Bizans Helios Canavarı

288 60 0
                                    

Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi ile anlaşma sağladıktan sonra, ruhları arasında zihinsel bir bağlantı oluşmuştu. Bu bağlantı sayesinde, Zhang Xuan Karınca Kovanı hakkında belirli bir anlayış seviyesi kazanmıştı.

Bir bakmak için zihnini Karınca Kovanına yönlendirdiğinde, Zhang Xuan'in gözleri kontrolsüzce seğirmeye başladı.

Futbol topu büyüklüğündeki kovan gerçekten de yaşam formlarını barındırabilirdi, ancak... içerideki alanın çapı yalnızca iki metre kadardı. Aynı anda en fazla Karınca Kovan Kraliçesini ve kendi vücudunu alabilirdi, fazlasını değil.

Zhang Xuan başlangıçta Yüce Morkanat Canavarını da içeride saklamayı ve aynı zamanda nereye giderse gitsin yanında taşıyabileceği bir ruh canavarı ordusu oluşturmayı düşünmüştü. Ancak görünüşe bakılırsa... bu plan bir hayal olarak kalmaya mahkumdu!

'Sonsuz Karınca Kovan Kraliçelerinin de çeşitli seviyeleri var. Evcilleştirdiğim içlerinde en zayıf olanlardan, bu nedenle kovan da oldukça zayıf durumda. Bir Kan Evrimi tetikleyip gelişimini yükseltmezsem, kovan sonsuza kadar bu boyutta kalacak...'

Kısa süre sonra Zhang Xuan meselenin aslını anlamıştı.

Evcilleştirdiği Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesi akranları arasındaki en zayıf olanlardan biriydi. Gücünün sınırlaması nedeniyle, inşa ettiği kovan yalnızca kendisini alabilecek kadardı. Eğer Zhang Xuan daha büyük bir yuva istiyorsa, Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesinin gelişimini yükseltmenin bir yolunu bulmalıydı.

Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesinin bu dağda güvende kalabilmesine şaşmamalıydı! Gerçek bir uzmanın gözünde, böyle bir kovanın işlevi son derece sınırlı olduğundan, uğraşmaya değmezdi!

'Bu ne lanet bir durum böyle...'

Zhang Xuan altından bir dağ bulduğunu düşünmüştü, ancak kim altın yüzeyin yalnızca alttaki kayaları gizlediğini düşünebilirdi. Kendisine acı acı gülümsemekten başka bir seçeneği yoktu.

"İçeride ruhsal enerjide dalgalanmalar var. Acele edip bir bakalım..."

Tam o anda, mağaranın dışından bir ses duyuldu. Hemen ardından telaşlı ayak sesleri duyuldu. Görünüşe göre Kıdemli Feng ve Kardeş Yu bir şeylerin ters gittiğini fark etmişlerdi ve içeri giriyorlardı!

Yüce Ölümlü 7-dan Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesiyle dövüşürken, Zhang Xuan'in aurasını gizleyebilmesine imkan yoktu. Çevredeki ruhsal enerji dalgalanmaları ve ruh canavarının duvara çarptığında çıkan ses düşünülürse, ortada bir terslik olduğunu anlamamaları nasıl mümkün olabilirdi?

"Önce bir bakalım!"

Zhang Xuan kaşlarını yoğun bir şekilde çattı.

Hemen Sonsuz Karınca Kovan Kraliçesini Karınca Kovanına soktu ve kovanı depolama yüzüğüne kaldırdı.

Karınca Kovanı boyutsal bir eser olsa da, depolama yüzüğüne kaldırılmasını sağlayan benzersiz bir özelliğe sahipti.

Aksi halde, Zhang Xuan her gittiği yere futbol topu büyüklüğünde bir eser taşısa, en aptal insan bile durumdan şüphelenirdi.

Puf!

Tüm bunlar bittikten sonra, tam Zhang Xuan çıkmak üzereyken, ayak sesleri mağaranın girişine ulaşmış gibiydi. Hemen ardından, içeriye bir Gece Aydınlatma İncisi yuvarlanarak etrafı aydınlattı.

'Durum kötü!'

Karşı tarafın kendisine bu kadar çabuk ulaşmasını beklemeyen Zhang Xuan hemen parmağıyla bir fiske savurdu.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin