מניאק או מניאק זאת השאלה על אנשי הכביש בישראל, עשיתי טסט בצרפת והוצאתי שם רישיון אבל לא ידעתי מה היה פה, זבל של אנשים ממש.
עומדת בפקק כבר חצי שעה פלוס בדרכי לבית החולים קיבלתי זימון לבדיקה ואני מפחדת, ברקע יש שירים צרפתים שאני אוהבת לשמוע שירגיעו אותי.
אבל הראש לא רגוע ולא מהבדיקה, אלה מרותם שחוגג שם בכל פוזה אפשרית ללא חולצה ובעיקר ללא חולצה. משיכה מינית זה משהו שמרגיש חדש אפילו שכבר עברתי אותו, כנראה הוא לא היה אמיתי.
עוד פעם מנסים לעקוף אותי כי לא הייתי מרוכזת, נתתי גז ולא נתתי לו מקבלת צפירה אבל מתעלמת ממנה ונראה שהוא וויתר כי הוא חוזר לנתיב שלו. זין.
"אוף אני ימות עוד לפני שאני יגיע" מלמלתי לעצמי והפלתי את הראש על ההגה, נאנחתי והתחלתי לחשוב על רותם. מה היא היה עושה באותה שניה אם הוא היה פה או שהוא ידע על המצב שלי ועל המחלה.
צפירות הוציאו אותי מהמחשבות והתקדמתי בטור כבר קרובה לרמוז המניאק וחיוך נפרש על פניי שהוא התחלף לירוק והצלחתי לעבור בזמן הקצר הז, הסתכלתי עת המראה הקדמתי על האנשים שמחכים ובעיקר על המכונית שניסתה לעקוף אותי.
מגיע לו.הגעתי לבית החולים בדיוק בזמן לתור שלי, נכנסתי לחדר בו עמדו שתי אחיות ואח אחד שנראה יחסית צעיר ויפה אבל לא כמו רותם. הוא חייך עליי ואחת האחיות יצא והשניה הכינה איזה מכשיר, הוא התקרב על ושלח לי יד ללחיצת יד.
"את בטח רונה בלאנק" אמר בלא שאלה כאלו הוא ידע מי אני, "כן נעים מאוד" עניתי וחייכתי, הוא סימן לי להתיישב על כיסא מולו התיישבתי והוא גם.
הוא נאנח וחייך עליי, "קיבלנו את הטפסים שלך גילו לך את זה מאוחר" אמר ודמעות אלו בעייני, "אבל לא מאוחר מידי".
נאנחתי בשמחה וחייכתי עליו.
"נעשה לך כמה בדיקות אוקיי" אמר וסימן לי ללכת למיטה. האחות עמדה לידי ושמה כפפות מה שממש הפחיד אותי.
כפפות לא מסמן על טוב אף פעם."אנחנו ניתן לך איזה תרופה אבל התסמין שלה ידוע", "נשירת שער" מלמלתי והוא הנהן. "ממליץ ללכת לעשות גלח אצל ספר כי הנשירה לפעמיים מעצבנת או יותר נכון לא סימטרית.
"אולי אתה צודק, תודה" עניתי והוא נתן לי טופס מרשם, "בהצלחה אנחנו עומדים מאחוריך" אמר הנהנתי ויצאתי מהחדר.
דמעות הורגשו בעייני, איך עכשיו ואני יסתיר את זה? שיעול קטלני וכואב יצא מגרוני גורם לחלק מהדמעות ליפול. נשמעו צעדי עקב על הקרקע והרמתי את מבטי ליד שנחתה על הכתף שלי.
"את בסדר?" שאלה בחורה מבוגרת עם חיוך, זאת אותה אישה שפגשתי בספסל הזה. "כן" מלמלתי והיא חייכה עליי, "יש לך טופס רפואי, רוצה שאני יבוא איתך?" שאלה בנחמדות ועדינות. הנדתי וחייכתי מנופפת לשלום והולכת.
לקחתי את התרופה זוכרת את המבט הרחמני של הבחורה שם. נשמע צלצול טלפון והוציא אותי מהמחשבות,
"רותם?".
"סליחה על הפרעה אבל האקס של-", 'בן הזוג שלה!" צעק איתן ורותם נאנח, "אני באה".פאק! זה לא קורה לי בבקשה! למה רק לי כל הדברים הרעים קוראים.
----------
אני מרגישה שפרק טוב מתקרב, האקס שלה שלא יודע שהוא האקס שלה מול החבר ילדות שלפני כמה שעות גרם לה לגמור. במקומה הייתי קוברת את עצמי.
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...