Sınav haftası başladı gencolar Allaha emanet
Haydi ihi okumalar
-------
Minho ile ikimiz odamızda oturuyoduk diğerleri salonda gerilim müzikli uno oynuyolardı.
"Meleğim ben bi okula gidiyim şu açığa aldırmaya çalışıyım sende bizimkilerden biriyle eczaneye git test al 2 tane farklı olanlardan yani belki bebeğimiz olmayabilir çünkü erkeksin birde kusmak haniii doğal"
"Minho, şöyle yaşlarımız daha ilerleyince bebek isyemez miydin yani hiç istemşyo gibi görünüyorsun"
"Sadece erke geliyor bana sevgilim bebekle alakalı sıkıntı yok ve tabiki evde dolaşan minik bir sincap istiyorum"
Moralşm bozulmuş gibiydi bunları söylerken hiç heyecanlı görünmüyordu bu da beni çoooooooooook üzüyor.
Minhodaağğn
AY HEYECANIMI DIŞA VERMEMEM LAZIM VERİYOM MU ACABA AYYYYY UMARIM BENIM KOCAM HAMİLEDİR EVDE MİNIK MİNİK DOLAŞAN BIR SİNCAP OLUR AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA.
O kadar mutsuz söylemiştim ki konuşmaya başlayan heyecanlı Jisung gitmiş çökmüş gibi bir durumda olan Jis gelmişti.
"Neyse bebem ben saat geçmeden bi okula gidiyim"
Ayağa kalkıp anlından öptüm. Üstüme hırka geçirip çıktım evden. Bebeğimiz olursa kime benzer acaba ayy ya da ikiz miii? Ay nerdeyse imkansız şeyin hayalini kuruyorum
Okula geldiğimde açığa nasıl geçirebileceğimi falan konuştuk hocalarla. Okuldan tekrar çıktım başıma giren ani şiddetli ağrıyla yere dizlerimin üstüne düştüm. Ellerimle başımı tutuyordum aishhhh cok kötü sızlıyor ve ağrıyordu.
"Hey! Bayım! İyi misiniz!?"
"E-evet sadece başıma büyük bir a-ağrı girdi"
"Şurada market vardı hemen ağrı kesici alıp geliyorum lütfen ayrılmayın!"
Kadın koşarak az ötedeki markete girdi. 1 dakika sonra çıkıp hızlıca yanıma geldi. Suyu açıp elime tutuşturdu ilacıda öbür elime.
"Hadi daha beklemeyin!"
Kafamı sallayıp hapı ağzıma attım ardındam su içtim.
"Başka yapabileceğim birşey var mı bayım?"
"Hayır yok çok sağolun bu arada birşey sorabilir miyim?"
"Tabi çekinmeyin lütfen"
Kadın Jisunga aşırı benziyodu.
"Han Jisung diye tanıdığınız birisi var mı acaba?"
"Bahsettiğiniz kişi benim oğlum bayım birşey mi oldu ona?!"
"Ah.. sakin olun hanımefendi ben oğlunuzun yakın arkadaşıyım da Jisungun size ne kadar benzediğini fark ettim"
"Anladım canım hadi kalk ayağa bir yerin ağrıyor mu?"
"Hayır teşekkür ederim hanımefendi"
Gülümseyip ve el sallayıp yanımdan ayrıldım kadının huyları hal ve hareketleri Jisunguma çok benziyordu.
Jisungdan
Evden tek çıktım ve yakınımdaki en yakın eczaneye yürümeye başladım. Eczanenin önüne geldiğimde 30 metre ötemde dizlerinin üzerindeki kafasını tutmuş bir Minho ve ona doğru koşan annem. Birkaç dakika onları izledim o kadar tatlı bir görüntü vardı ki telefonumu çıkartıp fotoğraf çektim.
Telefonu cebime attığımda eczaneye girip testlerden aldım 3 tane farklı çeşitti.
"Poşete koyuyorum?"
"Elbette"
Kadın elindekileri poşete koyup bana uzatmıştı. Alıp elimdeki nakit parayo ona uzattım ve üstünü bekledim.
"Sorması size tuhaf gelebilir ama onları kime alıyosunuz?"
"Kız kardeşime"
Böyle soru mu olur olm tabiki kendime.
Üstü alıp eczaneden çıktım. Eve gidiyordum. Eve girdiğimde kimseye bişi demeden tuvalete gittim. Yapılacak herşeyi yaptıktan sonra üçünü de peçeteye sarıp beklemeye başladım. 5 Dakika sabır edemiyordum. Başlarında beklerken kapı çaldı.
Koşarak gidip açtım. Minhoma sarılıp geri tuvalete gittim. 5 dakika geçmişti. Minho içerdekilerin yanına oynamaya gitmişti bende titreyen ellerimle testleei açmaya uğraşıyordum.
Gördüğüm sonuçlarla gözlerimi sonuna kadar açıp hepsine bakmaya başladım.
"Artı..çift çizgi ve.. artı..."
Diye mırıldandım. Sonuçlarım olumluydu.
Hepsini elime alıp salona koştum
"BAKIN ŞURAYA ACİL!"
"Ay noluyo ayol"-Flx
"HERKES MASAYA TOPLANSIN BİRŞEY GÖSTERICDM"
Hepsi masaya toplanmış bana bakıyorlardı. Gözlerini kapattırıp testleri ortaya koydum.
"Açınnn"
Herkes gözlerini açmış testlere far görmüş daşvan gibi bakıyolardı.
Minhom geldi beni kucakladı ve yanaklarıma durmadan öpücükler kondurmaya başladı.
"AĞAĞAĞA"
"OMEGE"
"OHA AQQE"
"HAYIRLI OLSUN KANZ"
"AAYYY NEYYYYY"
Herkes ayrı şey söylerken ben Minhonun kucağında ruhunun derinliklerine bakıyordum
O da benimkine.
Ay hamis jis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
De TodoJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...