Merabaa netfelix aşkıma çok teşekkür ederim beni iyileştirdi kendimi aşırı kötü hissediyodum netfelixime söyledim beni sakinleştirdi ağağa
Zeyneo'nuz geri döndi
İyi okumalare😚
_________________2. Ağız anlatımı
Minho ile sadece birbirimize bakıyoduk. Sanki yaptığını anlamış gibi ağaya kalkmış özür diliyodu.
"ÖZÜR DİLERİM ÖZÜR DİLERİM-"
"MİNHO! Yeter yanlışlıkla olduysa oldu şimdi hazırlan dışarı çıkıcaz. "
"Ne yani iğrenmedin mi? "
"Ne olcak be"
Off ıyranc. hissediyorum dermişim içimde kelebekler birbirine dayıyo omg.
"Peki ben üstümü değiştiriyom o zaman"
"Tamamm"
Birlikte odama çıktık. Ben dolabımı o da çantasını karıştırıyordu.
"Eğer düzgün kıyafetin yoksa verebilirim"
"İyi olur"
Sade bol bi pantolon ve beyaz bi tişort verdim kendime de güzel kıyafetler şeçtim. Ben kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim. Küçücük yerde giyinmeye çalışıyodum. En sonunda giydiğimde çıktım banyodan.
"Çok tatlı olmuşsun"
Diyip yanağımı okşadı. Şpwn gwbrğuyoeum.
(Türkçe meal:Şuan geberiyorum)
"Ş-şey ne ha evet ha ne saol"
"Yine devrelerin yandı sanırım"
"Neyse hadi"
Kapının oraya geldiğimizde ayakkabılarımız giymeye çalışıyoduk. Sonunda ikimiz de giydikten sonra dışarı çıkıp dolanmaya başladık.
Çok şirin bi restorant görmüştüm. Ağzım açık oraya bakarken Minhonun da kolunu çekiştiriyodum.
"HAAAA MİNHOOO ORAYA GİDELİM HADİİİ! "
"Tamam balım bağırma"
Balım demişti. Bwn ypnw mlğyorwm
(Türkçe meal:Ben yine ölüyorum)
Minhonun kolundan çekiştire çekiştire restoranta sokmuştum. Masa ararken rastgele bi masayı gözüme kestirdim. Hemen oraya koştum ve oturdum. Dışarıdan bebek gibi görünüyordum. Minho beni arıyo gibiydi. Hemen bağırıp ellerimi salladım.
"Minhoooo! Burdayımmm! "
Beni görmüş hızlıca yanıma gelmişti
"Nerdesin sen korktum"
"Burdayım işte. Şimdi yemek mi yiyelim yoksa bişiler mi içelimm"
"Ben tokum bişiler içicem"
"Bende tokum aslında o yüzden bende içicem"
Çalışanı yanıma çağırdım heyecanlandığımdan bebek gibi görünüyodum.
"Ee ikimizde bunu istiyoruz"
"Peki efendim"
Çalışan gittiğinde önüme döndüm Minho gözlerini dikmiş bana bakıyodu. Kesin beni dikizleme fetişi var. Ama bi yandan da çok tatlı ve duygulu bakıyodu. Utanıp hemen başımı ayaklarıma çevirdim.
"Ay utandın mı sen"
"Yo ne he tamam ney ha yok ya ne alaka"
"Düşünüyorum da burdan çıktıkdan sonra seni bi sanayiye mi götürsek"
"Ney yo niye "
"Olm iyi misin devrelerin yer değiştirdi amk"
Ben tam konuşacakken çalışan gelip içecekleri koyup afied olsun diyip gitti.
"Çalışan tatlı çocukmuş"
Minho tam içeceğinden yudum alacakken dediğim şeyde bana dönüp kaşları çatık şekilde bakıyodu. Lan noldu.
"Ne dedin duyamadım"
"İçecek tatlıymış dedim"
"Peki"
Bakışlarını bardağına çevirmişti. Kırdım mı onu acaba? Of şu dilimi varya. Neden dedim ki şimdi. Gözleri dolmuştu sanki. Cidden bu kadar mı üzdüm onu.
3. Ağız anlatımı
Jisung o çalışan çocuğa tatlı demişti. Tatlı. Ona ne dedin duyamadım demiştim o daha farklı bi cümle söyledi. Bakışlarımı bardağa çevirdim. Gözlerim dolmuştu. Bu kadar güçsüz olmak bana çok koyuyordu.
Jisung'dan izin alıp lavaboya gittim aynada yüzüme baktım. Aşık olduğumu çok belli ediyordum ama o anlamıyordu beni. Gözümden bi damla düşmüştü. Her küçük şeyde gözlerim doluyordu ve bundan nefret ediyorum:)
Gözlerimi sildim yüzümü yıkayıp kuruladıkdan sonra geri döndüm. Masaya gelmeden Jisung ile çalışan oğlanın çok yakın olduğunu gördüm. Daha fazla şoka uğramıştım. Sanki bedenim bilmiyorum donmuştum hareket edemiyorum gözlerim de dolmamıştı. Hemen çalışanın yakasından tutup geri çektim.
"SEN KİMSİN BENİM OLAN ŞEYE DOKUNMAYA ÇALIŞIYORSUN"
"Ş-şey ben özür dilerim"
Diyip gitmişti piç. Cebimden para çıkarıp kasaya gittim ve hiç bişi demeden parayı koydum. Daha sonra Jisungun kolundan tutup sertçe dışarıya çıkardım. O yerden baya uzaklaşmıştık.
"Hey Minho sakin ol lütfen"
Dinlemiyordum sinirden hiç birşeyi göremiyorum (bu kim acaba)
"Minho o gelip bana yanaştı ben kovmaya çalıştım yemin ederim!"
Durdum. Kolundan çekiştirdiğim için o da benim ile durdu. Gözlerimi kapadım. Sakinleşmeye çalışıyordum. Yüzüme gülümseme yerleştirdim ve ona doğru döndüm.
"Sana inanıyorum yemin etmene gerek yok balım"
Kolunu bırakıp ellerimi beline yerleştirip sarıldım ona. Nasıl açılacağımı bilmiyorum. Sanırım biraz bekleyecek o iş..
Baya fazla kelime kullanmısım. Sizin için😚 neys ballarım diğer yb'de byesss
Vote:25
Yorum:10Zeyneo dinlenmeye kaçaar😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
De TodoJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...