אהבה בשבילי זה רותם, הוא לימד אותי מזה אהבה וגורם לי לחוות אותה יותר מכל פעם, הוא מה שהיה חסר לי שנים.
לפעמיים הוא מזכיר לי את אמא שלי, האחריות ואהבה לים לשמיים היופי המהפנט שלהם. הם כל כך דומים ואני לא יודעת איך להסביר את זה.
הפעלתי את המים על רותח חיכיתי שהמים ירתחו כדאי שהוכל להיכנס עליהם, כי מי לא אוהב רותח? רותח כל כל דומה לרותם... למה אני כל הזמן חושבת עליו?
נשמעו דפיקות על הדלת מוציאות אותי מהמחשבות, "פתוח" אמרתי ורותם נכנס במהירות. "מותר לי להיצטרף?" שאל בקטל מחוספס.
"ברור" עניתי ולא הורדתי מבט מהאבר הזקוף שלו, "את יודעת כדאי להיכנס" אמר והוציא אותי מהסתכלות החרמנית שלי.
נכנסתי ראשונה למים הרותחים, אהבתי את זה לעומת רותם שנראה סובל. "מה? מים חמים שוברים אותך? אוי לא מתאים לך רותמי" אמרתי לו בציניות והוא חייך עלי. "לפחות חדירה אחת לא שוברת אותי" לחש לי באוזן בסקסיות ואז נשף עליה גורם לי לרעוד.
"בסדר אחד אפס לך אבל עוד הנצח" אמרתי והסתובבתי ממנו מפנה עליו את הגב.
"נראה, רוצה שהחפוף לך?" שאל בקול צרוד ואני הננתי.רותם שם את המרכך על ידו והתחיל לחפוף לי בעדינות ומיומנות. "איך אתה יודע מה לעשות?" שאלתי מופתעת מהמצב.
"יש לי שלושה אחיות קטנות" ענה ואני צחקתי, אני בת יחידה אני לא מבינה את זה.לאחר שרותם סיים לחפוף לי את השערה הוא ניקה אותו, הסתובבתי עליו כל כך קרובה לשפתיו. הדבר היחיד שבא לי עכשיו זה לנשק אותו את שפתיו המלאות והורודות.
התחלנו להתקרב לאט לאט כאלו לנשיקה, תאמת זה לא כאלו זאת נשיקה. רגע לפני ששפתנו התנגשו הרגשתי טיפה נוזלת על רגלי.
שהסתכלתי ראיתי שזה טיפה אדומה. פאק! למה עכשיו בדיוק שאנחנו ביחד במקלחת. המזל שלי איתי היום באמת.
"אה רותם" אמרתי עוצרות אותו מלנשק אותי, "מה?" שאל מבולבל מסיטואציה.
"יש מצב שיש לך פה טמפונים?" שאלתי מובכת אפילו שזה נורמלי."כן, קניתי שעברת הנה שהיה לך" אמר בחיוך שגאווה על הפעולה שלו. "באמת? כאלו את לא מובך מזה?" שאלתי מופתעת מאוד מהתגובה שלו.
"יש לי שלוש אחיות קטנות מחזור פדים טמפונים ועוד לא מפריעה לי" אמר ואני צחקתי, תצאו עם גבר עם אחיות קטנות זה מועיל.
"טוב כי קיבלתי" אמרתי ויצאתי מהמקלחת, התחלתי לחפש בארוניות השחורות שבחדר אמבטיה, רותם מאחורי התנגב במגבת.
"הנה" אמרתי שמצאתי טמפונים, לקחתי תחתונים סידרתי את החוויה הלא נעימה והתלבשתי. התחלתי להרגיש את הפעולות וזה נורא, יש לי מחזור קיצוני ברמות גם עם גלולות.
"טוב לכי לנוח" אמר לי רותם והקדמתי אותו ונשכבתי בה. "תרצה להכין לי תה?" שאלתי בהתחננות רוצה רק את זה.
"כן" אמר ויצא מהחדר ופתאום החדר נראה ריק ובודד.
"יש לך היום בדיקה חשובה אמרת", "כן בחמש" עניתי לוקחת ביס מהכריך שלי.
"יופי אני באה איתך בלי שאלה" אמר לי וישב לידי במיטה.-----
סליחה שהעלתי את זה באיחור פשוט היה לי יום הולדת בשישי ושבוע עמוס אז סליחה.
YOU ARE READING
הבן של המאמן
Romanceהסיפור על רותם אחיה הגדול של יובל ליו מפלצת הכדורגל שכובשת את אירופה ביחד עם בן זוג שלה אור סבן. רותם מרגיש בודד, הוא נפגע מאמא שלו לאחר שנתן באה אימון חוזר, הוא לא מתחננן לשתוק על זה ועל התגלית של חיו אהבתו לבת של המאהב של אמא שלו. שמה הוא רון בלנק...