Usta Hoca Akademisi'nin Kuralları

351 58 0
                                    

Han Chong, Zhang Xuan'in On Bin Krallık Şehri ve Huanyu İmparatorluğunda çıkarttığı sorunları az çok duymuştu. Bir kasırga gibi, geçtiği her yere yıkım götürüyordu...

Usta Hoca Akademisinin onun gibi bir öğrenciye sahip olmasının bir şans mı yoksa bela mı olacağını söylemek zordu!

Han Chong içten içe bu tarihi okul için dua etmeden duramamıştı...

...

Bulutların üzerinde, Yüce Morkanat Canavarı gökyüzünde süzülüyordu.

Arkasında yedi sekiz metrelik gemi benzeri bir şey çekiyordu. Gemide üç oda bulunuyordu, Zhang Xuan, Luo Qiqi ve Yu Fei-er birer oda almışlardı.

Bir uçan gemi!

Canavar Salonu bunu Zhang Xuan için, onları Yüce Morkanat Canavarının zulmünden kurtarmasına duydukları minnetle hazırlamıştı. Bu muhteşem uçan gemi zarif bir tasarıma sahipti ve içinde her türlü olanak mevcuttu.

Bu uçan geminin Canavar Salonuna birkaç bin orta seviye ruh taşına mal olduğu söyleniyordu ve Zhang Xuan ancak bu haberleri duyduğunda içten içe biraz rahata erebilmişti.

Ne de olsa, Gaddar Granit Canavarını kurtarmak için kendi orta seviye ruh taşlarından bile kullanmak zorunda kalmıştı. En azından, karşılığında bir şeyler almalıydı...

Eğer Canavar Salonundakiler bu düşüncelerini öğrenselerdi, kesinlikle kan kusarlardı. Zhang Xuan bölgedeki en güçlü ruh canavarını evcilleştirmiş ve böyle değerli bir hediye almıştı, ancak bunun yalnızca adil bir takas olduğunu düşünüyordu...

Biraz fazla açgözlü değil miydi!

Ancak Canavar Salonunun tüm servetini soyduktan sonra mı mutlu olurdu?

Zhang Xuan'in Canavar Salonu'nu soymak gibi bir niyeti olmasa da, içten içe emeğinin karşılığı olarak bir ya da iki yüksek seviye ruh taşı almayı umuyordu. Ancak ne yazık ki Kıdemli Qian'ın serveti yıllar içinde Yüce Morkanat Canavarına gitmişti ve yüz orta seviye ruh taşı çıkartmak bile onun için imkansızdı.

Uçan geminin güvertesinde, Luo Qiqi Zhang Xuan'e doğru yürüdü.

"Hocam!"

Zhang Xuan kıza dönerek sordu, "İyi bir zamanda geldin. Usta Hoca Akademisinde bir Eczacılık Okulu ve Demircilik Okulu olduğunu söylediğini hatırlıyorum. Bana bu konudan bahsedebilir misin?"

Usta Hoca Akademisine katılmak üzere olduğuna göre, en azından hakkındaki temel bilgileri öğrenmeliydi.

"Bir usta hocanın üst rütbeye yükselebilmesi için yeterli yardımcı mesleğe sahip olması temel koşullardan biridir. Bu nedenle, usta hocalık sanatını öğretmenin yanında, Usta Hoca Akademisi aynı zamanda öğrencileri için yardımcı meslek dersleri de sağlar." Luo Qiqi açıkladı.

"Bunca yıllık varlığından sonra, Usta Hoca Akademisi on okula sahip olacak kadar büyüdü! Bunlar Eczacılık Okulu, Demircilik Okulu, Semavi Tasarım Okulu, Düzen Ustalığı Okulu, Ressam Okulu, Dövüş Sanatları Okulu, Canavar Eğiticiliği Okulu, Doktor Okulu, Şeytani Çalgıcı Okulu ve Terpsikhoryan Okuludur.

"Eczacılık Okulu birinin hap üretim sanatını öğrendiği yerdir ve hap üretim yeteneklerimi orada öğrendim. Öte yandan, Demircilik Okulu birinin silah yapımını öğrendiği yerdir. Önceki demircilik yeteneklerimde orada ilk yüze giremezdim. Ancak hocamın rehberliğinden sonra, orada adımı duyurabileceğime eminim!

"Aynı şey Semavi Tasarımcı Okulu, Düzen Ustalığı Okulu, Ressam Okulu ve Doktor Okulu için de geçerli, bu yüzden onları açıklamayacağım. Bunun Yerine Dövüş Sanatları Okulu, Şeytani Çalgıcı Okulu ve Terpsikhoryan Okulundan söz edeceğim!"

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin