רון מהתחלה הפחידה אותי והלחציה אבל כנראה זה היה נכון. ראיתי את הכאב בעייניה וידעתי דבר אחד, שזה חמור הרבה יותר ממה שזה נשמע.
"אני ממליצה לך להיפרד ממני" מלמלה שישבנו ברכב בזמן שירד גשם בחוץ ואנחנו בשקט בחימום, "מזל שאני לא מקשיב להמלצות שלך" עניתי לה באותו קול קר שהיא פנתה עליי.
"אבל אני סתם עומדת בדרך שלך לעתיד טוב", "עתיד טוב זה עתיד איתך" עניתי לה ושמעתי את החניקות מהבכי שלה.
למה היא חושבת שעל זה אני יפרד ממנה? היא תנצח את זה ונוכל לחיות ביחד לנצח.
"למה את חושבת שתמותי?" שאלתי את השאלה הברורה ביותר."כי אמרו שגילו את זה מאוחר" ענתה במלמול ומשכה באפה הקטן והאדום, "אז אמרו זה לא אומר שתמותי" עניתי לה מחפש את כל הפתרונות כאלו אני רופא מוסמך. "וגזירת שער קשורה לזה?" שאלתי והיא הנהנה.
הסתכלתי עליה במבט מרחם והיא החזירה לי מבט של עצב ופחד מהעתיד הקרוב.
"לא זה לא ככה יסתיים" אמרתי ונתתי אגרוף להגה מה שגרם לה לקפוץ."אל תוותרי אנחנו נלחם על זה ביחד" תפסתי את ידה בשתי ידי וקירבתי אותה לחזי, "הלב הזה הוא הראשון שיפסיק לדפוק וזה היה רק בגיל 80 פלוס" אמרתי והיא הסמיקה. לא אני לא יתן לה ללכת ממני, לא כל כך מהר.
"למה כל כך אכפת לך ממני?" שאלה ובעטה בעייני עם חיוך, "כי אני אוהב אותך כל כך, שכל פעם שאני מסתכל עלייך לא רק הגוף שלי מגיב עליך, בנוסף הלב והמוח מתחילים בהתרגשות עם זה לעתיד או להווה" הסברתי לה את ריגשותי לא מצליח להוריד את עייני מעיינה.
מבטי עובר לשפתיה וחיוך נפרש על שלי,
התחלנו להתקרב אחד לשני והתרגשות התחילה, השיחה האפלה שהייתה פה לפני רגעים ספורים התפוגגה סופית ורק התרגשות ואהבה נכנסה לשיחה.שפתנו התנגשו לנשיקה עדינה שמסמלת אהבה, אבל בשניות היא הפכה ללוהטת שמסלמת תשוקה ואהבה, הרגשה מוכרת אבל גם לא. אני אוהב את רון ואני יודע שזה לא ישתנה לעולם.
ידה עברה לתפוס מאחורי צווארי מקרבת אותי עליה וידה השניה על חזי, אני תפסתי במותניים מקרב אותה עליי בשביל רצון לקרבה ממנה.
התנתקנו לאחר חוסר אוויר מתנשפים ומפוצצים באהבה. "יש מצב שנוכל לחזור הביתה?" שאלה ושיחקה עם החולצה שלי ונפלה למחשבות לפי מבטה.
"יש תוכניות?", "כן קצת" ענתה ואני התחלתי לנסוע לאחר שחגרנו. מבטה היה על החלון כל הנסיעה מחשבות התרוצצו שם,
"את תהיא בסדר את גיבורה" אמרתי מוציא אותה מהמחשבות, "אתה חושב?" "אני יודע" עניתי במהירות כאלו זה חרות על הלשון."לפעמיים אני חושבת שזה לא יצליח" אמרה בכנות ושיחקה עם האצבעות, "זה כי את חושבת שאין לך על מה להילחם" אמרתי והוספתי, "אבל כן יש לך וזה על החיים שלך, כי עברת את כל בשביל זה? לא את עברת את זה בשביל עתיד טוב והוא יגיע".
"הוא יגיע עם תהיה לצידי תמיד" הוסיפה וליטפה את הירך שלי, "אל תדאגי לגבי זה" עניתי וחייכתי עליה והיא החזירה לי.
איך אתה יודע שאתה מאוהב? אתה פשוט יודע, בהתחלה לא תבינו אבל זה יגיע ומזה לא תוכלו לברח...
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...