14-Bir ficde ukeyim anladın?

1K 104 57
                                    

Bebikleriiimm nasılsınızz. Ben iyiyim ama fice konu bulamıyom napcam amk neys. Ballarım yb ler çabuk gelemeyebilir çünkü başka bi şehire taşınıyoruz ev toplamamız lazım o yüzden. Müsait olduğum her saniye yazıp atmaya çalışcam.

Neys

Yıldız hanım yazmaya başlar iyi okumalaree 💅🏻💅🏻
______________

2. Ağız anlatımı.

Ne güzel sessiz sakin bir şekilde uyurken üstüme bir adet Minho atlayıp uyandırdı beni.

"MİNHO SENİN BEN ANANI DA BACINI DA"

"AYIP OLUYO AMA"

"Ne güzel uyuyodum niye uyandırdın öküz"

"Gidiyoz çünkü yemek hazırlamışlar sınıfla yedikten sonra gıdecez işte"

"Heeee"

Ayakkabılarımı giyip çadırdan çıktım. Hala moralim bozuktu. Minhoya güveniyordum ama bilmiyorum işte. Seungminler de konuşmuyo zaten. Minhonun kolundan çekiştirerek masaya oturttum ve birlikte ağzımıza yemek debdik. Yemek yerken çok eğlenmiştim çünki Minho garip hareketler yapıp ağzıma yemek debiyodu. Sınıf ise zaten bize bakıyodu. Ama benim umrumda mı değil cınım ben sevgilimle mutluyum. Sanırım.

Masadan kalkıp çantaları almaya gittik. Yanlış çadıra girdik. Girmez olsaydık. Soobin hoca ile Yeonjun yiyişiyodu amk.

"ÖHÖM HOCAM"

Bunu dedikten sonra hoca bana bakmaya başladı gözleri fal taşı gibi açıktı. Lan naptık sanırsan tüm okula yaydık.

"Ee Jisung Minho düşündüğünüz gibi değil açıklayabiliri-"

"Hocam sözlümüze 90 girmezseniz yayarım bunu"

"Piç, of tamam be"

Çadırın fermuarını kapadıktan sonra BİZİM çadıra gidip çantaları aldık. Bizim sınıf servise biniyodu. Yine aynı şey olmaması için ben herkesin önünden geçmeye çalışıyodum. İkili koltuklardan birine oturdum ve yanımı Minhonun gelmesi için tuttum. Hwayen çaprazımdaki koltukda bana bakarak sırıtıyordu. Orospunun piçi. Minho yanıma geçmek için Hwayen'in yanından geçmek zorundaydı.

Minho tam ordan geçerken Hwayen onu yanındaki boşluğa oturtdu. Minho ona bikaç kere bağırmıştı ama piç salmıyodu.

Koltukdan kalkıp yanlarına geldim. Hwayen'in kolunu sertçe kavrayarak kendime çektim ve kısık ses ile konuşmaya başladım.

"Eğer ona dokunursan sonun iyi olmaz Hwayen"

Dediğime göz devirmiş Minhoya sırıtarak bakıyordu. Kolunu daha fazla sıktım. Sinirden çıldırmak üzereydim. Daha da sıkıp bi anda çektim onu kolundan. Benim oturduğum yere düştü. Beter olsun piç. Yanından çantamı alıp Minho'nun yanına geçtim.

Kulağıma doğru eğilip kısık bir ses ile

"Ama sana dayanamıyorum ki"

Demişti ben kızarmaya başlamıştım yeniden.

"Bak Jisung askim balım cesurluk falan yapıyosun yaptıkdan sonra yanıma gelip utanıyosun ben anlamadım"

"Wattpad'te bir fic de ukeyim anladın mı? "

"Fic ney ya ne saçmalıyon canım"

"Boşver neyse kolunu söyle çek de yatim zıbarıyım"

Olm ben çok pis üşeniyom uzun yazmaya

Vote yok bacımsularım olm bu bölüm hiç içime sinmedi HIIIĞ

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin