"Ruhsal Algı Kitap Okuma Tekniği mi?"
"Aziz 2-dan mı?"
Aşağıdaki tüm usta hocalar şaşkın ifadelerle birbirlerine bakakaldılar.
Daha önce böyle bir ifade duymamışlardı.
Usta Hong soruya doğrudan karşılık vermek yerine devam etti, "Dövüşçünün üzerinde Yüce Ölümlü vardır, Yarı Aziz - Yeni Aziz ve son olarak Aziz'le devam eder. İnanıyorum ki hepiniz bu gelişim alemlerinden haberdarsınızdır!"
"Hm!" Kalabalıktakiler başlarıyla onayladılar.
Burada toplananların çoğu birer usta hocaydı. Aziz alemi onların çok üzerinde, hatta erişilemez olsa da, en azından adını duymuşlardı.
"Yarı Aziz ve Yeni Aziz yalnızca ara seviyelerken, Aziz alemi aynı Yüce Ölümlü ve Dövüşçü gibi 9 dan'dan oluşur!" Usta Hong devam etti.
Yarı Aziz ve Yeni Aziz, aynı Orijin Enerji ve Yin-Yang alemi gibi iki normal alemdi. Öte yandan Aziz tüm bir gelişim alemi setinin genel adıydı.
Aynı Dövüşçü ve Yüce Ölümlü gibi, 9 sınıfa ayrılırdı.
"İlk dan Hiçliği Yakalama alemi olarak bilinir. Bu alemde biri uçma yeteneği kazanır. İkinci dan ise... Ruhsal Algı alemi olarak bilinir!"
Usta Hong yüzünde ciddi bir ifadeyle konuştu, "Yalnızca bu seviyede biri 'Başlangıç Gözü'ünü açıp, Ruhsal Algısını uyandırabilir."
Biri sormadan edemedi, "Ruhsal Algı mı... O da nedir?"
Ruh kavramını duymuştu, ancak Ruhsal Algı ifadesini ilk kez duyuyordu.
Usta Hong açıkladı, "Ruhsal Algı yalnızca Azizlerin sahip olduğu özel bir yetenektir. Bildiğimiz gibi, Ahenkli Ruh alemine ulaşan birinin ruhu vücuduyla uyum sağlar ve bu sayede o üstada ruhunu güçlendirme fırsatı verir!"
Herkes başlarıyla onayladı.
Yüce Ölümlü 5-dan Ahenkli Ruh alemi üstatların karşısına yepyeni bir dünya açardı. Bu seviyede bir üstat yalnızca fiziksel vücudunu ve zhenqisini değil... aynı zamanda ruhunu da eğitebilmeye başlardı.
"Güçlü bir ruh hayal edilemez şeyler başarabilir; bunu o aleme ulaştığınızda anlayacaksınız. Ve birinin ruhu belirli bir seviyeye ulaştığında... ruhunun ulaşabileceği mesafeyi arttırarak dokunduğu her şeyi algılayabilir. Hatta, görüşü bile yalnızca gözlerimizle algılayabileceğimizden çok daha net hale gelir... Buna Ruhsal Algı denir!" Usta Hong konuştu.
"Ruhun... ulaşabileceği mesafeyi arttırmak mı?"
"Bir ruhun vücudun sınırlarını aşıp, çevreyi gözleyebilmesi için... biri ne kadar güçlü olmalıdır?"
"Bu olamaz... Yani Usta Hong... Usta Zhang'in çoktan Aziz 2-dan gücünde olduğunu mu söylüyor?"
Herkes şok içinde sıçradı.
Aziz 2-dan mı? Bu nasıl mümkün olabilirdi?
Zhang Xuan de çevresinde olup bitenlere şaşırmıştı. Tek yaptığı saçmalamaktı, Usta Hong meseleyi Aziz alemine nasıl bağlayıvermişti?
Usta Hong kafasını salladı.
"Doğal olarak Usta Zhang bir Aziz olamaz. Endişelenmeye gerek yok, önce açıklamamı bitirmeme izin verin. Sözlerim bittiğinde her şeyi anlayacaksınız!
"Ruhsal Algı aracılığıyla okumak normal yolla okumaktan çok daha kolay ve hızlıdır. Azizlerin hızla bilgi toplayıp, hayret verici bir hızla güçlenmelerinin nedeni de budur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasíaLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...