29-Young

277 44 11
                                    

İyi okumalar
____________

Adamlar içeri girip bizimle konuşup çıkartmışlardı. Şimdi ise kamp alanında birbirimize uydurduğumuz saçma sapan şeyleri anlatıyorduk.

Geceyi yarıladığımız da ateşi söndürüp çadıra geçip yattık. Ben Minhonun göğsüne kafamı yaslayıp kalp atışlarını dinliyordum.

"Meleğim uyudun mu..?"

"Hayır Minhom kalp atışlarını dinliyorum"

Kıkırdayıp bir elini belime öbürünü saçlarıma yerleştirip okşamaya başlamıştı.

"Seni seviyorum Jisungum"

"Bende seni seviyorum sevgilim öleceksek birlikte ölelim"

"Elbette..."

Kafamı hafif ona çevirdiğimde uyumuştu.. Bebeğim çok yorulmuş.. Gözlerimi kapalı olsada gözlerinden alamadım. Çok güzellerdi..Bir sğre sonra benimde gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Kendimi zorlamayarak uykunun kollarına attım kendimi..

...

"Meleğim kalk hadi eşyaları toplamamız lazım"

"Hıhı"

Minho beni uyandırmaya çalışıyordu ki işe yaramıyordu. Gece geç yatmıştım.

En sonunda uyandığımda bütün herkesle yerleştirdiğimiz eşyaları toplayıp arabaya yerleştirdik.

"Oh çok şükür gidiyoz"
Felix

"Ee bizim eğtimler?"

"Sikerim eğitimini Jisung kafe açıcaz"
Seungmin

"Ne?"

"Evet ortak evimizde kalıcaz sabahları sekizimiz kafeyi açmaya gideceğizzz"
Chang

"Yaa cidden mi"

"Tabiki meleğim ben ayarladım en azından para kazanırız kötü mü?"

"Değil güzel gözlüm"

Hepimiz yoldayken sessizdik bütün herkes yarım kalan uykusunu alıyordu ben ise Minhoya doğru oturduğumdan yüzüne yaklaşmış inceliyordum.

Burnunu benimkine sürtüm mrrrlamaya başladı. Kedim benim...

..

İlk beni evime bıraktılar herkesle vedalaşınca evime girdim.

"Anne? Meleğim ben geldim"

"Ji'sim hoş geldim bebeğim"

Annem üzerime gelip yanaklarımı kopartır derecede sıkıyordu fakat bu sefer geri çekilmedim..

Annem ellerimden tutup koltuğa oturttu kendisi de önüme geçip oturdu. Saçları sanki biraz dökülmüş gibiydi.

Bir elini omzuma öbürünü saçlarıma attı.

"Benim minik sincabım..Bakma öyle anlatacağım sana herşeyi."

Ne oldu bakışı attığım için anlamıştı..

"Miniğim benim en sevdiğim şarkı Young biliyor musun..? O şarkıyı çok severim.. Hatta doğumumda bile o çalıyordu. İşte ben o şarkıyı senin doğumunda sevdim bebeğim..Bebekken çok dinletirdim sana belki biraz depresyon şarkısına benziyor olabilir ama beni aşırı sakinleştiriyor doğumunda bile şarkı sayesinde sancıyı çekmedim..Şimdi sadede gelirsek meleğim o şarkı benden sana hediye her beni hatırladığında aç dinle o şarkıyı tamam mı? Benim sana doğum günü hediyem bu sevdin mi? Ve de doğum günün kutlu olsun meleğim nice yaşlara.."

"Teşekkür ederim annem doğum günü hediyemş de aşırı sevdim teşekkürler..."

Annemi kendime çekip sarıldım. Bir elimi beline diğerini saçlarına daldırdım..Elimle saçlarını narince okşadım. Geri çekildiğimde elime bakakaldım başım dönemeye başladı. Annem yüzüne hüzünlü bir gülüş yerleştirmişti bir yandan da ağlıyordu..

Elimde tutamlarca saç ve ben onlara bakakalmıştım..

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin