Hepsi Benim

268 62 1
                                    

"Bu bir üstadı efendisi olarak kabul eden eserlerin tepkisi!"

"Sonuçta tüm bu eserler gerçekte ona mı aitmiş? Hepsini bu kadar iyi tanımasına şaşmamalı..."

"Ruh Dükkanının gerçek sahibi o mu? Bunlar dükkandaki en değerli eserler! Eğer tüm bunlar onunsa, bu durumda Ruh Dükkanı neredeyse bomboş kalacak!"

...

Eserlerin yerlerinden fırladığını gören herkes şaşkına dönmüştü.

Genç adamın daha önce değer biçtiği tüm eseler, kılıçlar, zincirler, zırhlar, kazanlar... her biri onun çevresinde süzülerek heyecanla uğulduyorlardı. Sanki büyük güçlükler sonunda efendilerine kavuşmuşlardı ve ondan ayrılmak istemiyorlardı!

Ruh Dükkanındaki en değerleri eserlerin tümü oradaydı. Eğer tüm bu eseler gerçekten de karşılarındaki genç adama aitse... Hongyuan Şehrinin bu ünlü 'hazine deposu' tamamen boşalacaktı!

Bu eserler Ruh Dükkanının mal varlığının yüzde altmış ila yetmişi arasında bir değere karşılık geliyordu.

Ruh Dükkanının gerçek patronu kesinlikle bu genç adamdı, diğer orta yaşlı adam değil...

Sun Qiang'ın dudakları seğirdi.

Genç efendi... gerçekten de acımasızdı!

Genç efendinin eserlere kendisini hızla kabul ettirebilme yeteneğini biliyordu. Daha önce eserleri değerlendirirken, özelliklerini açıklamadan önce her birine dokunmuştu. Büyük olasılıkla onları o sırada teslim almıştı.

En başından beri, Ruh Dükkanının yalnızca iki seçeneği vardı. Ya itaatkar bir şekilde ödeme yapacaklardı, ya da mallarından olacaklardı!

Tüm silahlar genç efendiyi efendisi olarak tanıdıktan sonra, her şeyin kendisinden çalındığını iddia etse bile, sözlerinden şüphe edecek kimse olmazdı!

"S-sen..." Tahmin edileceği gibi, tüm silahların genç adama itaat ettiğini gören Ruh Dükkanının patronu neredeyse bayılacaktı.

Bu silahları satın almak için ağır bir ücret ödemişti ve satın aldığında sahipsiz olduklarından emindi. Neden hepsi birlikte bu herifi efendileri olarak kabul ediyorlardı?

Bir eserin onayını kazanmak son derece zahmetli bir işti. Yeterli zaman harcamadan başarılı olmak imkansızdı. Hepsinin onu efendileri olarak kabul etmelerinin tek bir açıklaması olabilirdi...

En başından beri hepsi ona aitlerdi!

Kanın boğazından yükseldiğini ve her an kusabileceğini hissetti.

Bu silahları almak için Ruh Dükkanı ağır bir borcun altına bile girmişti. Eğer karşı taraf her şeyi alıp götürecek olursa, yıllar içinde büyük emek harcayarak kurduğu işi bir anda çökerdi.

Yalnızca bu da değil, ağır bir borçla da karşı karşıya kalırdı.

"Herkesin görebileceği gibi, bu eserler bana ait. Ancak Ruh Dükkanı onları benden çaldı ve başka seçeneğim kalmadığı için böyle bir eyleme başvurmak zorunda kaldım. Tek istediğim eserlerimi geri almaktı." Zhang Xuan haklı bir tavırla konuştu.

"Bu eserler sana ait ve onları geri almak mı istiyorsun? Tü!" Sabrının sınırına ulaşan Ruh Dükkanının patronu ağız dolusu kan tükürdü.

Lanet olsun, onları büyük bir para karşılığında satın aldım... Hepsi benim!

Benim bölgemde olay çıkartmaya gelmiş bir baş belası olduğun açık. Sana çoktan on yüksek seviye ruh taşı verdim, daha ne istiyorsun?

Gerçekten de tüm servetimi almayı mı düşünüyorsun?

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin