Silah Üretimi (2)

287 55 0
                                    

"Su verme için gerekli sıcaklığı düşürmek mi?" Luo Qiqi şaşırmıştı.

Su verme işleminde silahlar suya batırılmaz mıydı? Suyun buza dönüşmeden önce soğuyabileceği nokta sınırlıydı, bu durumda su vermek için gerekli sıcaklığı nasıl düşürülebilirdi?

Ayrıca, Zhang Xuan meseleyi fazla hafife alıyordu. Tek önemli nokta sıcaklık farkı değildi. Daha önemlisi, su verme işlemi silahın dayanıklılık sınırları içinde tamamlanmalıydı. Aksi halde, silah ani sıcaklık değişimine dayanamayıp, kırılabilirdi!

Üretilen silahın seviyesini artırmak için su vermede kullanılan malzemeyi değiştirmeye deneyen pek çok demirci olmuştu, ancak sonunda, su verme sırasında kullanılan sıvı silahla tepkimeye girmişti. Sonuç olarak büyük zorluklarla üretilen silahlar kırılmış, emeklerinin ve değerli cevherlerin ziyan olmasına neden olmuştu.

Demircilik son derece karmaşık bir sanattı - cevherlerin oranı, su verme sıvısının türü, zamanlama... Tüm bu etkenler son ürünün kalitesini belirleyen kritik rollere sahiplerdi ve herhangi birindeki sorun kalitesiz bir ürüne ve hatta başarısızlığa neden olabilirdi. Bu nedenle demircilik zorluk konusunda hap üretimine denk sayılırdı. Aynı zamanda, demirciliğin Dokuz Büyük Yoldan bir meslek olarak sınıflandırılmasının nedeni de sanatın incelikleriydi.

"Aynen öyle." Zhang Xuan başıyla onayladı. "Hap kazanın yanında mı?"

"Hap... kazanı mı?" Luo Qiqi yanlış duyduğunu düşünerek şaşkınlıkla tekrar etti.

Bir silah üretmeyecek miyiz? Neden bir hap kazanına ihtiyacımız olsun?

Zhang Xuan kıza sakince bakarak konuştu, "Senden Buz Ruh Hapları üretmeni istiyorum!"

"Buz Ruh Hapları mı?" Luo Qiqi şaşırmıştı. Ardından, durumu kavradı ve gözleri büyüdü. "Hocam... silaha su verirken Buz Ruh Haplarının soğukluğunu mu kullanmayı düşünüyor?"

Buz Ruh Hapı, Buz Ruh Bünyesini uyandırmak için kullanılan özel bir ilaçtı. Sıradan bir insan hapı içerse, içinde bulunan özel buz aurası onu bir anda dondurarak öldürürdü.

"Ancak Buz Ruh Hapları ne kadar soğuk olsalar da, su vermek için nasıl kullanılabilirler, özellikle de boyutları düşünülürse..." Luo Qiqi şaşkına dönmüştü.

Ortalama bir Buz Ruh Hapı bir üzüm kadarken, Buzul Yağmur Kılıcı neredeyse bir metre boyundaydı. Küçük bir hap tüm kılıcı nasıl soğutabilirdi?

Su verme sürecinin işlemesi için, tüm silahın su verme sıvısına aynı anda girmesinin zorunlu olduğunu bilmek gerekirdi.

Aksi halde silahın farklı kısımları farklı sertliklerde olacağından, bu dengesizlik silahta zayıf noktalar oluşmasına neden olurdu.

Tüm bir kılıcı soğutmak için bir hap kullanmak... Neden bu fikir kıza tamamen akıl almaz geliyordu?

Karşı tarafın sorularını kesen Zhang Xuan sordu, "Şimdilik bu konuyu bir kenara bırak. Yalnızca hap kazanın ve Buz Ruh Hapı üretmek için malzemelerin var mı onu söyle."

Bir anlık tereddütten sonra, Luo Qiqi yanıt verdi, "Buz Ruh Hapı nadir bir haptır ve eczacılar nadiren üretir. Bu nedenle yanımda gerekli malzemelerden bütün bir set yok. Ancak bir süre önce, birisine Soğuk Yin Hapı üretmek için söz vermiştim ve onun için üç set şifalı ot hazırlamıştım..."

Buz Ruh Bünyesi tüm Usta Hoca Kıtasında yalnızca bir avuç insanın sahip olduğu, son derece nadir rastlanan bir eşsiz bünyeydi. Bu nedenle Buz Ruh Hapları nadiren üretilirlerdi. Biri tüm Hongyuan Usta Hoca Akademisi Eczacılık Okulunu arasa bile, büyük olasılıkla tek bir Buz Ruh Hapı bulamazdı.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin