Bölüm 22, Huzurlu Uyanmak

4.3K 305 22
                                    

İyi okumalaaar💕

🧙🧙🧙🧙🧙

Güzel bir sabaha uyandım..
Yağız yanımda sırt üstü bir şekilde uyuyordu, ben de gün ışımadan kalkmış yarım saattir onu izliyordum.

Kafam sol omzunun üzerindeydi ve bu açıdan, sol profilinin çene hattından başlayıp kirpiklerine kadar yüzünü ezberliyordum.
Yeni kestiği sakallarından dolayı çenesi daha keskin ve pürüzsüzdü..
Şimdi hafif sakalla kapattığı yüzü gün gibi ortadaydı ve sakalsız da sakallı olduğu kadar mükemmeldi...

Yattığım omzundan tarafta, kısa kollu tişörtünün Kolundan azıcık belli olan bir dövmesi vardı ama inceleyemiyordum.
Gece odama geldiğinde belirsiz bir karartı şeklinde görmüştüm. Ama dediğim gibi belirsizdi.

Kafamı kaldırıp bakmam gerekiyordu ve şu an o enerji bende yoktu.
Yattığım yer çok rahattı...

Gözlerim hala yüzünde gezinirken hayranca iç geçirdim.
Dayanamayıp parmaklarımı pürüzsüz çenesinde ve dudak kenarlarında uyandırmaya korkarak, yavaşça dokundurdum.

Gülümsemesiyle dudağının kenarında olan parmağım olduğu yerde kıpırdadı.

Gözleri hala kapalıydı.

Uyandığını gördüğümde yüzümde mahcup bir gülümseme oluştu.
Saat çok erkendi ve ne kadar hafifçe dokunsam da  uyandırmıştım adamı.
Haftalardır çalışıyor ve geç geliyordu zaten eve.
Keşke elime biraz hakim olsaydım da uyusaydı...

Parmağımı hemen yüzünden çektim.
Çektiğim an gözlerini açıp kafasını benden tarafa çevirdi.

"Günaydın" dedim mahcubiyetimi yansıtarak.

"Gün aydı"
Söylediği şeyle utanıp omzuna daha da gömüldüğümde vücudunu benden tarafa çevirip başımı göğsüne çekti.

"özür dilerim uyandırdım seni de"
Çenemi göğsüne yaslayıp üzgünce ona baktım.

Yüzündeki gülümseme büyürken eğilip burnumdan öptü.

"Uyuduğum en uzun uyku bu Cihan" dedi yumuşak bir şekilde.

Kaşlarım çatıldı.

"Nasıl en uzun uyku bu? Dört saat uyumuşsundur en fazla.. "

"Bir - iki saat dinlenmem için yeterli" dedi saçlarımı elleriyle geriye doğru tarayarak.

"Ne yapıyorsun gece boyu? "

"Odamın içinde bir çalışma odası daha var.  Orada yeni planlamalar veya gün içerisindeki çalışmaların kontrolünü yapıyorum."

Kaşlarım üzgünce büküldü.
Üzerinde çok büyük sorumluluklar vardı tabi ki.
Uykusunu bile ikinci plana atacak kadar bu sorumluluklarına bağlı olması hayranlık uyandırdırdığı kadar, kendi için bir şeyler yapmaması ve kendine zaman ayırmaması da üzücüydü..

"Artık beraber uyuyalım" dedim çenemi yasladığım göğüse bir öpücük kondurarak.

Her zaman beraber uyursak belki bugün olduğu gibi biraz daha çok uyurdu..
( kokusuyla, sıcaklığıyla uyumak da işin artılarıydı tabi)

Bana sardığı kollarını sıkılaştırıp
"olur" dedi memnunca.

Ona bakmayı bırakıp ben de kolumu sıkılaştırdım.

Biz ne çabuk bu hale gelmiştik aklım almıyordu. Bir kaç gün önce biribirimizi doğru düzgün görmüyorduk bile...

Gerçi ben halimden memnundum..
Korktuğum noktalar da vardı.
Eğer bunca tatlı davranıştan sonra tekrar soğuk yaparsa Bir daha yüzüne bakmazdım.
Benim kalbim de psikolojim de oyuncak değildi en nihayetinde.

Neyse bu konuları düşünmek istemiyordum..

Yağız sardığı kollarını çözüp yatakta dikleşti. Benden taraftaki komodinden telefonumu alıp saate baktı ve hemen ardından yataktan çıktı.

Son bir kez öpseydi ya..

"Saat yediyi geçiyor odama çıkıp hazırlanmam lazım, geciktim. " diyerek tişörtünü düzeltti.

Ben de yattığım yerden uyuşukça kalkıp yanına gidip sarıldım.
(Ben nasıl temas bağımlısı bir insanmışım ya!)
"Biraz geç gitsen sorun olur mu?" dedim kedi gibi bakmaya çalışarak.

Alnıma bir öpücük kondurdu ve elimi tutarak bizi kapıya doğru yürüttü.

"Sevgi bayramı iki gün sonra ve çok yoğunuz. Her şeyin düzgün ilerlemesi için bütün ayarlamaları kontrol etmem gerek."

Kapımın önünde durup kapıyı açtı.
Asılan yüzümü iki eliyle tutup aramızda bir karış mesafe kalana kadar yaklaştı.
"Bayramdan sonra her şeyi oturtacağım. İlişkimiz de dahil. "

Elleri yanaklarımdayken başımı salladım ve öpücük attım.
Gülümseyip yüzümü izledi ve iç geçirip yanaklarımı sevdikten sonra odadan ayrıldı.

Dövmesini de görememiştim ya..
Neyse üstü çıplakken tüm dövmelerini görürdüm..

Bir süre ayaktayken yanaklarımı tutup sarhoş gibi kıkırdadım.
Sonrasında tekrar yatağıma uzanıp Yağız'dan tarafa kaydım.

Şampuan ve parfüm kokusu yastığa yayılmış burnumu şenlendiriyordu.

Keş gibi yastığı koklarken, huzurlu kokuyla kısa sürede uykunun kollarına atılmam kaçınılmaz olmuştu...

🧙🧙🧙🧙🧙🧙

Haftayı boş geçmemek için az önce yazdım bölümü. Şehir dışına çıktım ve kendi evimde değilim şuan, o yüzden yazmam zor oluyor.

Önümüzdeki hafta müsait olursam artık Salmoranları göreceğiz. 👽

Hata varsa affola..

Okuduğunuz için teşekkürler 💕

Büyücü B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin