למה הכאב הזה לא מפסיק? למה זה ממשיך כמו תמיד. אני בקושי מצליחה לפתוח עיינים, האור מפריע לי וכל השאר.
"אני יכבה את האור בשביל שתנוחי לפני הבדיקה" אמר קולו החלוש של רותם. פתחתי את עייני להציץ בגבר שלי. רותם נהיה רזה יותר וחיוור.
והכל בגללי.
"תאכל משהו" מלמלתי והוא הניד, "אני צריך להיות לצידך" אמר וליטף את הלחי שלי.
"אבל אתה פוגע בעצמך" השבתי והרגשתי את הדמעות בעייני.הכל בגללי הוא לא צריך להיות כאן מדוכא הוא צריך לחגוג עכשיו להנות לחייך.
"נו ספר לי משהו שקרא במהלך שהייתי בתנומה" אמרתי לו מחכה למשהו מעניין וכיף.
"טוב אממ, יצחק נכנס הנה ביום הראשון ופחדתי שיעיר אותך אז העפתי אותו מכאן והוא התעצבן. פגשתי את אבא שלי במסדרון והבנתי כמה אנחנו דומים ואני לא רוצה בזאת. אבי האמיתי בלב הגיע הנה והיה פה הרבה זמן יחסית ואיתמר ואני סוג של השלמנו. ועכשיו את פה ונראת יותר בסדר" אמר וחייך עליי ונתן לי חמימות כזאת.
"פספסתי הרבה אקשן", "אל תגזימי זה נשמע מדהים אבל סתם היה מבאס" החזיר לי ואני צחקתי.
"הכל בשבילך מבאס-" "חוץ ממך". רותם קטע אותי ואני הסמקתי. "יש חדשות טובות על מצבי?" שאלתי אותו כי ברגעים אלו אני מרגישה שאני יכולה לדלג פה.
"טוב יש אבל יש כאלו שרואים שלא", "נו ספר אני במתח" אמרתי לו בציניות והוא גיחח. "נראה שלא ראית סדרה טובה כבר זמן מה" סיפר ושנינו צחקנו.
"יש ניתוח שיכול להוציא את הגידול אבל בגלל קירבתו ללב הוא מסכן אותך בניתוח. אבל זה טוב תוכלי לצאת מהמצב הזה ונוכל לחיות ביחד ותגשימי את כל חלומותיך" אמר רותם בהתרגשות שלא הייתה גם בליבי.
"אבל עם זה יכשל אני ילך מקודם מידי" אמרתי את מה שעל ליבי והנה חזרו הכאבים.
"זה לא יכשל אני לא יתן לך ואת אישה חזקה שתשרוד הכל" השיב לי והחממות מתחילה לחזור.
"עוד כמה זמן?", "שבוע בדיוק" אמר והתרגשות שלו מדבקת.
"אבל בשבוע הזה נחגוג נעשה הכל נראה סרט, לא מלא סרטים!" אמר בהתרגשות ואני חייכתי אני חייבת סרט טוב.
"אז בואי נראה עכשיו!" אמר רותם בהתרגשות שעכשיו ממש נידבקתי בה.
רותם נשכב לידי במיטה ונכנס לאיזה אתר במחשב הנייד שלו."זה אתר של סרטים איזה תרצי?" שאל רותם ונשק לראש שלי. "אממ את זה" אמרתי והצבעתי על איזה סרט עם זוג אנשים בבגד ים.
"נראה מבאס" אמר רותם ואני גיחחתי, "אז שיראה" השבתי לו בציניות והוא חייך עליי. "שתדעי את הבחורה היפה ביותר שראיתי וקרחת מתאים לך, אולי שיגמר תשארי איתה" אמר רותם, הוא חיי בסרט ישר שאני אחרי הניתוח אני מחפשת את כל הדרכים האפשריות לגדל שער בשניות ושמה מלא פאות.
"חיי בסרט" אמרתי לו והוא צחק. ראינו את הסרט והוא דיי משעמם אבל העיקר שנהננו, בזכות רותם אני בטוחה כבר שאני יעבור את הניתוח הזה בלי בעיה.
----
אני כל כך אוהבת אותם💘 בוא נראה איך יגמר הסיפור💕
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...