Ancak, kitabın içeriği tamamen anlamsızdı. Her bir satır bir önceki ile alakasızdı ve yazılanları kavramak imkansızdı. Yalnızca bakmak bile Zhang Xuan'in gözlerini döndürüyordu.
"Görünüşe göre... bu meselenin zorluğunu hafife alıyorum..."
Kitaba hızla göz atan Zhang Xuan çaresizce kafasını sallayarak kitabı yere attı.
Bu iki kitap kendi başlarına kusursuzdular ve kitapları bütünleştirmek mümkün olsa da, tek etkisi tekniğe bir sürü kusur eklemek ve çalışılmasını imkansızlaştırmak olmuştu.
Bir örnekle anlatmak gerekirse, bu aynı istiridye, malta eriği, karpuz, süt, somon ve pek çok başka malzemeyi karıştırmak gibiydi... Hepsi başlı başına lezzetliydi, ancak karıştırıldıklarında, birinin verebileceği tek mantıklı karar onu çöpe atmaktı.
'Görünüşe göre Semavi Yolun Kütüphanesi kusursuz bir kılavuz oluşturmak için savaş tekniklerini derleyebilse de, kusursuz kılavuzları bütünleştiremiyor...'
Zhang Xuan hayal kırıklığıyla kafasını salladı. Bir an sonra, bir şey düşündü ve yüzünde kararlı bir ifade belirdi. 'Ancak Semavi Yolun Kütüphanesi iki kılavuzu bir araya getiremese bile, bunu kendim yapabilirim.'
Semavi Yolun Kütüphanesi aynı bir aşçının en iyi noodleları yapmak için bir kova unu süzmesi gibi, bir kılavuzun doğru kısımlarını süzüp, kusursuz bir kılavuz oluşturmak için pek çok diğer kılavuzla birleştiriyordu. İki kusursuz kılavuzu bir araya getirmek iki farklı türde unu karıştırmak gibiydi. Unların farklı yapıları gereği, birisi bu farkları dengeleyecek bir şey kullanmadığı sürece, noodleların kalitesinde bir düşüş yaşanması kaçınılmazdı.
Aynı şey Semavi Yolun Manevra Sanatı ve Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımlar için de geçerliydi. Biri bir uçuş tekniğiyken, diğeri karada kullanılacak bir manevra tekniğiydi. Aralarındaki bu temel farkla, kitabın sorunlarla dolu olması kaçınılmazdı.
Ancak... Semavi Yolun Kütüphanesi bu farklılığı köprüleyemese bile, aynı şeyi Zhang Xuan'in de yapamayacağı anlamına gelmezdi!
Farklılıklarına rağmen, ikisi de birer manevra tekniğiydi. Eğer Zhang Xuan ikisini derlemeyi başarabilirse, uçuş hızını büyük ölçüde arttırabilirdi.
Aklında bu düşüncelerle, Zhang Xuan'in gözleri heyecanla ışıldadı.
'Semavi Yolun Manevra Sanatını havada uygulamayı denemeliyim...'
Zhang Xuan derin bir nefes aldı ve hiç tereddüt etmeden havaya sıçradı. Havada süzülürken, Semavi Yolun Manevra Sanatını uygulayarak ilerlemeyi denedi.
Tonk!
Ancak Semavi Yolun Manevra Sanatını uygulayamadan önce, onu havada tutan Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımlar bir anda kesildi ve aniden düşmeye başladı. Tok bir sesle yere çakılarak çarpışmanın etkisiyle büyük bir çöküntüye neden oldu.
'Bu doğru değil...'
Yüzü toza bulanan Zhang Xuan'in ifadesi karardı.
Bunun kolay bir iş olacağını düşünmüştü, ancak gerçekler beklentilerinden daha uzak olamazdı.
Ruhunun gücü düşünülürse, aynı anda birden çok iş yapmak onun için sorun değildi. Ancak iki teknik de zhenqinin aynı meridyenlerden geçmesini gerektiriyordu ve ikisini aynı anda uygulamaya çalışma zhenqinin çarpışarak birbirini engellemesine neden olmuştu.
Ve sonuç? Trajik bir şekilde yere çakılmaktı.
Görünüşe göre savaş tekniklerini birleştirmek düşündüğü kadar kolay değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...