İyi okumalaar💕💕
🧙🧙🧙🧙
Denizi gören bir kafede oturmuş bir saattir yanımdaki ikilinin flörtleşmesini izliyordum.
Gece boyu düzgün uyuyamadığım için halsizdim ama Eren'in maşallahı vardı. (hadi ben bir saat kadar kestirmiştim kavgadan önce. O hiç uyumamıştı.)
"Emir sen izin aldın mı kanka. Son dakika alamazsın bak." dedim, laflarını bölerek.
"Aa doğru hemen arayayım. "
Yerinden kalkıp telefonunu eline alırken Eren'e bir bakış attı."Aklımı başımdan aldı birisi, ondan olsa gerek." dedi göz kırparak.
Geldiğimizden bu yana gördüğüm yüzüncü göz kırpmaydı heralde.Kafamı çevirip kusar gibi yaptım.
"ehehe" diye gülen Eren, tuvalete doğru giden Emir'in poposunu izleyerek dirseklerini masaya yasladı.Oturduğumuzdan beri birbirleriyle sohbet ediyor, arada bana laf atıp konuşturmaya çalışıyor, sonrasında tekrar sohbetlerine devam ediyorlardı.
Sadece, Eren birkaç kere telefona bakıp mesaj yazmış sonrasında da konuşmalarına dönmüştü.
(muhtemelen Yağız'a durum bildirimi yapıyordu.)
Ne kadar söylensem de hoşuma gidiyordu iletişimleri.
(Ciddi ciddi birbirlerine kur mu yapıyorlar yoksa şaka yollu mu uğraşıyorlar çözememiştim ama.)"Emir'i sevdim monalanlılara dış dünyadan ikinci bir damat getircem sanırım."
Gözden kaybolan Emir'in ardından nihayet bana çevirmişti bakışlarını."Yani Erencim seni üzmek istemem ama birincisi ben Yağız ile ayrıldım. İkincisi sizin dış dünyadan insanlarla birlikte olmanız yasak. Olayınız bu zaten." dedim kaşlarımı kaldırarak.
Masada olan dirseklerini kaldırıp geriye yaslandı.
"Hallederim bir şekilde ya.. Umarım, yani."Tereddütlü bakışları yüzümü bulduğunda tam dalga geçmek için ağzımı açacaktım ki hissettiğim garip bir enerjiyle gözüm giriş kapısına takıldı.
Bir anda korku bedenime nüfuz ederken Eren'e döndüm hızla.
Sanki normal bir konuda konuşur gibi yüzüne gülümsedim ve masanın üzerinden karşımda oturan Eren'e doğru yaklaştım."Eren, Akar burada!"
Yüzüm onlara dönük olduğu için eğlenceli bir sohbetin içerisindeymiş gibi gülümsememi büyüttüm.Umarım sahte olduğu anlaşılmazdı.
"Biliyorum hissettim." dedi rahat bir şekilde.
"Ne yapacağız?"
"Sakin ol uydururuz bir yalan. Emir'in görüşmesi uzun sürer inş. Ona açıklamak bi tık zor olur. "
Eren'in rahatlığı bir nebze gerginliğimi alsa da hâla tedirgindim.
Bakışlarım Eren'in üzerindeyken gözümün kenarıyla onlara Baktığımda, Akar ve bir adamının yanımıza doğru adımladığını gördüm.
Boğazımı temizleyip geriye yaslandım ben de.
"Cihan Bey?" Yanımızda durmadan önce bana seslenen Akar'a dönüp şaşırmış gibi yaptım.
"Akar Bey? Bu ne tesadüf."
Ayağa kalkıp karşıladık onları.
"Ah tesadüf diyemeyeceğim aslında. Bizim bölgelerden uzakta, insanların arasında çok net enerjiler alınca bir kontrol etmek istedik." dedi gözleri parlayarak.
Direkt kendisinin gelmesi şaşırtıcıydı."Sizi görmeyi beklemiyordum fakat güzel bir sürpriz oldu."
Elini uzattığında özgüvenli bir şekilde tutup tokalaştım.
Gözleri bir süre yüzümde gezinip Eren'i buldu.
Onunla da kısaca tokalaştıktan sonra tekrardan bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücü B×B
Roman d'amour-Tamamlandı - " Adı Yağız" dedi. " Bütün mahalleli korkar ondan. Mahalledeki tüm kızlar ona aşık ama korkusundan on metre yanına yaklaşan olmaz. Adam büyücü gibi bir şeymiş ya da başka paranormal şeyler var bilmiyorum bazıları deli diyor. " 'Yağız...