Ölümcül Tehlike

264 57 0
                                    

"Bizans Helios Canavarı mı?" Genç kız kaşlarını çattı. "Yani eski müdürün evcil canavarı mı?"

"Aynen öyle." Usta Mu başıyla onayladı. "Eski müdürün eski bir arkadaşıyım, bu nedenle onun evcil canavarını da iyi tanırım. Aurası son derece zayıf olsa da, o olduğuna eminim!"

Kayıp eski müdürün yakın bir dostu olarak, Bizans Helios Canavarını da iyi tanırdı.

Daha bu öğleden sonra karşı tarafın Dünya Dışı Şeytani Kabile tarafından kaçırıldığını duymuştu, bu durumda karşı tarafın aurasını hissederken nasıl sakin kalabilirdi?

Usta Mu'nun ne düşündüğünü bilen genç kız konuştu, "O halde gidip bir bak."

"Pekala." Usta Mu auranın geldiği yöne doğru fırlamadan önce minnettar bir şekilde başıyla onayladı.

Usta Mu'nun gidişini izleyen Luo Ruoxin derin bir iç çekti.

"Onun aradığını bulması bu kadar kolayken, neden aynı şey benim için geçerli olmuyor? Eğer daha önce bilseydim, onu yanımda getirirdim. Şimdi yalnızca olduğu bölgeyi hissedebiliyorum ve kim bilir onu bulmam ne kadar sürecek..." Kaşlarının arasını ovalayan genç kız bakışlarını gece göğüne çevirdi.

Genç kız bu şekilde gökyüzünün derinliklerine bakarken, geçici bir huzur tablosu yaratmıştı.

...

"Hah, kesinlikle efendine sadıksın!" Bizans Helios Canavarının efendisine bağlılığını dile getirdiğini duyan Zhang Xuan kafasını salladı.

Kim bilir Dünya Dışı İblisler bu canavara onca dayak yemesine rağmen sırlarını koruması için ne gibi bir sihirli iksir içirmişlerdi?

"Ölümden korkmuyor musun?" Zhang Xuan soğuk bir tavırla sordu.

"Ölümden korkacak ne var? Eğer ölümden sonra efendimle birlikte olabileceksem, neden korkayım?" Bizans Helios Canavarı kükredi.

"Bu canavar..." Zhang Xuan kafasını salladı.

Karşı taraf bu düşünceye sıkı sıkıya bağlıydı ve ödün vermemeye kararlıydı.

Bu ne saçma bir durumdu böyle?

Daha önce karşılaştığı ruh canavarları genellikle bir iki tekmeyle teslim olmuşlardı, ancak bu canavar onca dayaktan sonra teslim olmayı kabul etmediği gibi, eski efendisine sadık kalmakta inat ediyordu.

Dürüst konuşmak gerekirse, Zhang Xuan bile bundan etkilenmişti.

İradesi gerçekten övgüyü hak ediyordu.

"Bu yer yeterince geniş değil..."

Karşı tarafın teslim olmayı reddettiğini gören Zhang Xuan tam onu tekrar dövdürecekken odanın ne kadar küçük olduğunu görüp, kaşlarını çattı.

Sun Qiang'ın onlar için bulduğu konak fazla küçüktü. Eğer Bizans Helios Canavarını dövmek için kuklaları buraya çıkartırsa, tüm konağı yerle bir edebilirlerdi.

Bu konak bile yıkılırsa, öğrencileri nerede kalacaklardı?

Tüm parasını bu konak için harcamıştı ve bu noktada yeni bir tane bulmaları imkansızdı.

"Unut gitsin, o zaman şehrin dışına çıkarım!" Zhang Xuan mırıldandı.

Şehir duvarlarından yeterince uzaklaştığı sürece, kimseye fark ettirmeden istediğini yapabilirdi.

Zihninde bu düşünceyle bileğini çevirerek canavarı Sonsuz Karınca Kovanına geri kaldırdı.

Ardından, odasından çıkarak Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımları kullanıp göğe yükseldi.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin