Huanyu İmparatorluğu'nun Başkenti

331 62 0
                                    

İttifak şefi koltuğunu devraldığından beri, imparatorluğun sınırlarını genişletmek ve ittifakı korumak için gücünü arttırmaya çalışıyordu. Ancak On Bin Krallık İttifakının temeli fazla zayıftı.

Üstesinden gelmeye çalıştığı işte, başarı şansı neredeyse sıfırdı.

Ancak, bu imkansızlık Usta Zhang'in tek bir dersiyle ortadan kalkmıştı!

Dersi dinleyen On Bin Krallık İttifakının bir milyon vatandaşı imparatorluğu yükselten sağlam sütunlar olacaktı; On Bin Krallık İttifakının yükselişini durdurmak artık imkansızdı!

"Usta Zhang, teşekkür ederim..."

İttifak Şefi Zhao saygıyla eğildi.

Bu genç adam tüm On Bin Krallık İttifakına yeni bir umut aşılamıştı!

...

"Başkalarının eğitimde kullanabilmesi için bir söylevle ruhsal enerjiyi toplamak mı, o... gerçekten de gelişimin temeli üzerine mi ders veriyor?"

"Bir zamanlar temel konularda fazla oyalanmanın zaman kaybı olduğunu düşünürdüm. Ancak görünüşe göre yanılmışım. Büyük yanılmışım."

"Bu temel bilgiler eğitimin en temelini oluşturuyor. Bu aynı bir binanın temeli gibi; yalnızca sağlam bir temelle bina daha çok yükselebilir..."

"Bu dersten gerçekten de çok yararlandım. Bugünden sonra, Usta Zhang bizim yarı hocamızdır. Eğer On Bin Krallık İttifakına, Usta Zhang'in anavatanına zarar vermeyi düşünen olursa, bu saatten sonra sessizce bir kenardan izleyemeyiz..."

...

Kalabalığın içindeki sayısız üstat benzer şeyleri düşünüp, konuşuyorlardı.

Usta Zhang'in dersini dinledikten sonra, hepsi onun yarı öğrencisi sayılırdı. Bu nedenle gelecekte onu desteklemek zorunda olduklarını hissediyorlardı.

"... özünüzü korumak ve doğayla uyumlu olmak, gelişimin temelleri bunlardır! Pekala, dersimi burada bitiriyorum."

Dersin bitmesiyle sahnedeki genç adam bileğini çevirdi ve elinde bir fırça belirdi. Havaya çizdiği çizgilerle kısa süre sonra herkesin karşısında devasa bir anka belirdi.

Yerden sıçrayan genç adam ankanın sırtına atlayıp, uçarak uzaklaştı.

Bu olay sonunda tarih kayıtlarına geçecekti.

On Bin Krallık İttifakı, 3372 Yılının kışı.

Bir milyon üstat, Usta Zhang'in dersini dinlemek için toplandı ve ders sırasında On Li'lik Vakum tetiklendi.

Dersin sonunda, bir ankanın sırtında göğe yükseldi.

Bir milyon üstat diz çökerek onu hocaları olarak selamladılar.

...

Beyaz bulutlar mavi gökyüzünde süzülüyorlardı. Birkaç devasa kanatlı ruh canavarı gökyüzünde süzülürken, çevredeki sayısız vahşi canavarın korkuyla kaçışmalarına neden oluyordu.

Bir ruh canavarının sırtında, meditasyon yapmakta olan Zhang Xuan gözlerini yavaşça açtı.

On Bin Krallık Şehrinde verdiği dersin üzerine neredeyse bir ay geçmişti.

Bu süreçte neredeyse her gününü kanatlı ruh canavarın sırtında geçirmişti ve zihinsel yorgunluğu artmaya başlamıştı.

Anavatanlarından uzun süre ayrı kalacakları için, seyahat eden usta hocalar ailelerini ve hizmetkarlarını yanlarında getirmişlerdi ve Usta Hong tüm herkesi taşıyabilmek için on ruh canavarı ayarlamıştı.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin