Genelde, biri Silah Okyanusunun verdiği dört saatlik sürede rütbesini yalnızca tek bir yıldız arttırabilirdi. Ancak bu kez, Silah Okyanusu tek oturumda altı nişan vermişti!
Bunun anlamı... karşı tarafın tek bir nefeste 1 yıldızdan 6 yıldıza kadar olan tüm sınavlara girdiği ve hepsinde başarılı olduğuydu!
Evren Köprüsü aleminde bir çaylağın 6 yıldızlı demircilik sınavını geçmesi...
Düşüncesi bile herkesin şok ve heyecan içinde titremesine neden olmuştu.
Bu özellikle de genç resepsiyonist Li Xuan için geçerliydi. Gözleri devrildi ve neredeyse oracıkta bayılacaktı.
Genç adamla konuşmalarından onun Demircilik Okulu hakkında çok az bilgiye sahip olduğunu anlayabiliyordu. Ancak böyle birisi 6 yıldızlı demircilik sınavını geçmişti...
Resmen 6 yıldızlı demirci yeteneklerine sahip birisi karşısında sabırsızlanmıştı! Bu düşünce aklına geldiği anda korkuyla titremeye başladı. Eğer karşısında bir çukur olsaydı, hiç tereddütsüz içine atlardı.
Öte yandan Zhao Bingxu, Yuan Hong ve diğer müdür yardımcıları da neredeyse bayılacaklardı.
Dört saat içinde altı silah üreterek basit bir çıraklıktan 6 yıldızlı demirciliğe yükselmek... Bu herif hala insan mıydı?
"Okul müdürü, sizce... aynı şeyi yapabilir misiniz?" Yuan Hong titreyen dudaklarıyla sormadan edemedi.
Okul Müdürü Zhao aralarında demircilik konusunda en yetenekli kişiydi ve onlardan epey öndeydi.
Eğer içlerinde bu başarıya rakip olabilecek birisi varsa, yalnızca Okul Müdürü Zhao olabilirdi.
"Ben..." Zhao Bingxu bir anlık tereddütten sonra sonunda kafasını salladı, "Bunu ben de yapamam!"
Üstün demircilik hızına rağmen, dört saat içinde altı silah üretebilmesi imkansızdı.
Gerçekte, düşük seviye silahların üretimi yüksek kalite silahlara göre daha kısaca sürecek diye bir koşul yoktu.
Düşük kaliteli malzemeleri işlemenin çok daha kolay olduğu doğruydu. Ancak, çekiçleme süreci yine de zaman alırdı. Malzemeyi şekillendirmek daha kolay olsa da, silahın kırılmamasını ya da zarar görmemesini sağlamak için çok dikkatli olmak gerekirdi. Bu nedenle üretim süreci adım adım izlenmeliydi.
Bu durumda Aziz olarak sahip olduğu muazzam güç ona bir fayda getirmiyordu.
Eğer 1-yıldızdan başlasaydı, sınırı büyük olasılıkla 3-yıldız olurdu. Ancak bu herif tek nefeste 6-yıldıza ulaşmayı başarmıştı...
Bir insanın bunu yapabilmesi gerçekten mümkün müydü?
Ağız dolusu tükürüğünü yutan Yuan Hong tereddütle sordu, "O halde... onu çırağınız olarak kabul etme meselesi..."
"Bu..." Zhao Bingxu ne diyeceğini şaşırırken yüzü kıpkırmızı bir renge büründü.
Kısa süre önce karşı tarafı öğrencisi olarak kabul edip, demircilik konusundaki kavrayışını ona aktarmayı ve böylece geride Demircilik Okulu için güzel bir efsane bırakmayı düşünüyordu.
Ancak... bu herif onun yapamadığı bir şeyi başarabiliyorsa, karşı taraftan öğrencisi olmasını isteyerek yalnızca kendisini utandırırdı!
Ji ya!
İkisi bir çıkmazın içindeyken ve diğerleri şoktan donuk haldeyken, Silah Okyanusunun kapısı aniden açıldı ve genç bir adamın silüeti ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasíaLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...