לא לא לא, זה לא קורה לי דם יצא לי מהפה בזמן שהשתעלתי. יכול להיות שזה קשור לסרטן? פאק למה רק לי זה קורה.
זה טוב שמהר הלכתי לשרותים אחרת אני יראה מוזר עם כך ההבעה הזאת והלחץ.
נשמעו נקישות על הדלת ומבטי עבר עליה, ישבתי על הריצפה ליד השרותים ודמעות היו בעייני."רון את בסדר?" שאל קול מוכר שללא ספק שייך לרותם, כמה קריזמתיות בקול אחד.
"כן" מלמלתי ונעצתי מבט בדלת מפללת שהוא הילך.חיכיתי שישעמו צעדים של הליכה אבל שום קול חוץ מהשקט. "את עדיין פה?" שאלתי ושמעתי גיחוח, "רוצה שהלך צרפתי?" שאל והגבות שלי עלו בבילבלו.
צרפתי למה הוא קורה לי ככה?"לא כלומר! תישאר עם באה לך" מלמלתי והתקדמתי בזחילה לכיוון הדלת.
"אתה עדיין פה" אמרתי או יותר נכון אמרתי עצמי. "אני יודע" ענה וחיוך עלה על פניי, איתן בחיים לא נשאר יותר מחמש שניות ליד השרותים שהייתי צריכה אותו."את עצובה בגלל כל מה שקרה עם איתן?" שאל ונתן לי קלף מזויף לשחק בו.
"כן אתה יודע להיפרד ממנו זה היה התחלה חדשה בשבילי, פשוט אני רגילה שהוא תמיד שם." הסברתי וראשי נח על הדלת וחיוך מטומטם על פניי."אף אחד לא אמר לך לשים נקודה אחרי הפרדה את תמיד יכולה לשים פסיק זה לא מסמן על הסוף אבל כן זאת סוג של התחלה חדשה. ככה אבא שלי אמר לי ולאחים שלי לאחר שמרינט עזבה, הוא אמר שהיא לא החיים שלנו היא רק פרק בתוך כל הספר פרק נורא שאף אחד לא אוהב פרק שיזכרו מהדברים הרעים" זה נתן לי תקווה רותמי תמיד נותן לי תקווה, תקווה שחשבתי שנעלמה ביום ההוא הילדה הזאת נשענת על הדלת ומאזימנה לחבר הכי טוב שלה.
לרותם ליו."רותם אני-",
"לא אל תגידי את זה את צריכה להיפרד מאיתן קודם ולהתקדם בחיים אל תקפצי לזה ישר תהיא חופשיה" ענה לי במקום עצב שהיה אמור להיות לי התמלאתי בשמחה, אני באמת חשובה לו.קמתי מהריצפה הקרה וניגשתי למנעול ופתחתי אותו, רותם עמד מולי וחיוך על פניו.
התקדמתי עליו והוא פרש את הידים שלו מולי לסימן של בואי לחיבוק.התנפלתי עליו בחיבוק ועטפתי אותו חזה במותניים שלו והוא סביב הכתפיים שלי.
"עשית הזה התגברת על זה" לחש לי באוזן ונישק אותו בקודקוד הראש שלי.
עשיתי את זה פתאום אני מרגישה שאני לא צריכה להיות תלויה במשהו עלה להיות רק בעצמי, אני הדמות הראשית בספר וכל השאר הם רק ניצבים, אבל רותם הוא הדמות המישנה הראשית בסיפור."שתדעי אני אוהב אותך ותמיד חיכיתי רק לך ידעתי שיום יבוא ותחזרי עליי" אמר ודמעות עמדו בעייני לחצו על לזרום במורד הלחיים.
"גם אני חיכיתי ליום בו אני יבוא לפה למצוא אותך אבל שחזרתי פגשתי את איתן וכן-"."אני יחכה לך אפשר לדעת מה יקרה בעתיד את צריכה חופש מזוגיות". באמת אפשר לדעת מה יקרה בעתיד...
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...