Selaaam olm siz sınırı neden bu kadar hızlı geçiyonuz aw
Neys
İyi okumalare💅🏻
___________2. Ağız anlatımı
Sabah uyandığımda sanki bi bedenin üstünde olduğumu hissettim. Kafamı hareket ettirip etrafa baktığımda benim birtanesin üstünde olduğumu gördüm.
Umarım rahatsızlık vermemişimdir gece. Yavaşca üstünden kalkıp yataktan indim. Telefonuma baktım az sonra alarm çalıcaktı okul için. Hemen Minhomu uyandırdım.
"Minhoo kalk hadii okula gidiceez. "
"Sen istersin de ben kalkmaz mıyım? "
"Ay şapşik ney ha uf hadi kalk"
"Devreleri yandı yine neyse kalkıyom zaten"
Kalktım ondan önce tuvalete girdim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Dolabımı açıp formamı çıkardım. Minho da formasını çıkarmış ütülüyordu. Ütülediktem sonra üst kıyafetini çıkarmış formasını da eline alıp bana bakmıştı. Bende ona bakıyodum
"Etkilendin mi?"
"Yo ney ha alaka ney yo"
"Ben karar verdim senin devren yok aq"
Elimde formam ile odadan çıkıp banyoya girmiştim. Formamı giyip saçımı yaptıktam sonra çıktım. Minho yanıma gelip yüzümü avuçladı ve dudağıma küçük bi buse kondurdu.
"Çok tatlı olmuşsun"
Diyip burnunu benim burnuma sürtüp mm'lamıştı.
"Hadi ya geç kalıcaz"
"Ay tamam"
Odamdan benim ve kendi çantasını alıp yanıma geldi. Çantamı bana verdi bende eşyalarımı yokladıktan ve elimi tuttukdan sonra birlikte çıkıp okula yürümeye başladık.
Okula geldiğimizde Minho popüler olduğu için teknik olarak herkes bize bakıyordu. Ben ise çok daralmış yere bakarak yürüyordum.
"Balım iyi misin? "
"Herkes bize bakıyo gerildim de"
Beni hızlıca sınıfa çıkarmıştı. En azından sınıfta pek kişi yoktu. Sırama geçip oturdum. O da kendi sırasına oturdu.
Sonunda ders başlamıştı. Edebiyatcı Taeyeon hoca derse girmeden birşey söyleceğini söylemişti.
"Evet çocuklar ani bi karar olduğu için pek hazır değilsiniz biliyorum. Az sonra Müdür bey sınıfımıza gelip bizi toplayacak bütün okul kampa gideceğiz. Kamp da birşey yapmayacağız normal evdeki yaşama şeklimiz ile orda 1 günlüğüne duracağız. "
Bütün sınıf mutlulukdan uçuyordu Minho ise beni dikizliyordu. Hoca ile birlikte küçük bi sohbet ederken Müdür sınıfa daldı.
"Herkes çantasını ve eşyalarını toplayıp aşağıya 12-C yazan servise binsin"
Herkes peki tamam falan derken ben Jeonginin yanından çıkıp Minhonun yanına gittim.
"İkimizde yan yana oturallıımm"
"Tamam sevgilim gel hadi en arkaya geçelim ama"
Diyip göz kırpmıştı ne demek istiyo ya bu. Elinden tutup hızlı adımlar ile servisin yanına götürdüm.
Herkesden sonra geldiğimiz için en arkada sadece bi tane yer vardı. Bir yer. Minhomun önden geçmesine izin verdim. Koltuğa oturunca kucağını patpatladı. Ben kızarırken o da sırıtıyordu. Utangaç adımlarımla gidip kucağına oturdum baya rahattı.
3 saatlik bi yol gidecektik. Yolu çoktan yarılamıştık. Yol pürüzlü olduğu için ben Minhonun üstünde de olduğum için.... Kulağıma eğilip.
"Bebeğim lütfen sabit dur"
Çok zorlanıyormuş gibi söyledi ben daha fazla kızarmıştım. Kulağına doğru yaklaşıp.
"Servis zıplıyo ben değil."
Demiştim. Bi tık bende zorlanıyodum. Artık dayanamadım gözlerimi kapayıp uykunun kollarına bıraktım kendimi..
Mireba
Vote:35
Yorum:50Sonraki yb de byeeesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
De TodoJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...