İyi okumalar 💕
🧙🧙🧙🧙
2 Yıl Sonra...
"Merhaba sevgili ben. " dedim, önümdeki büyük ekrana bakarak.
Kamera hala beni kaydederken oflayıp saçlarımı geriye attım.
"Hala alışamadım bu görüntülü anı günlüğü olayına. Emir nasıl yapıyor ya... Kağıda yazsak olmuyordu sanki..
En son iki sene önce çekmiştim zaten.. "İki sene önce evlilik teklifi aldığım günün sonrası Emir bu fikirle gelmişti bize.
'Yaşlanınca hep beraber oturur birbirimizin görüntülü günlüğünü izleriz.' demişti.Herkese güzel bir fikir gibi gelmişti ama gün gün çekmek ve yaşlanınca tek tek izlemek zor olacağı için yıllık olarak çekmeye karar vermiştik.
Dün Emir bu olayı tekrar hatırlatana kadar unutmuştuk aslında. Geçen sene çekmemiştik bile..
O zamanlar eğlenceli ve güzel gelse de şimdi kendi kendime konuşmak tuhaf hissettiriyordu.
" Nasıl başlayacağımı bilmiyorum, en son evlilik teklifi aldığımı söylemiştim sanırım."
Derin ve hülyalı bir nefes saldım.
" Hayatımda verdiğim en iyi kararlardan birisiydi be gelecekteki ben. Yağız hala yanındaysa biliyorsundur zaten bunu....
.. Teklifine her ne kadar evet desem bile soru işaretlerim vardı. Nasıl olur, Yağız da ben de alışabilir miyiz, birbirimizi kırmadan yürür mü?.. "Ekrandan büyüyen gülümsememi izledim.
" Hiç pişman etmedi beni.. Hep iyi ki dedim. İyi ki ile başlayan tüm cümlelerimi tamamlayan kişi oldu..Geçen sene evlendik biliyor musun..
Düğünümüz çok güzeldi. Tüm monalanlılar hayran hayran bizi izlediler. Emir ağladı hatta ahaha. ""Emir'in ailesi gelemediği için üzüldüm. Onlara yalan söylemek zorunda kaldık. Hala da bu yalan devam ediyor ve biraz vicdan azabı çekiyorum..
Yurtdışına taşındığımızı ve oradan Türk bir adamla evlendiğimi biliyorlar..
Neyse ki düğünden sonra ziyaret edip eşimi onlarla tanıştırdım.
Yağız'ı baya sevdiler. Eren'i de. "Küçük bir kıkırtı salıp geriye yaslandım.
Konuştukça akıyordu kelimeler." Eren ve Emir sevgili oldular ve şuanki tüm eğlencemiz onların atışmaları.. Üzgünüm çocuklar bunu izlediğinizde bana kızmayın. Seviyorum sizi.. Ve kavgalarınızı.."
" Salmoranlarla da bir bağımız kalmadı bu arada.. Emir'in ailesini ziyarete gittiği günlerden birinde bizim bölgeden çıktığı anda Akar onu takip etmiş ve manipüle etmeye çalışarak hem bizim bilgilerimizi öğrenmeye hem de kendi tarafına çekmeye çalışmış...
Akar başa geldikten sonra görünür bölgenin dışına gözcü koyduklarını biliyorduk aslında ama Emir'le konuşacaklarını düşünmemiştim.
Yağız düşünmüş ama..
Bana çok sonradan söylese de Emir'i aramıza alırken kurduğu planlardan birisi de buymuş.
Akar'ın Emir ile irtibata geçmeye çalışacağını tahmin edip onlardan uzaklaşmamızı sağlayacak bir plan kurmuş..
'Aramıza sızmaya mı çalışıyorsunuz, adamımızı nasıl kandırmaya çalışırsınız.' diyerekten aramızdaki sahte barışı bitirdi yani..Eren'in farkında olmadan başlattığı bu olay işimize yaradı işte..
Yağız Akar'a sevgi bayramı da dahil hiçbir şekilde yan yana gelmeyeceğimizi bundan sonra bize karşı en ufak yanlış hareketlerinde onları yok edeceğini çok net bir şekilde belirtmiş. Hem de yüz yüze..Konuşmanın detaylarına hakim değilim fakat bildiğim kadarıyla elimizde onlara dair tehdit edebileceğimiz ve kullanabileceğimiz bir sürü bilgi olduğu için Akar kuyruğunu kıstıra kıstıra gitmiş..
Eren bir ay hiç durmadan bunun dalgasını geçti inan ki..
Hâla arada sırada lafını ediyor hatta.
Bu iş çözülünce Yağız daha da keyiflendi. Kocam yaaa.. "" Bir yıldır kocam var şaka gibi ehehe. "
Elimle yüzümü kapatıp kıkırdadım.
" Kocam iş yükünü de azalttı Eren ve Nisa'nın yükü biraz çoğalsa da şikayetçi değiller.. Değilsiniz değil mi? "
Yaslandığım yerden doğrulup dirseğini önümdeki masaya yasladım.
"Değillerdir değillerdir. Bu arada Nisa benden önce nasıl evlenirsin ya. Sevdiğin olduğunu bile bilmiyordum, kırıldım ama belli etmedim haberin olsun..
Çocuğunuz olursa öğretmeni ben olacağım. Henüz sana söylemedim doğurursan söylerim..
Öğretmen demişken İstanbul'daki işimden istifa edip burada anaokulu öğretmeni olduum.
İlkokul eğitimi monalanda biraz farklı olduğu için anaokulu daha mantıklı bir seçenekti. Aslında biraz formasyon alıp çözerdim işi ama çocuklarla oynayıp boya yapmak daha cazip geldi açıkçası. "" hmm anlatmadığım ne kaldııı? "
İşaret parmağımı çeneme vurup düşünürken bir anda dikelip heyecanlı bir ses çıkardım." Kocamın ve kayınvalidemin bana hediyesini anlatmadım sana..
.. Bana kocaman bir ağaç ev yaptırmışlar.
O kadar güzel ki, ahh. Buradaki ağaçların ne kadar uzun olduğunu biliyorsun gelecekteki ben, derenin suyunun birikip göl olduğu bir yerde, salkım söğütlerinin arasında bu uzun ağaçlardan birine yaptırmışlar. Etrafı o kadar güzel ve huzurlu ki anlatamam. Burası baştan sonra huzurlu gerçi..Ağacın üst taraflarına yapıldığı için etrafı kuş bakışı izleyebiliyorum, üstelik üç katlı!
Eren eve çıkarken merdivenlerde yorulduğunu söyledi ama bu tamamen onun üşengeçliği. Oldukça geniş ve rahat bir merdiveni var. Evet biraz yükselte olduğu için basamağı çok ama bence bu daha iyi.
Yağız istersem asansör yaptırabileceğini söylüyor, yaşlandığımı zaman bunu düşünebiliriz..Onu çok seviyorum, Sepna Hanımı da.. O kadar düşünceliler ki.
Beraber olduğumuz bir akşam yemeği Emir ağaç evlerinin küçüklük hayalim olduğundan bahsetmişti. Emir ile konuşurduk bunu önceden..
O an öylesine anlatılmış bir şeydi aslında ama unutmayıp çocukluk hayalimi gerçekleştirdiler..
O kadar mutlu oldum kii. Eve gelip banyoya girince ağladım ama bundan kimsenin haberi yok. "Gözlerim hafif dolmaya başlayınca kafamı yukarı kaldırıp yaş akmasını önlemeye çalıştım..
" Bir yıl geçti hâlen duygulanıyorum bak.. "
Kendimi tutmayı başardığımda yine kameraya baktım.
" Sevgili gelecekteki ben...
Seviliyorsun, önemseniyorsun, kocan var.."Açılan kapı sesini duyduğumda cümlemi yarım bırakıp geriye baktım.
Kocam işten dönmüştü..
Kıravatını çıkarıp gülen yüzüyle yanıma geldi ve arkamdan kafasını boynuma sokup "ohh" diye bir ses çıkardı.
Ellerimi saçlarına atıp okşadım.
İşten gelince beni görmez ve sarılmazsa rahat edemiyordu.
Gün geçtikçe bana daha çok bağımlı oluyordu koca adamım."Kocam geldi gelecekteki ben ve diğer izleyenler. Artık onunla ilgilenmem lazım. Seneye.. Belki görüşürüz. Ya da sonraki sene."
Gülerek kameraya el sallayıp kapatırken Yağız yanağımdan öpüyordu."Özledim." dedi, yoğun sesiyle.
Ayağa kalkıp ona döndüm ve iri bedenini sıkıca sardım." Ben de çok özledim Kocam.. "
Gelecekteki ben,
O kadar mutlu ve huzurluyum ki..
Dünyanın en tatmin olmuş insanı gibi hissediyorum.Gerçi..
Sen bunları biliyorsun zaten..
Sen bunlardan daha fazlasını biliyorsun..🧙🧙🧙🧙
Ay bitirdim.. Çok garip oldum.
Yazıp bitirdiğim ilk kitap
Biraz duygusallaştım..
Umarım sizi tatmin eden bir kitap ve bitiş olmuştur.Bu zamana kadar okuyan, oylayan, yorum yapan, bölüm bekleyen herkese çok teşekkür ediyorum.
Yağız ve Cihan'a veda ediyoruz.
Ama bu bir son değil..Hata varsa affola
Okuduğunuz için canı gönülden teşekkürler 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücü B×B
Roman d'amour-Tamamlandı - " Adı Yağız" dedi. " Bütün mahalleli korkar ondan. Mahalledeki tüm kızlar ona aşık ama korkusundan on metre yanına yaklaşan olmaz. Adam büyücü gibi bir şeymiş ya da başka paranormal şeyler var bilmiyorum bazıları deli diyor. " 'Yağız...