פרק 31

64 11 0
                                    

בדיקות זה מפחיד לא נעים ומאוד מלחיץ.
"יש נשירה אולי זה רע אבל זה אומר שהתרופה משפיע" אמרה הרופאה שבדקה את השער שלי, "אבל נהיה צריכים לעשות ניתוח, יש לך גידול סרטני קרוב ללב ככה שזה ניתוח מסובך. אבל להוריד אותו היה מאוד מועיל לתהליך הבראה" הוסיפה ונתנה לי צילומים של גידול.

"אבל אמרו לנו שזה סרטן בדם" אמר רותם את המחשבות שלי, לא רופא אחד אמר אלא כמה את אותה דעה. "כן ככה זה נראה בהתחלה אבל היינו צריכים צילומים ובדיקות דם בשביל מאה האחוז והכל הוביל לגידול" הסבירה ברוגע כאלו ראתה כאלו מלא.

"אני צריכה לפגוש תמנתח?" שאלתי אותה הרופאה והיא הצביעה על עצמה, "אני יבצע תניתוח את בידיים טובות רק צריך להשפז אותך בקרוב לניתוח שזה בערך עוד שבוע" אמר הרופא והתיישבה מול המחשב ואחריה אני ורותם.

"יש קללים לפני ניתוח לא?" שאל רותם והיא הנהנה. "קודם כל תהיא צריכה להיות בצום 24 שעות, פעילות גופנית לפחות לא שבוע לפני" הסבירה לנו ואנחנו הנהנו..

"יש לי עוד שאלה חוץ מי נשירת שער יש עוד השפעה של התרופה לרע?" שאל רותם תשאלה שתאמת גם אני חשבתי עליה.
"כן" אמרה ולא המשיכה כאלו לא רצתה להגיד.

"מה הם?" שאלתי והלב שלי התחיל לדפוק בחוזקה, "זה יפגע הפוריות שלך, זה לא ברוב התרופות אבל זה רק באלו הספציפיות. הפגיע לא תהפוך אותך לאישה שלא תוכל תוכל ללדת, אבל זה הפגע בסיכויים להיכנס להריון" הסבירה והרגשתי צביטה בלב.

"אז תהיו מודעים לזה" אמרה לי ולרותם ובשניה הסמקנו שניינו, "אנחנו יוצאים רק חודש!" אמרנו בפה אחד ובמהירות מהמבוכה.

היא הייתה בהלם אבל אז חייכה חיוך עדין לכיוון שלנו, "אתם רק חודש אחד ביחד והוא באה איתך לטיפולים, זה מאוד חמוד" אמרה וסידרה את המשקפיים שלה.

"טוב בכל מקרה נתראה עוד שבוע תהיו במעקב אחריך רונה וחשוב לקחת את התרופות" אמרה ואני ורותם הודנו לה ויצאנו מהחדר.

"היא חשבה שאנחנו נשואים?" שאלתי אותו בזמן שהלכנו במסדרון לעבר הקבלה.
"ככה נראה כי לרוב מנסים להיכנס להריון לאחר הנישואים" השיב לי רותם ושם את ידו סביב כתפי.

"אני חושבת שללבוש מכנס שחור לפה היה רעיון טוב, למה לא החלפתי טמפון כבר שעות" אמרתי להקלל תאוויר והוא צחק.

"אז לכי" אמר וסימן על השרותים ואני חייכתי עליו והלכתי.

שנכנסתי לתא שרותים נשמעו קולות נשים ליד הכיורים, נשמע שהן שוחחו אחת עם השניה. לא היה נעים לי להחליף ככה אבל הייתי חייבת.

"שמעתי שהתחלת לצאת עם שוגר דאדי" אמרה אחד הקולות מבחוץ, לא רציתי להקשיב אבל זה הדבר היחיד שהיה לעשות.
"כן שמו טון והוא ממש חתיך לבחור שכמעט בן חמישים" אמר הקול היותר עדין בין השתיים.

טון? זה לא שמו של אבא של רותם? "וגם יש לו מלא ילדים מנשים שונות לא? ואם כן זה מוזר לא הייתי יוצאת עם אחד כזה" אמרה החברה שלה בזלזול.

"כן אבל טוב נו הוא חתיך וסקס שווה, והוא אמר לי שעם לא ילך בנינו אז הוא ישדח לי את בנו הבכור רותם ליו". מה?! אז צדקתי לא רק שזה שמו של אביו של רותם אלה זה גם אבא שלו.

רגע מה הוא אמר שהוא ישדח את רותם לה?! שהכלבה הזאת תיזהר היא מעצבנת אותי מאוד. "יואי איזה חתיך הוא, הוא גם אח של יובל ליו" אמרה חברה שלה לאחר שכנראה הראתה לה תמונה.

"אז ללא ספק זה רותמי" מלמלתי לעצמי, נזכרתי עכשיו מה באתי לעשות מהתחלה.
עשיתי את זה ויצאתי מהתא נתקלת בפנים של הבנות.

אחת נראתה כמו מלאך והיה עם גוף שעון חול ורגליים ארוכות, וחברה שלה הייתה קופי היא רק עם תלתלים שחורים במקום שער גלי בלונדיני.

"זה הולך להיות מוזר אבל יכול להיות שדיברתן על טון ליו?" שאלתי והן נראו נגעלות, "מי שואלת?" שאלה זאת עם הבלונד וחברתו של טון.

"הבת זוג של הבן שלו רותם ליו" אמרתי והן היו מופתעות והבלונדינית הייתה מופתעת.
"תתקשרי עליו" אמרתי בקול קר בשביל להדגיש את המסר שלי.

"אני לא מאמינה שאת חברה שלו" אמרה ואני נאנחתי, סימנתי להן לבוא אחרי החוצה לכיוון של רותם. שהן ראו את רותם הן היו בשוק.

"רותמי!" צעקתי לרותם שהיה בטלפון, הוא שמע אותי הרים את הראש והתקדם לכיוון שלנו. "עכשיו מאמינה?" היא נהנה לחיוב, "יופי תתקשרי".

הבן של המאמןWhere stories live. Discover now