פרק 5

108 12 0
                                    

"הוא הלך" אמרתי ליצחק בטלפון שאיתן יצא למשמרת לילה בהמבורגר.

"יופי תלבשי תבגדי הכי סקסי שלה ויוצרים למועדון!" צעק בהתרגשות בטלפון, אני מתה על יצחק הוא החבר הכי טוב שלי ויש לו לק מהמם.

הלכתי לארון בחדר שלי ושל איתן, לא ידעתי מה ללבוש את השמלה החורה והצמודה עם המחשוף או את הסגולה עם הכתפיות העדינות.

לסוף בחרתי את הסגולה בצבע לילך, התלבשתי סידרתי את השער שלי בפזור על כתפי.

בשעה שמונה שלח לי יצחק הודעה שהוא למטה, לבשתי את האולסטר האדומות שלי, יש לי הרבה אולסטר בבית.

ירדתי במעלית האיטית שבבניין שלי, פאק למה היא כל כך איטית!

אחרי הרבה זמן שלקח הגעתי ללובי יצאתי החוצה רואה את יצחק לובש חולצה שכותב עליה.

'אני הומו ועם אתה חתיך בו ותרד לי'

"יואי איזה חולצה כולם יבואו עליך" אמרתי וחיבקתי אותו והוא נתן לי נשיקה בלחי, "את עושה בכוונה לאיתן?" שאל וחיוך זומם עלה על פני.

הוא פשוט נודניק הוא כזה קנאי ולא נותן לי להחליט כלום לבד אז שיקפוץ לי וזהו.

"יאללה כנסי כוסית" אמר ונכנסתי למושב לידו והוא נכנס למושב הנהג.

לאחר הרבה זמן נסיעה והרבה טיילור סוופיט הגענו למועדון ונכנסו במהירות בגלל קשירים שיש ליצחק או יותר נכון הזיוני של יצחק.

"בואי לבר!" צעק מבד למוזיקה ואני מהרתי אחריו, "אפשר שתי כוסות וויסקי?" שאל יצחק והמלצרית הביא לנו.

"לחיים!" אמרתי והוא אני שתינו ביחד את הנוזל המר לגרון, לאחר שהנחתי את הכוס ראיתי בחור מוכר אבל לא זיהית מי זה.

המשכנו לשתות אני יודעת לשתות אבל לעומת יצחק שנשפך תוך חמש שניות ונראה כבר גמור.

אני לא מצליחה להתעלם מהבחור שיושב בבר הוא דומה למשהו שאני מכירה אבל אני עכשיו סוג של שיכורה אז אני לא רואה טוב מי זה.

"פאק בואי לרקוד" אמר יצחק וגרר אותי לרחבת הריקודים הרחק מהבר.

רקדנו צמוד וצרחנו את השירים שהתנגנו,
הלכנו לבר פעם בה בשביל לקנות עוד שוטים, עכשיו אני רוקדת עם כוס יין ביד.

באה ליד יצחק בחור חתיך הורס, "שלום לך חתיכוס" אמר הבחור ליצחק בפלירטוט,
יצחק הסתכל עלי אני הנהנתי לחיוב אני ידעתי שהוא רוצה ללכת אבל לא רוצה להשאיר אותי לבד.

התחלתי לרקוד לבד מושכת הרבה צומת לב למטר ובמבה שאני, אני כבר לא רואה בעיינים אני יוצאת מהרחבה הראש שלי מסתחרר אני עייפה מאוד.

יצאתי החוצה לנשום אוויר הבחילה מגיע ואני מרגישה קריר במיוחד, מעיל נופל על כתפיי וכוס מים מופיע מול עייני.

"שתי" אמר הקול המוכר ואהוב עליי, הקול של רותם.

"מה אתה עושה פה?" שאלתי וחיוך נפרש על פניי הוא הורס, הוא לבש חולצה מכופתרת שחורה מכנס ג'ינס שחור וסניקרס לבנות.

הוא יפיפה כמו תמיד.

"הייתי עם חבר בבר פה וראיתי אותך פה עם החבר הזה שלך לבסוף ראיתי אותך יוצאת ונראת לי מאוד חיוורת" הסביר ואני לא הצלחתי להפסיק לחייך גם הוא חייך אותו חיוך מקסים ומושלם.

"את רוצה טרמפ הביתה?" שאל ואני הנהנתי לחיוב.

הבן של המאמןWhere stories live. Discover now