28-aynen 8 kişi aynı anda sıçacağız CB

297 43 17
                                    

Boş yapıyo gibi hissediyom

İyi okumalar
-----------

Ormanlık alana baya yaklaşmıştık. Aslında şu olanlardan sonra biraz kendimi mutlu edebilirim diye düşündüm.

"Bir şey söylicem"

"Evet?"-Chan

"Acabaaa kampdan sonra denize mi gitsek mangal falan yaparız"

"İyi fikir lan"chang

Ormanlık alana geldiğimizde cok sasırmıştım cünkü ağaçlarda ısıklar beyaz ile tasarlanmış ufak seyler cok güzeldi ayrıca yıldızlarda cok güzeldi.

Arabayı park edince hepimiz indik ve etrafa büyülenmiş gibi bakmaya başladık. 10 veya 15 kişi vardı çadırlarını kurmuş önünde oturup sohbet edenler falan vardı. Açıkcası mükemmeldi.

"Ee hadi geçelim artık boş bir yere"

Dedi Felix. Herkes kafa sallayıp gözümüze çaktırdığımız yere adımladık.

"Bence buraya şöyle tam ortaya kuralım"
Chan

Hyunjin bencede diye mırıldandı. Biz çadırları yapmaya çalışırken Jeongin ve Hyunjin ileri doğru sohbet ederek gidiyolardı.

Belki bunların hepsini bırakıp mutlu olmaya bakabilirim.

1. Koca çadırı 3 saatte anca kurup eşyaları yerleştirmeye başladık. Yani eşya dediğim böyle 1 çadır 4 Odaliydi evet cok zenginiz.

Odalara bir kaç parça giysi yerleştirip çıktık. Hyunin ciftinin yanına gittiğimizde bi nehirin köprüsünde oturmuş birbirlerine gülerek bişiler anlatıyorlardı. Bende Minhomla bakışıyodum. Ama şöyle bi aksilik vardı ki. Hepimiz başımıza aldığımız darbelerle yere serildik. Amk 8 kişi aynı anda nasıl bayılabili-

Yazardan

Sekizi birlikte yere düşüp baygınlık geçirmişlerdi. Hepsinin arkasında simsiyah bir insan silüeti duruyordu.

...

Jisungdan

Gözümü açtığımda bir odanın içerisindeydim. Aklıma gelen şeyle başımı kaldırıp etrafıma baktım. Siyah bi odanın içindeydim yanımda Minho yatıyordu. Hassiktir Minhonun kafası dikişliydi.

Gözlerimi sonuna kadar açıp yanına kadar sürünerek gittim.

"Minho?"

Dedim kısık bir ses tonuyla.

"Uyanır mısın birtanem?"

"J-jisung?"

"Bebeğim iyi misin kafan..acıyor mu?"

"Oh..hayır asıl sana birşey oldu mu"

"Ehhmm kafam biraz sıızlıyor"

Oturduğu yerde bacaklarını uzatıp beni belimden tutarak kucağına oturttu. Bacaklarımı onun beline sarıp kollarımı da boynuna dolayıp ensesindeki saçları okşamaya başladım. Hoşuna gidiyordu sanırım çünkü minik mırıltılar çıkarıyordu. Tanrım Lee Minho..çok tatlı..

"Diğerleri nerde acaba off bi kamp yapalım dedik"

"Yanlız biz burdayız amına koyayım"
Seungmin

"Bizi görmezden gelmeniz çok ayıp"
Hyunjin

"Hyunjin bişi itiraf etcem"
Felix

"Söyle gülüm"
Hyunjin

"Anana sokim grupta yazışırken Hyunjin yazcağım sırada şu panoda Hyundai çıkıyo PUAHHAHAHAHAHAHH"
Felix

"Hıh çok komik"
Hyunjin

"Olm o değilde biz buraya ne için düştük aw"
Chan

"Harbi"
Jeongin

"Şey tualet diye çıksak odadan sonra kaçsak"
Changbin

"Changbin aynen amına koyayim 8 kişi aynı anda sıçacağız"
Seungmin

"PUAHAHAHHAAHAAAHA"
Minsung

Dışardan konuşma sesleri gelince hepimiz kapıya döndük ve dinlemeye başladık.

"Oğlum ben patrona yanlış kişi kaçırdığımızı nasıl söylicem"

"PUAHAHAAAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA"
Skz~

Yb de görüşürüz

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin