Bölüm 37, Yarım

2.9K 180 24
                                    

İyi okumalaar 💕💕

🧙🧙🧙🧙

"Ahh Yağız! "

İçimde git gel yapan iri beden adını duyduğu anda daha da hızlanıp boynumdaki öpücüklerini keserek dudaklarıma yöneldi.

Göğsünde ve kolunda duran ellerimi kaydırarak iki kolumu da boynuna sarıp vücudunu daha çok kendime çektim.

Yağız yaptığım en ufak bir harekette daha da azıyor ve şevke geliyordu. Şu anda dudaklarımı ısırarak emmeye başlamasından anlayabiliyordum bunu.

Yarımşar saat arayla üçüncü yapışımızdı bu..
Seviştikçe yorulup doyması gerekirken daha da istekli oluyordu ve her ne kadar yorulsam da ona karşı koyamıyordum...
Muhtemelen vücudumun belirli hassasiyetlerini keşfettikçe ve zevk aldığımı gördükçe daha çok rahatlıyor, hem benim hem de kendi zevkinin tadını çıkarabiliyordu..

İlk yapışımızda canımı acıtma konusundaki endişeleri kaybolunca terminatöre bağlamıştı adam..

Çok soft ve romantik seks sevdiğimi sanıyordum ama Yağız'ın galeyana gelmiş sert dokunuşları hoşuma gidiyordu.
Baya baya gidiyordu hem de..

Yağız'ın ağzının içine doğru inlediğimde dudaklarımızı ayırıp parlak gözleriyle yüzümü izledi.

Suratımda bile diş izleri olduğuna oldukça emindim..
Isırmayı seviyordu. Sıkıp mıncıklamayı da...

Elini penisime atıp boydan boya okşarken vuruşları sertleşmiş ve ritmi kaymaya başlamıştı.
Dizleri üzerinde yükselip mükemmel vücudunu gözlerime sundu.
Boşalmaya yakın olduğu belliydi ama önceki iki seferde de olduğu gibi önce beni boşaltmak için elini hızlandırıp testislerimden uca kadar sıvazlamaya devam etti.
Hassas noktama yaptığı sert baskılar sayesinde zirveyi görmek üzereydim.

Bu sefer aynı anda gelmek istediğim için kalçamı kasıp içimdeki penisini sıktırdım.

Yaşarmış gözlerimde takılı gözleri kıvılcımlar saçıp tekrardan hızla vücuduma eğildi ve ritimlerini hızlandırdı.

"Yaramaz çocuk." dedi, çenemi ısırmadan önce.

Mümkünmüş gibi hem elini hem de gelgitlerini daha da hızlandırıp sert ve hırıltılı nefesler alarak kalçamı sıktı.

Her ne kadar beraber gelmek istesem de ilk patlayan yine ben olmuştum.
Benim boşalmış olmamı umursamadan aynı şekilde devam edip bir kaç dakika sonra o da sıvılarını salmıştı..

İçinde bir şey kalmayana kadar ritmine devam etti. Sonrasında da aletindeki prezervatifi çıkardı.
Kendini yanıma bırakıp vücudumu üzerine çekti ve başımı boynuna soktu.

"Yağız, yedin bitirdin beni, yüzümde bile diş izi olduğuna eminim." dedim, şımarık bir sitemle.

"İzler geçene kadar odadan çıkmayız."

Boynundaki başımı kaldırıp yüzümdeki şok ifadesiyle suratına baktım.

"Yenilerini eklemek için mi, ha Aşkım?"

İçten bir kahkaha atıp iki eliyle yanaklarımı tuttu ve yüzümün her yerini öpmeye başladı.

Mızmızlanır gibi sesler çıkarsam da benim için dünyanın en keyifli anlarından birisiydi..

Başımı yine boynuna sokup derin nefesler aldım. Çok güzel kokuyordu..
Ter kokmuyordu ama benim koktuğuma emindim.

Kucağından kalkmaya çalıştığımda kaşlarını çatıp belimi sıkarak gitmeme engel oldu.

Büyücü B×BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin