רון צעקה לי שיצא מהשרותים ובא עם שתי נשים איתה, היא נראה כועסת בעיקר בחיוך הכועס והקריפי שלה.
שמתי לב שהתחילו לה סימונים של קרקפת על הראש. "רותם תכיר זאת בת הזוג של אביך ביולוגי" אמרה ברוגע והצביעה על הבחורה שמנסה להתקשר למשהו.
"מה?!" אמרתי שהבנתי מה היא אמרה לי, "כן והיא מתקשרת לאבא שלך עכשיו" הוסיפה בחיוך וגרמה לי לבלבול.
"או למה?" שאלתי מפריעה לה להתגאות בעצמה, "כדאי שתוכל לדבר איתו" אמרה כאלו זה ברור.
"ולמה את חושבת שאני רוצה לדבר איתו?", "כי אתה אובססיבי עליו" מלמלה מתחת לאפה.
"הנה ענה" אמרה בלחש הבחורה, "היי מותק יש לי משהו שרוצה לדבר איתך" אמרה בקול מתוק לאבי מה שהגעיל אותי. היא יכולה להיות הבת שלו.
היא נתנה לי את הטלפון ולפני שעניתי לו לקחתי נשימה עמוקה. "היי, אני מדבר עם טון ליו?" שאלתי את אבי ובקול רועד.
"כן מי מדבר?" ענה בקול קר מאחורי הקו, הקול שלו מזכיר את של אבי רק יותר עמוק.
"היי אני רותם הבן שלך" אמרתי ונשמע שהוא נאנח."תתן לי אותה חזרה" אמר בקול דורש וקר,
"לא, לא עד שתענה לי על השאלה שלי" אמרתי בקול רגוע ושלב. "מה אתה רוצה?" נשמע שהוא הסכים."למה עשיתה את זה לאבא שלי ולמה עזבתה? אולי זה כי לא יכולת עם הבגידה באחיך?" שאלתי את התשובה שבראש שלי מלא זמן.
נשמע גיחוח מהצד השני של הקו, מה כל כך מצחיק אותו? "אני נווד אני לא נשאא באותו מקום וברור עם לא אותה אישה. אמא שלך הייתה סקס טוב אבל אני לא יוכל להשאר במקום אחד" הסביר ועכשיו הבנתי הוא באמת אבא שלי.
"גם אני אמרתי את המשפט הזה" מלמלתי לו או יותר נכון לעצמי. "נוודים זה מה שאנחנו ועצוב לי שקיבלתה את זה" אמר בקול עצוב בציניות.
"השמח להיפגש איתך בני" אמר והרגשתי שהוא מחייך. "מתי?", "בשבוע הבא" אמר וניתק.
"קחי" אמרתי ונתתי לחברה שלו, זה מעלה לי בחילה המשפט הזה היא נראת יותר קטנה מיובל. שיט יובל!
"רון בואי" אמרתי ותפסתי את ידה והתחלנו ללכת, "מה קרה?" שאלה רון מבולבלת מהמצב. "יובל חוזרת היום בלילה לביקור של שבוע!" עניתי לה.
"אוקיי, אבל אני מזכירה שאני לא יכולה לעשות פעילות ספורטיבית" אמרה ועצרנו,
"אני מצטערת שחכתי" אמרתי בתסכול כי שחכתי ממצבה."זה ממש בסדר" השיבה והמשיכה ללכת לכיוון המעלית של החניה, הלכתי אחריה כאלו אני כלב מאוהב.
______
"יופי באתם בזמן" אמר אבי שנכנסנו לבית, עוד לא הורדנו נעליים וכבר אני מחזיר ארגז מלא בסרטים צבעוניים.
"בוא אחרי" אמר אבי ורץ לפינה של הסלון וביידים סולם, כאלו לא חגג לפני שנה יום הולדת חמישים.
הוא עלה על הסולם ואמר לי להוציא סרטים ולתת לו, "אבא אני צריך לדבר איתך על משהו" אמרתי ולחש אבל הנהון שלו הראה שהוא שמה.
"דברתי עם אחיך אבי האמיתי" אמרתי והוא נאנח. "למה שתעשה את זה?" שאל לאחר שתלה את הקישוטים וירד מהסולם,
עברנו לפינה השניה של החדר בשביל להשים תשאר."הוא בן אדם זבל ולצערי הוא התאום שלי, יש סיבה למה אני לא בקשר איתו והמקרה עם אמא שלך לא קשור" הסביר ונראה שמבטו קר ולא מתאים לו.
"רק רציתי לדעת ומשום מקום זה הגיע, זאת לא הייתה הכוונה" הסברתי לו והוא נעצר, חייך עליי ושם את ידו על כתפי.
"אל תדאג בן אני מאמין שזה רק יעזור לך" אמר לי והמשיך בשלו, הדרך שהוא הדגיש את הבן גרם לי לחייך ולדעת שהוא יודע דבר אחד, שהוא אבא שלי.
------
יש מצב שאני ירצה לעשות סיפור קצר ליוסי כי לדעתי הסיפור שלו מעניין אבל זה רק עם תרצו ורק עם היה לי כוח.
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...