Hile mi?

345 59 7
                                    

Huanyu İmparatorluğuna gelişlerinin asıl amacı Arındıran Göl'dü. Böyle uzun bir bekleyişin ardından, herkesin hevesli bakışlarının arasında, Arındıran Göl sonunda açılmıştı.

"Haydi gidelim!"

Hiç vakit kaybetmeden, Zhang Xuan ve Xing Yuan aceleyle kalabalığa katıldılar.

Arındıran Göldeki şiddetli akıntıları gören herkes Ye Qian'ın hiç de abartmadığını fark etmişti.

Göldeki devasa dalgalar yoğun bir ruhsal enerji yayıyordu, ancak içlerinde akan enerji de korkutucuydu. Düşüncesizce içeri girmeyi deneyen herkes kesinlikle paramparça olurdu.

"Bakın!"

Herkesin şaşkın bakışları arasında, Ye Wentian bileğini savurarak Ruh orta seviye bir silah çıkartıp, göle attı.

Çat!

Kaşla göz arasında, Yüce Ölümlü 8-dan bir üstadın bile kırmakta zorlanacağı silah eriyerek sıvılaştı ve ardından gölün dibine battı.

"Bu..."

Herkesin yüzü korkuyla seğirdi.

Fiziksel dayanıklılıkları sıradan insanlardan çok daha üstün olsa da, Ruh orta seviye bir silahla nasıl kıyaslanabilirdi? Öyle sert bir silah bile gölün içinde bir anda eriyip gidiyorsa, kendilerinin içeri adım attıkları anda toza döneceklerine emindiler.

Veliaht Prens Ye Qian'ın Yüce Ölümlü 8-dan bir üstadın bile Arındıran Gölde hayatta kalamayacağını söylemesine şaşmamalıydı. Bu sözler gerçekten de doğruydular.

Ye Wentian sözlerini bir uyarıyla bitirdi.

"Göl sularının ne kadar şiddetli olduğu düşünülürse, herkese sakince Göl Gözünün içinde eğitim yapmasını ve dışarı açılmamasını tavsiye ederim. Aksi halde, bir ilah bile sizi kurtaramaz!"

"Endişelenmeyin, düşüncesizce davranmayacağız!"

"Güçlenmek için eğitim yapıyoruz, ölmek için değil. Majestelerinin bu konuda endişelenmesine gerek yok!"

"Bu çok korkutucu! Böyle bir risk almamıza imkan yok..."

...

Herkes aceleyle kafasını salladı.

Bir Ruh orta seviye silahın bile anında eriyip gittiği düşünülürse, kim o korkunç göle girmeye cesaret edebilirdi ki?

"Pekala. Herkes bir Göl Gözü seçsin. On Göl Gözü de eşit etkide, bu nedenle endişelenmeye gerek yok. Eğer uygunsa, aynı eyaletten olanlar bir arada kalarak birbirlerine göz kulak olsunlar..."

Ye Wentian ellerini salladı ve daha fazla konuşmadı.

On Göl Gözü de aynı etkiye sahip olduğuna göre, hangisine gireceklerinin bir önemi yoktu.

Zhang Xuan Göl Gözlerini şöyle bir tarayıp, göle yakın olan bir kümeye doğru Luo Xuan ve Bi Jianghai'yle birlikte yürüdü.

En uzakta olan Göl Gözleri bölgedeki yoğun ruhsal enerjinin neden olduğu bir sisle kaplıydı. Yüce Ölümlü 8-dan bir üstat bile sisin ötesini görmekte zorlanırdı. Zhang Xuan Semavi Yolun gelişim tekniklerini bir sır olarak saklamak istediği için, bu bölgeyi eğitim yaparken kimse onu izleyemesin diye özellikle seçmişti.

"Burada eğitim yapalım!"

Ruhsal enerjinin ve sisin en yoğun olduğu bölgeyi bulduktan sonra, Zhang Xuan durdu ve arkasını dönerek Luo Xuan ve Bi Jianghai'ye talimat verdi. "İkiniz bu iki Göl Gözünde eğitim yapabilirsiniz. Bu sayede bir şey olursa birbirimize yardım edebiliriz!"

LOHP -4.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin