Bunlar bir erkek ve bir genç kızdı. İkisi de kendilerine has bir hava taşıyorlardı.
Önde yürüyen genç kız güzel figürünü ortaya seren açık sarı ve dar kıyafetler giyiyordu. Omzuna düşen uzun siyah saçları açık teniyle bir tezat oluşturuyordu ve kolayca kavranacak incecik bir bele sahipti. Dış görünüşü kesinlikle Mo Yu ya da Zhao Feiwu'dan geri kalmazdı.
Yanındaki adam otuzlarında görünüyordu. Geniş bir vücudu ve düzgün yüz hatları vardı. Kaşlarına nüfuz etmiş yetkin bir bakışı vardı ve bu büyük olasılıkla soylu biri olduğunu ortaya koyuyordu.
Yine de, Zhang Xuan karşı tarafın dış görünüşüyle ilgilenmiyordu. Güzellik konusunda hiç kimse Zhao Ya ile yarışamazdı, ayrıca Mo Yu ve Zhao Feiwu da birinci sınıf güzellerdi. Ancak, üçünü de umursamamıştı ve doğal olarak tanımadığı bir genç kadına öküz gibi bakmazdı.
Ancak karşı tarafın gelişimine bir bakınca şok geçirdi.
İkili hala genç olsalar da, gelişimleri olağanüstüydü. Derin bir okyanus ya da dipsiz bir çukuru andırıyorlardı; Usta Hong'dan daha güçlüydüler.
"Yüce Ölümlü 6-dan?"
Zhang Xuan'in kaşları havaya kalktı.
Bölgesel yirmi sekiz yerel gücün en güçlü üstadı bile Yüce Ölümlü 6-dan'a ulaşmamıştı. Ancak şehirde şöyle bir yürüyüşe çıktığında, çoktan iki tanesiyle karşılaşmıştı. Üstelik, ikisinin de son derece genç olduklarını söylemeye bile gerek yoktu. Huanyu Başkentinden bekleneceği gibi, gerçekten de üstatlarla doluydu.
Bekleneceği gibi, başkentin gücü eyaletleri fazlasıyla aşıyordu.
"Buna gerek yok. Eğer sıkıldıysan, sen şimdilik geri dönebilirsin!" Genç kız umursamaz bir şekilde karşılık vererek karşı tarafın iyi niyetini küçümsedi. Görünüşe göre, bu ikili pek yakın değillerdi.
"Hehe, nasıl sıkılmış olabilirim? Eğer etrafa bakmak istiyorsan, sana eşlik edeceğim!" Adam garip bir şekilde güldü.
İkili bir göz atmak için rafları dolaşmaya devam ettiler. Zhang Xuan ikiliyle daha fazla zaman kaybedemezdi ve o da eşyalara göz atmayı sürdürdü.
İmparator Soyu'nu uyandırmak için, benzer özellikli ruh canavarlarının kan özlerine ya da iç çekirdeklerine yada bazı özel şifalı otlara, cevherlere ve benzeri şeylere ihtiyacı vardı. Ancak bu eşyalar son derece nadirdiler ve onları bulmak kolay bir iş değildi.
"Mor Şafak İncisi mi? Bu eser sahibinin üzerinde biriken kirleri temizleyerek birikmelerine engel olur!"
Zhang Xuan'in gözleri yuvarlak bir inciye takıldı.
Daha önce bununla ilgili bir kayıt okumuştu. Bu ne saldırı ne de savunma için kullanılmayan tuhaf bir eserdi, ancak yine de, üstatların yanlarında taşımayı sevdikleri bir aksesuardı.
Ne de olsa, onu taşıyan birinin giysileri kusursuz kalırdı ve yıkanmasalar bile parıldayan bir görünüme sahip olurlardı.
"Bu eşyanın da '2' puana takas edileceği kimin aklına gelirdi..." Zhang Xuan başını salladı.
Yedinci seviye bir resmin bu eşyayla aynı değerde olacağını kim düşünebilirdi.
Görünüşe göre Mistik Hazine Salonu eserleri değerlerine göre değil, nadirliğe göre sınıflandırıyordu.
Mor Şafak İncisi üstatlar için bir zorunluluk olmasa da, sonra derece nadir bir eserdi ve özellikle kadınlar tarafından sevilirdi.
Ne de olsa kıtanın büyüklüğü düşünüldüğünde, tek bir uçuş kolaylıkla günler sürerdi ve bu sırada yıkanmak imkansızdı. Kirli olma hissi bazılarını inanılmaz derecede rahatsız ederdi. Ancak bu eserle; biri her zaman temiz kalırdı; bırakın bir ya da iki ayı, biri bir yıl boyunca aynı giysilerle dolaşsa bile, dış görünüşü hala kusursuz olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...