"Akademi yeni bir grup birinci sınıf öğrencisi kabul etmedi mi? Neden onun açık bir ders verip onu hocası olarak kabul etmek isteyen öğrencileri almasına izin vermiyorsunuz?" Usta Mu teklif etti.
"Bu..." Okul Müdürü Lu sonunda başıyla onaylamadan önce bir an tereddüt etti, "Tamam o halde!"
Geleneklere göre yeni hocaların açık ders vermelerine izin verilmezdi, ancak bu Usta Mu'nun isteği olduğuna göre, kuralları biraz esnetmekte sorun yoktu.
Ayrıca, Usta Mu'nun tavrı herkesin zihnindeki şüpheyi doğrulayacak şekilde görünüyordu.
Eğer Luo Ruoxin bir Bilge Klanının varisi değilse, Usta Mu neden onun adına böyle bir istekte bulunacaktı ki? Eğer sıradan bir ast olsaydı, akademide başının çaresine bakmasına izin verirdi. Bu kadar zahmete girmesine gerek kalmazdı.
Daha önemlisi, Luo Ruoxin'in yüzünde sanki olması gereken buymuş gibi umursamaz bir ifade vardı.
Yalnızca güçlü bir klandan gelen biri böyle bir tavır takınabilirdi.
"Usta Mu..." Luo Ruoxin için gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra, kıdemliler Usta Mu'nun etrafında toplanarak Dünya Dışı İblis meselesini açtılar.
"Hala yeni müdür olarak kimi atayacağım konusunda sıkıntı çekiyordum. Ne de olsa kimi seçersem seçeyim, sonuçta anlaşmazlıklar çıkacaktı ve bu, akademinin yönetimini kötü etkileyebilirdi. Ancak böyle bir şey yaşandığına göre..."
Usta Mu devam etmeden önce bir an tereddüt etti, "Şuna ne dersiniz? Onunuzdan kim Bizans Helios Canavarını bulur ve onu kurtararak onun onayını kazanabilirse, yeni müdür o olacak! Buna bir itirazınız yok, değil mi?"
On Büyük Kıdemlinin her biri farklı okulları yönetiyor olsalar da, aralarında belirli bir rekabet olması kaçınılmazdı. Aksi halde eski müdür kaybolduğundan beri yıllar geçmesine rağmen müdür koltuğu hala boş kalmazdı.
Usta Mo bir sonraki müdürü seçmesi için Hongyuan Usta Hoca Akademisine gönderildiğinde bu konuda kararsız kalmıştı, ancak bu yaşanan durumdan faydalanabilirdi.
Bu koşulu belirlediğinde, herkes bir sonraki müdür olmak için eşit şansa sahip olacaktı. Dahası, yeni müdür eski müdürün evcil canavarını kurtararak ününü ve otoritesini arttırabilir, bir başkasının onu koltuğundan etmesini zorlaştırırdı.
"Bu... Pekala!"
Kıdemliler birbirlerine baktılar ve bir anlık tereddütten sonra, sonunda başlarıyla onayladılar.
Bu meseleyi çözmek son derece zor olacak olsa da, bunu yeteneklerini sergileyecek bir fırsat olarak görebilirlerdi.
Eğer başkalarının yapamadığını yapacak olurlarsa, bir bakıma Usta Hoca Akademisini yönetmeye layık olduklarını kanıtlayacaklardı.
Aksi halde, kimse bir diğerinin kabul etmeye yanaşmazken, Usta Hoca Akademisi bir bütün olamayacaktı.
...
Kıdemliler Usta Mu'yu karşılarken, Zhang Xuan sonunda Seçkin Kesim'in tam merkezine ulaşmıştı.
Kıdemli Mo diğer kıdemlilerle Dünya Dışı İblis meselesini konuşmak için acele ettiğinden, yolunu kendisi bulmak zorunda kalmıştı.
"Eğer yanılmıyorsam yerin altında devasa bir ruh damarı olmalı. İlerledikçe ruh damarının merkezine daha çok yaklaşıyorum ve bölgedeki ruhsal enerji giderek zenginleşiyor!" Zhang Xuan çevresindeki ruhsal enerji yoğunluğunun değişimini hissederken kendi kendine mırıldandı.
Büyük olasılıkla akademinin kıdemlilerinden biri bölgeye devasa bir Ruh Toplama Düzeni kurmuştu ve yıllar içinde, büyüyerek devasa bir ruh damarına dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...