'Canavar Pulu Tütsü ruh canavarlarını yatıştırıcı etkiye sahip olsa da, Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesinde etkili olması mümkün değil!'
Olanları izleyen Zhang Xuan başını salladı.
Canavar Pulu Tütsü Yüce Ölümlü 7-dan'ın zirvesindeki ruh canavarlarını bile tek nefeste uyutabilecek güçlü bir uyuşturucu etkiye sahipti. Ancak, Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi bir istisnaydı.
Binlerce Sonsuz Karıncayı kontrol edebilen bir yaşam formunun ruhu ne kadar güçlü olmalıydı?
Onu bayıltmak nasıl o kadar kolay olabilirdi?
Eğer bu şekilde devam edecek olursa, Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi ortaya çıktığında başları derde girecekti.
'Neye mal olursa olsun Sonsuz Karınca Kovanını elde etmeliyim. Mağaradaki ruh canavarının Kovan Kraliçesi olduğunu anlarlarsa, Sonsuz Karınca Kovanını elde etmem kolay olmaz...'
Zhang Xuan ikilinin güvenliğinden endişelenmiyordu. Ne de olsa, paha biçilemez Canavar Pulu Tütsüyü elde edebilen birinin kendini koruyacak kozlara sahip olmaması mümkün olabilir miydi?
Onu daha çok ilgilendiren şey, diğerlerinin içeride ne olduğunu öğrenmelerini engellemekti.
Kovan Kraliçesi son derece nadir bir ruh canavarıydı. Tüm Hongyuan İmparatorluğunun altını üstüne getirseler bile bir ikincisini bulamayabilirlerdi. Burada bir tanesiyle karşılaşmak gerçekten büyük bir şanstı. Eğer karşı tarafın eline geçerse, onu geri almak imkansız olurdu.
Ne de olsa kim bir orduyu taşıyabilecek bir eserden vazgeçerdi ki?
'Onları bayıltmalı mıyım?'
Zhang Xuan çenesini sıvazlarken ne yapması gerektiğini düşündü.
Sonsuz Karınca Kovanını elde etmenin en kolay yolu içeri dalmaktı. Ancak, ikili mağaranın girişini kapatıyordu. Onları geçmek istiyorsa, önce onları bayıltmalıydı.
'Ancak eğer Kıdemli Mo bunu öğrenir ve kural ihlali sayarsa, sınavı geçememiş olurum. Bu büyük bir kayıp olur...'
Bu düşünce aklından geçtiği anda, Zhang Xuan çabucak başını salladı.
Bir Aziz'in yetenekleri konusunda çok az bilgi sahibiydi ve Kıdemli Mo'nun kurallı uygulamak için bir yönteme sahip olup olmadığını bilmiyordu. Karşı taraf adayların avlar için yarışırken birbirlerine zarar vermesini yasakladığına göre, eğer karşı tarafı bayıltarak Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesini aldığını bulursa, başı büyük derde girebilirdi.
"Klon!"
Bu nedenle Zhang Xuan klonunu çağırmayı seçti.
Karşı tarafla telepatik olarak iletişim kuran Zhang Xuan, Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımları kullanarak kendisini sık ağaçların arasına sakladı ve mağaraya yaklaştı.
Eğer bir başka manevra tekniği kullansaydı, biraz ses çıkartması kaçınılmaz olurdu. Uçarken böyle bir sorun yaşanmazdı.
Bulunmak istemediği sürece, karşı taraf Kusursuz Uyum alemine ulaşmış olsa bile onu kolay kolay fark edemezdi.
Kısa süre sonra Zhang Xuan mağaradan birkaç on metre uzaklığa geldi ve çalıların arasına saklandı.
...
"Canavar Pulu Tütsüyü yakalı epey oldu, içerideki ruh canavarı şimdiye uyumuş olmalı. Girip bir baksak mı?"
Kardeş Yu'dan birkaç kez güvence aldıktan sonra, Kıdemli Feng sonunda endişelerini bir kenara bırakabilmişti. Zihnini kurcalayan endişelen olmadan, Kusursuz Uyum aleminde bir ruh canavarı iç çekirdeği elde etme düşüncesine heyecanlanmadan edememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...