek düzen türü vardı - Gizli Düzenler!

Düzenin kendisini gizlemenin yanında, aynı zamanda belirli bir alanı da gizlerlerdi. Ne kadar iyi araştırsalar da yeraltı odasının girişini bulamamalarının nedeni de buydu.

Eğer düzeni deşifre etmeselerdi, üç yıl daha uğraşıp vadinin zeminini tamamen kazsalar bile yeraltı odasının girişini bulamazlardı.

Usta Zhang'in daha önce ne düzeni kurduğunu merak etmişti, ancak bu garip manzaraya tanık olduktan sonra, bir anda düzen bayraklarını hatırlamıştı ve bu ihtimali düşünmüştü.

'Ancak... Gizli Düzenleri tetiklemek için muazzam miktarda ruhsal enerji gerekir. Birinin düzeni aktifleştirebilmesi için en az 6 yıldızlı bir düzen ustası olması gerekir. Hocam bunu yapmayı nasıl başardı...'

Konuyla ilgili hiçbir şüphe olmasa da, hala inanmakta zorlanıyordu.

seviye düzenleri, özellikle de böyle engin bir Gizli Düzeni, aktifleştirebilmek için birinin en az Yüce Ölümlü 6-dan'lık bir gelişime sahip olması gerekirdi. Usta Zhang'in yalnızca Ahenkli Ruh aleminde olduğu düşünülürse... bu akıl almazdı!

'Yoksa... önceki Ruh Toplama Düzeni sayesinde mi?'

Luo Qiqi'nin gözleri kısıldı.

Az önce, Usta Zhang bir Ruh Toplama Düzeni kullanmıştı. Daha önce fazla düşünmese de her şeyi bir araya koyunca, durumu hemen fark etmişti.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin