İyi okumalar
---------Jisung'un isteği üzerine tekliften sonraki gün yapılacaktı. Hepsi kafe işlerini bırakıp her en varsa ayarlamışlardı nişanı bugün düğünü yarındı.
Şimdi ise Minho ve Jisung oda da giyiniyorlardı. Jisung üstünü çıkarmıştı tam gömleğini giyecekken bir detay ilgisini çekti.
"Minho ben kilo mu almışım?"
Bunu demem ile Minho bana dönüp karnıma bakmıştı.
"Hayır güzelim?"
"Karnım niye şiş gibi doğru düzgün beslenmiyorum zaten.."
"Dur dikkatli bakiyim."
Birah daha yaklaşıp karnımı her açıdan inceliyordu.
"Ciddi ciddi şiş gibi."
"Of kilo almışım işte ya"
Bunu demesi ile Jisungun gözleri dolması bir olmuştu.
"Jisung! Nedem ağlıyorsun biraz kilodan zarar gelmez?"
Jis kafasını Minhonun boynuna gömüp ağlamaya devamke ediyordu.(some hormon problems)
Sakinleşince kafasını gödüğü omuzdan kaldırıp yüzü asık bir şekilde kıyafetini giyiyordu. Bir yandan da hala of nası vercem kiloları diye mırıldanıp duruyodu.
Beyaz takımını giymeyi bitirip aynadan baktığında çok güzel olduğunu fark etmişti. Az önceki asık suratda şimdi güller açıyodu.
"Çok güzelsin.."
"Ayy dimiiii"
"Ben seni yememde ne yapim"
"Bilmemmm"
Minho arkadan gelip kollarını önündeki ince bele sarıp kafasını boynuna gömdü.
"Bu gece kucağımdasın."
"He?"
"Kucağımda uyicaksın salmam valla."
"Slpwjds peki tamamm"
"Hadi bizi bekliyorlar sevgilim"
Minho sarılmayı sonlandırıp Jisung ile ellerini kenetlenmişti.
(Bu kısımlari siktir edin bilmiyom cunku)
"Bay Lee Minho sayın Han Jisungu eş olarak kabul ediyor musunuz?"
"EVET!"
"Peki siz sayın Han Jisung bay Lee Minhoyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"EVETT!"
"O zaman sizi koca koca ilan ediyorum Bay Minho eşinizi öpebilirsiniz."
Ayağa kalkmış iki ellerini de tutup birbirlerine bakıyorlardı.
"Teşekkür ederim.."
"Bende bay Lee"
"Aa ben Lee oldum dimi"
"Evet aşkımm"
"Tamam öp beni."
"Tamam öpeyim seni"
Minho hafif Jisung'un önüne eğildiğinde Jis uzanıp sert ama kısa bir öpücük kondurmuştu dudaklara.
Salonda ıslık ve alkış sesleri duyulurken Jisungun gözü en önde oturan 6 mal ve annesine bakıyordu.
Chanlar heyecandan birbirlerine dayicak durumda olduklsrı için Jeongin herkesi sakin tutmaya çalışıyordu. Annem ise 'başından beri aşık olduğunu ve evlenceğini biliyodum' bakışı atıyodu.
Kısacası mutlulardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
Ngẫu nhiênJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...