Kitabın içeriği fazlasıyla şok ediciydi. Zhang Xuan'in dünya tecrübesiyle bile, gözlerine inanmakta zorlanıyordu.
'Unut gitsin...'
Ancak, buna ayıracak zaman yoktu ve bu yüzden kitabı hızla kapatarak içeriğini kafasında tekrar etti. Her şeyin doğru olduğundan emin olduğundan emin olduktan sonra zhenqisini harekete geçirerek havada aniden durdu.
Yenlerini savurarak ellerini arkasına bağlayıp, sessizce durarak kafasını arkaya çevirmekle bile uğraşmadı. Bir anlığına, etkileyici duruşu akıp giden bulutların arasındaki bir ölümsüzü andırmıştı.
"Arkadaki dostum, beni bu kadar süre takip edebildiğin için memnun musun?" Soğuk sesi gece göğünde yankılandı.
"Oh, yakın bir dostumun aurasını hissettim ve bir bakmaya geldim. Yolda seni gördüm ve merakıma yenildim... Ancak, oldukça yabancı göründüğünü söylemeliyim. Hongyuan Şehrinden misin?" Usta Mu bir gülümsemeyle karşılık verdi.
Karşısındaki adamın Bizans Helios Canavarının kayboluşuyla bir ilgisi olduğunu düşünse de bunu kanıtlayacak somut bir delil olmadığından karşı tarafı bu konuda suçlayamazdı. Bu nedenle karşı tarafla konuşarak sözlerinden bir ipucu yakalamayı umuyordu.
Sırtı karşı tarafa dönük halde olan Zhang Xuan dudak büktü.
"Qingyuan Yetkili Krallığından bir usta hoca olarak, Hongyuan Şehrindeki üstatlardan kaçını tanıyor olabilirsin?"
"Qingyuan Yetkili İmparatorluğundan olduğumu biliyor musun?" Usta Mu şaşırmıştı.
Bu sürede karşı taraf arkasını bile dönmemişti ve o da gerçek gelişimini ortaya koymamıştı. Karşı taraf onun Qingyuan Yetkili İmparatorluğundan olduğunu nasıl bilebilirdi?
"Zhenqinin Yehai akupunktur noktasında toplanmadan önce Üç Mistik Akupunktur Noktası olan Nihai, Wuwei ve Durang'den geçmesi. Vücudunu beslemek için dünyadan ağaç özellikli ruhsal enerji çekmek, ancak Huaihai ve Longzhen akupunktur noktalarını atlamak... Hongyuan Şehrinde, hatta Qingyuan Yetkili İmparatorluğunda bile böyle garip bir gelişim tekniği bulunmaz. Eğer yanılmıyorsam, Bilge Klanlardan biri olan Mu Klanının bir üyesi olmalısın!" Öndeki duygusuz ses açıkladı.
"Kimsin sen?" Panikleyen Usta Mu'nun gözleri kısıldı.
Neredeyse hiç kimse onun Mu Klanından olduğunu bilmezdi ve buna Qingyuan Yetkili İmparatorluğundaki en yakın dostları bile dahildi. Ancak karşı taraf bundan sanki daha açık olamazmış gibi söz ediyordu... Karşısındaki bu adam da kimdi?
Üstelik, karşı tarafın sözünü ettiği zhenqi dolaşım yöntemi Mu Klanının üyelerine özgü gizli bir sanattı. Karşı taraf bunu nasıl bilebilirdi?
Yoksa... o da Mu Klanının bir üyesi olabilir miydi?
Şaşkına dönen Usta Mu hemen Ruhsal Algısını karşısındaki adamı incelemek için kullandığında, sanki bir uçuruma bakarmış gibi hissetti. Karşı tarafın aurası o kadar engin ve derindi ki tek yapabildiği yüzeyini görebilmek olmuştu.
Karşı tarafın onun kimliğini ve gelişimini tek bakışta görebildiği, ancak kendisinin aynı şeyi yapamadığı düşünülürse... Bunun anlamı karşı tarafın kendisinden daha güçlü olduğu değil miydi?
Hongyuan Şehrinde ne zaman böylesi bir uzman ortaya çıkmıştı?
"Ben kim miyim?" Adam Usta Mu'nun sorusunu duyduğunda bir nostalji okyanusuna dalmış gibi göründü. Sonunda, kafasını sallayarak yanıt verdi, "Görünüşe göre son ortaya çıktığımdan beri o kadar zaman geçmiş ki genç nesil beni tanıyamıyor bile!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...