Salon Efendisi Qin

278 64 2
                                    

Herkes şaşkına dönmüştü.

Bu özellikle de yaşlı adam için geçerliydi. Yüzü öfkeyle kızardı.

Ağaç evdeki kitapları toplamak için büyük çaba sarf etmişti ve bu koleksiyonunun ne kadar büyük olduğunu biliyordu.

Son elli yılda, loncanın bağlantılarını kullanarak Kadim Canavar Lisanı üzerine bulabildiği tüm kadim yazıtları ve parşömenleri toplamıştı ve sayıları en az yüz bini buluyordu. Kendisi bile tüm koleksiyonu okumak için on yıl harcamıştı. Ancak karşı taraf yalnızca on dakikada... çalışmayı tamamladığını iddia ediyordu!

'Yalan söylemek istiyorsan bile, bundan daha iyi bir şey bulmalısın!'

"Çalışmayı tamamladım da ne demek?" İhtiyar kendisini daha fazla tutamayarak dudak büktü.

"Oh, bunun anlamı... lisanı kabaca kavradım ve temel iletişim sorun olmamalı..." Zhang Xuan karşılık verdi.

Odaya girer girmez etrafta koşturarak kitapları toplamaya başlamıştı. Yalnızca birkaç dakikada, yüz bin kitaplık büyük koleksiyon Semavi Yolun Kütüphanesine kopyalanmıştı. Ardından, Semavi Yolun Kütüphanesi sayesinde gerçeği sahteden ayırmıştı.

Şaşırtıcı şekilde, epey doğru kelime bulmayı başarmıştı.

Bu kayıtların çoğu yalnızca tahmin olsa da, hatta bazıları tamamen yazarların uydurduğu saçmalıklardı, çok fazla kitap vardı. Sonuçta, 'yeterince kum toplarsan bir kale yaparsın' diye bir deyiş vardı. Zhang Xuan hepsini derlediğinde pek çok doğru kelime bulmayı başarmıştı.

Derlenen kitap Kadim Canavar Lisanındaki temel cümleleri ve aynı zamanda okunuş yöntemlerini içeriyordu. Düzgün bir iletişim için hala yetersiz olsa da, temel anlamda iletişim kurmak sorun olmamalıydı.

"Temel iletişim... sorun olmamalı mı?" Karşı tarafın sözlerini duyan ihtiyarın yüzü karardı. "Bu ne kibir!"

Elli yıllık azimli bir çalışmayla bile, lisanın ufacık bir kısmını kavramayı başaramamıştı. Az önce yaptığı deneyi örnek vermek gerekirse, Kızıl Kürklü Hamsterların iğrenerek kusmalarına neden olmuştu. Ancak, karşısındaki genç adam çalışmaya başladıktan dakikalar sonra lisanda temel seviyede ustalaştığını mı iddia ediyordu?

'Eğer durum buysa, bunca yıllık çabayla hiçbir şey elde edemediğim için bir domuzdan beter olmalıyım!

Yalan söylemek istiyorsan bile, en azından daha inanılır bir şeyler söyle!'

"Ben..."

Gerçeği söylerse inanılmayacağını bilen Zhang Xuan tam bir başka mantıklı açıklama bulmaya çalışırken, içeriye bir genç adam daldı.

"Kıdemlim, kötü bir şey oldu! Yüce Morkanat Canavarı tekrar döndü!"

"Tekrar mı döndü?"

Kıdemlinin yüzü karardı. "Beni oraya götür!"

"Emredersiniz!" Genç adam aceleyle yıkımın gerçekleştiği bölgeye koştu ve yaşlı adam onu yakından takip etti.

"Biz de gidip neler oluyor bir bakalım!" Kıdemlinin aceleyle gittiğini gören Zhang Xuan, Luo Qiqi ve diğerlerine baktı ve peşlerine takıldılar.

Asıl amaçları bir kanatlı ruh canavarı bulmaktı. Yüce Morkanat Canavarının yarı 9-dan'da olduğu düşünülürse, eğer Zhang Xuan onu evcilleştirebilirse pek çok dertten kurtulacaklardı.

"Pekala." Meselenin ciddiyetini bilen Han Chong başıyla onaylayarak grubu takip etti.

Zhang Xuan yolda Han Chong'dan hocasının soyadının Qian olduğunu ve Canavar Salonunun daha yüksek seviyeli ve saygı gören kıdemlilerinden biri olduğunu öğrendi.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin