33- doktor

245 39 26
                                    

İyi okumalar
-----------

Minhoyla eve geldiğimizde ben nerdeyse kusmaktan tuvaletin dışına adım atamıyordum. Minho da başımda sırtımı ovup endişeli bir şekilde uzayan saçlarımı arkaya atıyordu. Son bir kez daha kusup sifonu çektim.

"T-tamam bu sefer iyiyim"

"Bebeğim doktora gidelim mi? Bizimkilerde endişeli."

"Peki.."

Minhonun yardımıyla ayağa kalkmış ağzımı yıkamıştım. Baygın bir şekilde ceketimi üstüme geçirmiştim. Halsizlikten şuan yere uzanıp uyuyabilirdim. Minho kolunu belime atarak destek veriyodu. Arabaya bindiğimde Minho kemeri takmış dikleşmişti. Sonra da kafamdan öpüp kapıyı kapamıştı.

Dolanıp öbür koltuğa oturur oturmaz kapıyı çekip anahtarı çevirmişti. Hastaneyle aramızda 20 dk vardı.

20 dk sonra.

Yolu kusmadan rahatca gelmiştim. Minho arabadan inip kapımı açınca kemeri çıkardım. Kendimi kalkmaya zorlarken kolunu belime atıp kendine çekmişti.

"Dayan güzelim."

Arada sırada karnıma sancılar giriyor ve beni yerin dibine sokuyordu. acile girdiğimizde bi doktor bulmuştuk. Doktor ile odaya geçtiğimiz de muayene ediyordu. Gözlerini kısıp daha dikkatli incelemişti beni.

Minho ise garibim uzaktan doktora öldürücü bakışlar atıp izliyordu.

"Bay Lee muayene tamamlanmıştır. Tebrikler hamilesiniz isterseniz bakalım."

"Ha"

"Ha?"

Minho ile ikimiz tuhafça bakışırken o günki yaptığım testlerin doğru olduğuna sevinmiştim. Minho ayağa kalkıp yanıma geldi. Kolunu belime atarak gülümsedi.

"Bakalım lütfen."

Doktor bizi başka bir odaya alırken doktor değişmiş kadın gelmişti.

"Merhaba ben Soohun sizi tebrik ederim bay Lee"

"Sağolun.."

"Şöyle uzanabilir misiniz?"

"Peki.."

Doktorun gösterdiği yere uzanıp yanımda dikilip endişeli bakan Minho'nun elini tuttum sıkıca.

"Karnınızı açın lütfen.."

Karnımın bir kısmını açınca şişik oldupunu görmüştüm. Nasıl fark etmedim acaba.. Karnıma değen vıcık ve soğuk şey ile irkildim. Oraya baktıpımda doktor hanim jel suruyodu. Jeli sürmeyi tamamlayinca bi aleti karnıma sürdü.

Tepemdeki televizyon benzeri şeye baktığımda ekranda siyah beyaz fasulyeye benzer iki tane şey vardı.

"Oh.. İkiz! Ve durumları çok iyi bay Lee şuanlık 4 aylık gibi birşeyler!"

Ağzımı bir karış açıp Minhoya baktım. Yerinde çığlık atıp tepinmemek için zor duruyodu.

Doktor biraz daha baktıktak sonra iki parça peçete yırtıp bana uzatti. Karnımı silip üstümü silince görüntülerin fotolarını alıp koridora çıktık. Minho aniden beni kucaklayıp etrafında döndürmeye başladı.

"JİSUNG BEBEKLERİMİZ OLUYOR!!"

"Biliyorum sevgilim biliyorum.."

Ehe

Ehe

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin