Yeşil Dağ

323 56 0
                                    

Herkes zihinlerinde şüpheyle Arındıran Göle bakarken, yaptıklarıyla hepsini hayrete düşüren Usta Yang, onların görüş alanından çıktığı anda birden yere çakıldı.

Bom!

Hemen ardından, acı dolu bir inilti yankılandı. Yavaşça, görkemli Usta Yang'in yüzü Zhang Xuan'in yüzüne dönüştü.

"Düşerken beni izlemek yerine yardım edemez misin?"

Dönen başını tutan Zhang Xuan öfkeyle dönüp klonuna baktı.

Doğal olarak, Usta Yang kılığına giren kendisiyken, 'Zhang Xuan' onun klonuydu.

Az önce Arındıran Göl'ün dibindeyken, herkesin zhenqisini ve toprak ateşini özümsedikten sonra, fiziksel vücudunu önemli ölçüde güçlendirmeyi başarmış ve bu sayede on metrelik ruhunu vücuduna sokabilmişti.

Yalnızca bundan sonra Arındıran Göl'ün patlamanın eşiğinde olduğunu fark etmişti.

Hayatını kurtarmak için durumu hemen Semavi Yolun Kütüphanesi'yle kontrol etmiş ve klonuyla birlikte Arındıran Göldeki tüm ruhsal enerjiyi özümsemesinin üç enerji arasındaki dengeyi bozduğunu ve böyle büyük bir kaosa neden olduğunu fark etmişti.

Bir anda utanmıştı.

Karşı taraf eğitim yapabilmesi için onu kibarca buraya davet etmişti, ancak o göllerinin patlamasına neden oluyordu...

Bunu yapması gerçekten de büyük bir yanlıştı.

Ancak dürüst konuşmak gerekirse, o da bunu bilerek yapmamıştı!

Tüm suç... klonunundu! Eğer o herif ruhsal enerjiyi tüm gücüyle özümsemeseydi, denge nasıl bozulabilirdi?

Ancak birilerini suçlamak işe yaramazdı. Eğer şimdi kaçarak durumu Ye Wentian'a açıklarsa, karşı taraf büyük olasılıkla tek bir tokatla öldürürdü.

Başka seçeneği kalmadığından, tek yapabileceği 'Usta Yang'ı bir kez daha çağırmaktı.

Bu 'uzman'ın ortaya çıkışıyla, sorunu herkesin gözü önünde çözebilir ve karşı tarafın zararını karşılayabilirdi.

Tüm meseleyi daha inanılır kılmak için, klonuna 'bilinçsiz Zhang Xuan'i bile oynatmıştı.

Bu şekilde, geri döndüğünde konuyla hiçbir bağlantısı kalmayacaktı. Hocasının onu kurtardığından başka hiçbir şey bilmediğini söyleyebilirdi.

Diğerlerinin önceki oyuna tanık oldukları düşünülürse, büyük olasılıkla meselenin üzerine gitmezlerdi.

Ve tabi ki, Zhang Xuan'in kullandığı uçma yöntemi Kızıl Toz Göğe Yükselen Adımlardı. Öte yandan, klonunun durumu biraz farklıydı. Bir İlah eser olarak, Dokuz Kalpli Lotus doğuştan uçma yeteneğine sahipti ve yetenek klona geçmişti.

Bu ikisinin birlikte oynadığı oyunla, 5 yıldız yüksek seviye bir usta hoca olan Usta Wei bile hiçbir şey anlayamamıştı.

Bu bölgeye ulaştığı anda, Zhang Xuan birden zhenqisinin tükendiğini fark etti. Ruhu ve vücudu yeni seviye atladığı için, zhenqisini doğru şekilde ölçememişti. Bu nedenle bir anda görüşü kararmış ve yere çakılmıştı!

Klonunun en azından ona yardım eli uzatıp, yere güvenle inmesine yardım edeceğini düşünmüştü. Kim o yere çakılırken bu herifin öylece izleyeceğini bilebilirdi ki...

Zhang Xuan o kadar öfkelenmişti ki her an patlayabilirdi.

Fiziksel dayanıklılığı ve mesafenin azlığı sayesinde ciddi bir yara almamış olsa da, klonunun en azından bazı sorumlulukları alması gerektiğini düşünüyordu.

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin