Bir amatörün bir düzeni yıkması kolay bir iş değildi, ancak yeterli güçle, bunu kaba kuvvetle yapmak yine de mümkündü!
Eğer biri şu anki Zhang Xuan'i 3. seviye bir düzene hapsetmeyi denerse, İç Görü Gözünü ya da Semavi Yolun Kütüphanesini kullanmasa bile, düzeni yalnızca yumruklarıyla yıkabilirdi.
Bir düzenin gücü ne kadar fazla olursa olsun, dayanıklılığının bir sınırı vardı. Eğer bu dayanıklılığı aşacak bir hasar alırsa, anında çökerdi.
Gerçek güç karşısında geri kalan her şey önemsizdi.
Luoyuan İmparatorluğundan gelen usta hocanın sağladığı İllüzyon Adımları Aldatma Düzeni 5.seviye temel kademede bir düzendi. Evren Köprüsü alemi üstatları hapsedebilse de, daha güçlü üstatları hapsedebilmesi zordu.
Bu ruh canavarlarının en güçlüsü Evren Köprüsü alemindeydi, ancak sayıları .ok fazlaydı. Güçlerini birleştirdiklerinde, Yüce Ölümlü 7-dan Kusursuz Uyum aleminde bir üstat bile korkarak kaçardı. Bu güç düzene karşı kullanıldığında, düzenin uzun süre dayanma ihtimali yoktu.
"Düzeni kaba kuvvetle yıkmak mı?"
Bu sözleri duyan grubun yüzleri soldu.
Daha az önce geçitteki herkesi kurtarabileceklerini düşünmüşlerdi, ancak bir sonraki an, düzen çoktan yıkımın eşiğindeydi. Şimdi ne yapacaklardı?
Düzen yıkılırken ve içindeki usta hocalar bir kez daha tehlikeyle yüzleşirken kenardan öylece izleyecekler miydi?
Yaptıkları bunca şeyden sonra?
Luo Xuan Luoyuan İmparatorluğundan gelen usta hocaya dönerek sordu, "Bu düzen konusunda en derin anlayışa sen sahipsin. Durumu kurtarmanın bir yolu var mı?"
Diğerlerinin bakışları da hızla ona döndü.
Düzen bayrakları ve planı ona aitti ve belki de düzeni ayakta tutmanın bir yolunu biliyor olabilirdi.
"Durumu kurtarmak mı?"
Luoyuan İmparatorluğundan gelen usta hoca yüzünde acı bir gülümsemeyle başını salladı ve konuştu, "Gerçekten de bir yol var, ancak bunu başarmak imkansız!"
"Başarmak imkansız mı? Neymiş o? Burada bu kadar kişiyle, belki başarmanın bir yolunu bulabiliriz." Luo Xuan karşılık verdi.
Burada 52 usta hoca vardı ve bazıları aynı zamanda düzen ustasıydı. Karşı taraf onlara bir yön gösterdiği sürece, belki bir şekilde başarılı olabilirlerdi.
"Şu anda sayımızın hiçbir anlamı yok!"
Luoyuan İmparatorluğundan gelen usta hoca iç çekti. " İllüzyon Adımları Aldatma Düzeni 5.seviye temel kademe bir düzendir, ancak 5 yıldızlı bir düzen ustası tarafından güçlendirilirse, 5. seviye orta kademe ve hatta ileri kademe gücüne ulaşabilir! O zaman bu ruh canavarlarının düzeni kaba kuvvetle yıkmaları imkansız olur."
"5 yıldızlı düzen ustası mı? Usta Zhang'in düzenler konusundaki anlayışı 5 yıldızlı bir düzen ustasına denk olmadı, bu işe yaramaz mı?" Ruohuan gongzi sormadan edemedi.
Usta Zhang 5. seviye bir düzeni bile böyle kolayca kurabildiğine göre, bir düzeni güçlendirmesi sorun olmamalıydı.
"Ne demeye çalıştığımı anlamıyorsun. 5 yıldızlı bir düzen ustası derken, o kişinin gelişiminin de Evren Köprüsü alemine ulaşmış olması gerektiğini söylüyorum! Usta Zhang'in düzenler konusundaki anlayışı gerçekten de muazzam, ancak gelişimi hala Ahenkli Ruh aleminde. Yeterli gücü olmadan hocamın düzene işlediği gerçek gücü ortaya çıkartamaz!" Luoyuan İmparatorluğundan gelen usta hoca açıkladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...