Slm
İyi ojumalar
-------"Lan oc versene şu koliyi"
"Götüm ağrıdı hyung "
"Kes"
Her ne kadar istediğimiz meslekleri olamasakda kafe açmıştık. Çünkü derslerimiz çok kötüydü ve okulu yarıda bıraktık.
Dayımın gönderdiği parayla ufak bi kafe almıştık birde gerekli malzemeleri. Annem yemekleri yapıcak arada bi kac kişi annemin yerine geçip yemek yapıcaktık. Öbürleri de gel götür servis al işlerini yapcaktı.
Heyecanlıyım.
Şimdi ise annem ve Minhonun zoruyla Jeonginle oturtulmuş Changbin hakkında dedikodu yapıyoduk. Biz dedikodu yaparken öbürleri kolileri kafemizin birkaç yerlerine koyup düzenliyolardı.
"Off hyung yardım et"
"Lan mal bundan sen 3 yıldır hoşlanmıyor musun"
"Evet.."
"Siktir git açıl"
"Ortam?"
"Yav boşver tek olduğunuz bi zaman yapış dudağına sonra de ki seni seviyore abe heyran"
"Ne"
"Pf şaka yapıyorum tek kaldığınız zaman yavaş yavaş bi konu aç hoşlandığını söyle arsda kaynar o"
"Pekiii denicem"
"Mutfakta kimse yok ve o mutfağa gidiyo hadi fırla kocum"
"Sevgili olmadan çıkmicam burdan"
"Kocum be!"
Jeongin ayaklanmış giderken yanıma biri oturdu.
"Bebisim"
"Minim"
"Herşey çok güzel olucak"
"Evet.."
"Camları fark ettin mi? Senin için yıldız şekilleri koydurtturdum"
"Yıldız mı! Minho onlar çok güzel!"
Elini belime atıp kendine çekti ardından da sarıldı
Minho ayağı kalkıp önüme geçti.
"Jisung..Gözlerin bir yıldız kadar güzel sesin ise anlatamayacağım derecede zarif bu süt rengi ten pamuk gibi yumuşacık..Yanımda gözlerini açında doğsun istiyorum güneşim.. Benimle bir ömür boyu yaşayıp benim ile evlenir misin Jisung?!"
Önümde diz çöküp cebinden çıkardığı lacivert yıldız şekli olan kutuyu açıp bana uzattı. Yüzük.. yıldız deseni vardı en sevdiğim şey bu dünya da yıldızlardı..
Herkes bizi izliyordu annem ise duygulanıp ağlayarak. Gözlerimden ne zaman aktığını bilmediğim yaşları akıtırken bende ayağa kalktım.
"Seni bu dünyada tek bırakamam bırakmam Minho.. Bir ömür boyu seninle olmayı kabul ediyorum"
Ayağa kalkmış kollarını belime atıp kendine çekti dudağıma minik öpücük kondurup çekildi.
"Seni seviyorum Lee"
"Bende seni seviyorum Lee.."
Agam yürütür orduları
Ays coksel aglcma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RastgeleJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...