"Bu?"
Usta Wei ve Ye Wentian bir hayalet görmüş gibi hayret içinde birbirlerine bakakaldılar.
Lonca Lideri Wu'nun tüm vücudu sanki biri boğazını sıkmış gibi durmadan titriyordu. Gözleri o kadar kocaman açılmıştı ki, yuvalarından uğramak üzereydi. "B-bu denge noktası! Ayakkabısını atarak, enerjileri denge noktasında birbirlerini iptal edecek şekilde yönlendirdi..."
Yeşil Dağ, Ejderha Pullu Nehir ve toprak damarının enerjilerini dengelemekteki asıl sorun denge noktasını bulmaktı. Bulduktan sonra, dengeyi tekrar sağlamak zor değildi.
Yalnızca... Durumu çözebilmek için düşündüğü bir düzen levhası, düzen bayrağı, bir çeşit özel eser ve benzeri her şeyin arasında, yaklaşan felaketi durduran şeyin basit bir ayakkabı olması... Bu inanılmazdı!
Bunu başarabilen kişi ne kadar üstün olmalıydı?
Bu adam da kimdi böyle?
Tam Lonca Lideri Wu şaşkınlıktan tek kelime edemediği sırada, Usta Hong ve Luo Xuan'ın dudakları titredi ve aceleyle yere diz çöktüler.
"Ast Hong Qian Usta Yang'a saygılarını sunar!"
"Ast Luo Xuan Usta Yang'a saygılarını sunar!"
İkili havada beliren figürü görür görmez tanımıştı - bu Hongfeng İmparatorluğu bölgesindeki en büyük on dört güç odağını tek başına alt eden büyük üstat... Yang Xuan'di!
Bu kez kesinlikle öleceklerini düşünmüşlerdi, ancak kim Usta Yang'in böyle kritik bir anda ortaya çıkarak krizi çözeceğini tahmin edebilirdi.
Şu anda, Yang Xuan havada sessizce süzülüyor, sakin ancak kavranamaz bir duruş sergiliyordu.
Ye Wentian, Usta Wei ve diğerleri soran gözlerle dönüp Usta Hong ve Luo Xuan'a baktılar.
"O..."
Karşı taraf bir anda ortaya çıkıp, ayakkabısını fırlatarak tüm krizi çözdüğünde hepsi büyük bir kaosun içindelerdi. Hong Qian ve Luo Xuan'ın karşı tarafı büyük bir saygıyla selamladıklarını görünce, hemen yanıt almak için onlara dönmüşlerdi.
Karşı tarafın onları aşan bir durumu nasıl kolayca çözebildiğine bakılırsa, üstün bir figür olduğu daha açık olamazdı.
Usta Hong konuşurken ağız dolusu tükürüğünü yuttu, "Bu kıdemli... Zhang Xuan'in hocası Usta Yang! Hongyuan İmparatorluğundan Köşk Efendisi Mo bile ona saygıyla kıdemlisi olarak hitap etmek zorundadır!"
Bu Usta Yang'ı ilk görüşü olmasa da, karşı tarafın üzerinde oluşturduğu baskı her zamanki kadar güçlüydü.
Bu özellikle de ruhu için geçerliydi. Sanki hareket ettirilemez bir dağın karşısında gibi hissediyordu ve bu, aklına en ufak bir itiraz fikrini bile getirememesine neden oluyordu.
"Köşk Efendisi Mo bile ona saygıyla kıdemlisi olarak mı hitap eder?"
"Usta Zhang'in hocası mı?"
Usta Wei, Ye Wentian, Lonca Lideri Wu ve diğerlerinin gözleri kısıldı ve dudakları şiddetle seğirdi.
Köşk Efendisi Mo'nun 6 yıldızın zirvesinde bir usta hoca ve Azizliğe ulaşan bir üstat olduğunu bilmek gerekirdi!
Ancak, onun gibi biri bile bu adama 'kıdemlim' diye hitap etmeliydi... Bu Usta Yang ne kadar güçlüydü?
Dahası, Usta Zhang'in vücudunu kaybetmişlerdi ve önceki ateş patlamasından sonra, büyük olasılıkla külleri bile kalmamıştı. Hocasının bu anda ortaya çıkması... meseleyi karşı tarafa nasıl açıklayabilirlerdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP -4.KİTAP
FantasyLOHP -4.kitap :Usta Hoca Akademisi. İsmiyle kitabın devam serisidir.. Kitap Hakkında.. Kendi dünyasında kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne...