" Tahrik etmek istiyorsan, başardın."
Mesajı kaç kere okuduğumu bilemezken her okuduğumda aynı etkiyi yaratması saçmaydı.
Cevap yazmamıştım ve okuduğum an gözlerimi ayırıp balkonu terk etmiştim.
Kahkahalarla gülmüştü.
Evet bu sefer emindim. Ben gözlerimi ayırıp elimi açık ağzıma koyup ona bakmadan hızla içeri girdiğimde arkamdan gelen bu gülme sesi ile geri dönüp gülüşüne bakma isteğimi zor zaptetmiştim.Uzandığım koltukta tekrar tekrar mesaja bakıp o anları gözümün önüne getirdiğimde yüzümdeki utangaç gülümsemeyi silmek benim için çok zordu.
Kafamda sorular cirit atıyordu aynı zamanda;
Gay miydi?
Benden hoşlanmış mıydı yoksa sadece cinsel bir istek mi duymuştu?
Numaramı, ismimi bile bilmediği halde nereden bulmuştu?
Ben şizofren mi olmuştum, o mesaj ve balkonda yaşananlar aslında hayal gücümün bir ürünü müydü?Oflayıp koltukta sola döndüm.
Sehpanın üzerindeki, biraz daha beklese soğuyacak olan pizzayı gördüğümde kalkıp dolaptan ayran alıp kalktığım koltuğa oturdum.Pizza muazzamdı.
Televizyondan her zaman izlediğim belgesel kanalını açıp
Pizzaya tekrardan gömüldüm.
Ama beynim düşünmeden durmuyordu.Acaba ona olan bakışlarımdan dolayı beni yollu falan mı sanmıştı?
Belki de ona iş attığımı düşünüp beni kullanmak istiyordu.Kafamda oluşmaya başlayan felaket senaryolarını durduran telefonumadan gelen bildirim sesi oldu.
Emir:
" la bu iş hayatı hiç tahmin ettiğim gibi değil ulan 🤬"
Siz:
" 😔 hiç söyleme Emir ya ben hiç böyle hayal etmemiştim filmlerdeki gibi öğrencilerim olur akıllı akıllı her şeye 'tamam öğretmenim' derler diye düşünmüştüm. Boğazım acıyor 🥺😣"Mesajlaşırken sevimli emojiler kullanmayı severdim. Beni emojiye alıştıran Emir'di aslında ama ruh halimizi ve yaptığımız esprileri emojilerle daha iyi yansıtabiliyormuşuz gibi geliyordu.
Emir bu hafta işe başlamıştı. Daha çok stajyer gibiydi ama maaşı benimkinden yüksek bir stajyer...İşe başladığından beri sabah erken kalkmaktan ( işi eve uzaktı) ve eve döndüğünde sosyalleşecek halinin kalmamasından yakınıyordu.
Bir haftadır yüz yüze görüşememiştik ve onu özlemiştim.Emir:
" Oy kıyamam😔. Yanında olsam nane limon yapardım. Ula bir haftadır görüşmüyoruz bu çalışan insanlar nasıl sosyalleşiyor ya. En yakın arkdşmla bile görüşecek halım yohh. Evin işe yakın olsa sana taşınırdım vallah.Emir'in mesajlaşırken kayan şivesine sırıttım. Arada sırada şivesi kayıyor ve değişik yazıyordu. Bazen bunu beni güldürmek için de yaptığını düşünüyordum.
Siz:
" of Emir ya şuan seninle konuşmaya ihtiyacım vardı tam da. işten çıktıysa bana gel yarın hafta sonu kalırsın burada.
😊
🙏Emir:
" neyse ki işe başladığım için taksiye verecek param olacak ama şuan yok o yüzden iki otobüs yapıp gelioruuum🤬😘"Siz:
" Bu fedaqarlığını unutmam, unutamam🤗"Emir:
" Unutursan hatırlatırım zaten🤨. Neyse neden konuşmaya ihtiyacın var spoi ver 🧐"Siz:
" 🧙🧙 büyücü Yağız beni orospu sandı 😔"Emir
" taksiyle geliom. Oyalama taksi bulcam"Emir'in son mesajını okuduğumda gülüp telefonu sehpaya bıraktım ve etrafı toparlamaya başladım
Onun gelmesi bir saati bulacağı için markete gidip atıştırmalık almaya karar vermiştim.
Üzerime atlet tarzı bir tişört geçirip şortumu değiştirmeden anahtarımı alıp dışarı çıktım. hızlıca markete geldiğimde elime gelen cips, kuruyemiş, çikolata tarzı şeyleri market sepetine attım. Limonata da aldığımda marketteki işim bitmişti.
ödememi yapıp geldiğim hızla marketten ayrılırken bizim sokağa döndüğümde gözlerim yine Yağız'ın evini buldu.
Markete giderken evde hiç hareket yoktu ama şuan balkondaydı.
Dirsekleri balkona yaslanmış bir elinde içinde alkol olduğunu düşündüğüm bir bardak diğerinde telefon, sokağı izliyordu. Ben sokağa döndüğüm an gözleri beni buldu ama kehribarlar bu sefer üzerimde fazla oyalanmadan sağ elindeki telefona yöneldi.O sırada telefonumdan gelen bildirim sesini duydum. Heyecandan dudaklarımın kuruduğunu hissediyordum. Elimdeki poşetleri yolun ortasına bırakıp arka cebimdeki telefonu çıkarmamak için kendimi zor tutup adımlarımı hızlandırdım. Hızlıca apartman şifresini yazıp son bir kez Kehribarlara baktım ve hızlıca apartmana girip evime çıktım.
Kapıdan girer girmez poşetleri yere bırakıp hemen telefonumu çıkardım. Numarasını Kaydettiğim için bildirimde adı görünüyordu.
Zaman kaybetmeden ekranı açıp mesaja girdimYağız🧙
" Orospu olduğunu düşünmedim. "Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibiydi.
Yağız benim Emir ile olan mesajlaşmamı nasıl bilebilirdi.
Yanlışlıkla aynı mesajı ona da mı attım diye düşünemedim bile. Konuşma sayfasında sadece iki mesaj vardı dün balkonda attığı mesaj ve az önceki attığı mesajdan başka mesaj yoktu.Hala olduğum yerde şok içinde mesaja bakarken Tekrar bir mesaj bildirimi geldi.
Bu sefer Emir'dendi. Apartmanın kapısını açmamı, şifreyi unuttuğunda dair bir mesajdı.
Halihazırda kapıda dikildiğim için hemen yanda duran dış kapıyı açma tuşuna bastım ve poşetleri mutfağa götürüp kendimi koltuğa attım.
Emir evin açık kapısından içeriye konuşarak girip ayakkabılarını çıkarırken dediklerine dikkatimi veremedim bile." şaşırdın değil mi nasıl bu kadar hızlı geldim diye. Aslında sana geliyordum zaten ilk otobüsten inip diğerine binecektim baktım olaylar var hemen taksi çevirdim şans benden yanaydı Valla, normalde taksiler bize durmazlar ama-"
Kafasını çevirip bana baktığında benim salak halimi görüp susmuştu. Ayakkabıları halledip temkinli adımlarla yanıma gelip
" La Cihan noldu " diyerek sol omzumu dürttü.
" neler olmadı ki " dedim
Neler olmadı kiKendime şaşırıyorum😂
Hatalı yer varsa kusura bakmayın bakmadan atıyorum. Yaylada İnt çeken yer buldum. Hızlıca yazıp salıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücü B×B
Roman d'amour-Tamamlandı - " Adı Yağız" dedi. " Bütün mahalleli korkar ondan. Mahalledeki tüm kızlar ona aşık ama korkusundan on metre yanına yaklaşan olmaz. Adam büyücü gibi bir şeymiş ya da başka paranormal şeyler var bilmiyorum bazıları deli diyor. " 'Yağız...