"Ben..."
Ye Wentian bu sözler karşısında şok içinde sıçradı ve sırtından soğuk terler boşaldı.
Huanyu İmparatorluğunun imparatoru olabilirdi, ancak karşı tarafın önünde caka satmaya cesaret edemiyordu.
Huanyu İmparatorluğu, Hongyuan İmparatorluğu 1.Sınıf İmparatorluğuna bağlı pek çok 2. sınıf imparatorluktan biriydi. Eğer karşı taraf onu gerçekten de değiştirmek isterse, Wei Jiang bile ona yardımcı olamazdı.
"Özür dilerim, ancak Majestelerinin neden kızdığını öğrenebilir miyim? Yetenekli olmayabilirim, ancak bu ülkeyi yönetmek için çok çabaladım... Eğer Majesteleri bazı konularda başarısız olduğumu düşünüyorsa, Hongyuan İmparatorluğunun güvenine ihanet etmemek için hatalarımı düzeltmek adına elimden geleni yaparım..." Ye Wentian çabucak ekledi.
Altıncı Prenses bu sabah iyi durumdaydı, peki neden birdenbire onu eleştirmeye başlamıştı?
"Hıh, başkentte bile serseriler olacağı kimin aklına gelirdi..."
O utanmaz genç adamı hatırlayan Prenses Fei-er dişlerini öfkeyle sıktı.
Onun gibi bir prensesin bir iddiayı kaybederek bir başkasının hizmetçisi olması kesinlikle bugüne dek yaşadığı en büyük aşağılamaydı!
"Serseri mi?" Ye Wentian şaşırmıştı.
Karşı tarafın yönetiminden memnun olmadığını tahmin etmişti, ancak serseri de neydi?
Ne tür bir serseri prensesi bu kadar kızdırmış olabilirdi?
"Aynen öyle. O yirmilerinde bir genç. Yalnızca yüzündeki utanmaz ifadeden bile onun iyi biri olmadığı anlaşılabilir. Onunla Mistik Hazine Salonunda karşılaştım!" Prenses Fei-er konuştu.
"Mistik Hazine Salonu mu? Pekala, adamlarımı hemen konuyu araştırmaya göndereceğim..."
Karşı tarafın hoşnutsuzluğunun yönetiminden kaynaklanmadığını öğrenen Ye Wentian rahat bir nefes verdi. Aceleyle yumruklarını kavuşturarak eğildi. "Onu bulduğumda, yakalayarak Altıncı Prensese göndereceğim, böylece uygun gördüğünüz şekilde cezasını verebilirsiniz!"
"Kim onunla uğraşmak istiyor?"
Prenses Fei-er ayaklarını sinirlenerek yere vurdu. "Sana onu yakalamanı mı söyledim?"
"Ben..."
Ye Wentian birden kafasının şiştiğini hissetti. Karşı tarafın sözlerine nasıl karşılık vereceğini bilememişti.
Prenses Fei-er'in garip bir kişiliğe sahip olduğunu uzun süre önce duymuştu, ancak buna maruz kalacağı bir gün geleceğini kim bilebilirdi!
O Huanyu İmparatorluğunun imparatoruydu, Yüce Ölümlü 8-dan'ın zirvesinde bir üstat! Bir çocuk gibi azarlanmak başını döndürmüştü.
Ancak biri cesaretini ikiye katlasa bile karşı tarafa asla cevap veremezdi.
Hongyuan İmparatorluğunun Altıncı Prensesi olarak itibarı düşünülürse, müdür tarafından has çırak kabul edilmesi bile onu çoktan kızdırılmayacak bir figür haline getirmişti.
"Ne ben? Senin gibi bir imparator nasıl kendi adamlarını tanımaz?" Ellerini savuran Prenses Fei-er soğuk bir şekilde dudak büktü.
"..." Ye Wentian acı kabak yemiş gibi görünüyordu.
Huanyu Başkenti birkaç yüz kilometrelik alana yayılıyor ve nüfusu yüz milyonun üzerindedir... Ne kadar üstün olursam olayım, vatandaşlarımın her birini tanıyamam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...