Efsaneye göre 6. seviye hapların aromaları, aynı usta hocaların Göklerin İradesini Bildirmek yeteneği gibi, hapın kalitesini daha çok arttırmak için ruhsal enerjiyi toplayabilirdi.
Lonca lideri çoktan 5 yıldızın zirvesinde bir eczacıydı ve bunca zamandır yüksek seviye bir ilaç üretmeyi deniyordu. Ancak gelişiminin düşüklüğü ve üstün bir hocası olmamasından dolayı başarılı olamamıştı.
Asıl sınırlayıcı etkinin gelişimi olduğunu düşünmüştü, ancak bu manzarayı gördüğünde, yanıldığını anlamıştı.
Eczacı Luo Hongyuan İmparatorluğundan gelip, büyük olasılıkla ondan daha bilgili olsa da, gelişimi kendisinden iki alem daha düşüktü. Ne de olsa, kız hala çok gençti.
Bu nedenle kimin önce 6.seviye bir hap üreteceği konusunda önce olduğunu düşünüyordu...
Ancak gerçek suratına bir tokat gibi inmişti!
Karşı tarafın medikal solüsyonunun derin aromasıyla ruhsal enerjiyi bile topladığı düşünülürse, 6. seviyeye ulaştığı açıktı.
"Nedeni o..."
Lonca liderinin gözleri kısıldı ve vücudu heyecanla titredi.
Tüm üretim sürecini dikkatle takip etmişti ve Eczacı Luo karşı tarafın talimatlarına sıkı sıkıya uymuştu. Bu 6. seviye ilacın üretiminin başarılı olması kesinlikle bu genç adamın işiydi.
Yüce Ölümlü 6-dan, 5 yıldızlı bir eczacının onun rehberliğiyle 6.seviye bir hap üretmesi... Bu fazla üstün değil miydi?
Bunu nasıl başarmıştı?
"6. seviye mi?"
Lonca liderinin şaşkınlık nidalarını duyan herkesin dudakları şokla titredi.
Bir hapın seviyesi ne kadar yüksekse, üretmek o kadar zordu. Yetenekli bir 1 yıldızlı eczacının 2. seviye bir hap üretmesi duyulmamış şey değildi... ancak 5 yıldızlı bir eczacının 6.seviye bir hap ürettiği daha önce hiç duyulmamıştı!
"6. seviye bir hapı bir kere ürettikten sonra, Eczacı Luo'nun özgüveni ve şifalı otlar konusundaki kavrayışı kesinlikle büyük bir gelişime uğrayacaktır. Hiç şüphesiz... gelecekte inanılmaz bir eczacı olacak!"
"Aynen öyle. Nasıl bu kadar aptal olabildim? Eğer ileri atılıp, onu hocam olarak kabul etseydim, bu şansı ben yakalayabilirdim!"
"Ne yazık! Ne dersin, sence onu hocam olarak kabul etmek için çok mu geç kaldım?"
"Daha fazla öğrenci kabul etmek isteyeceğinden şüpheliyim..."
...
İzleyicilerin çoğu bu konudaki pişmanlıklarını dile getirdi.
5 yıldızlı bir eczacı olarak, başarıyla 6. seviye bir hap üretmek son derece değerli bir tecrübeydi. Yalnızca bu bile birinin anlayışında ve muhakeme yeteneğinde büyük bir gelişime neden olurdu ve büyük olasılıkla gelecekte 6 yıldızlı bir eczacı olacaktı.
Eğer ileri atılıp bu genç adamı Eczacı Luo'dan önce hocaları olarak kabul etmiş olsalardı, bu fırsat kesinlikle onların olurdu... ve şu anda pişmanlıkla iç çekiyor olmazlardı.
Puf!
Kalabalıktan bazıları hala hayal kırıklığıyla iç çekerken ve bazıları hala şokla donup kalmışken, söz konusu kişi, Eczacı Luo rahat bir nefes verdi. Önünde, havada süzülen medikal solüsyona sessizce baktı ve yüzü yavaşça kızarırken vücudu heyecandan şiddetle titremeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasíaLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...